Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maximee

Re: Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:54

Klopt, maar ik vind jullie een leuk stel samen Vork

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:57

pony ziet er leuk uit.
wij hebben ook een pony gehad die steigerde in het begin heel weinig, maar het werd steeds meer. op een gegeven moment gewoon gevaarlijk steigeren als je de wei in kwam enz. Hier moet je dus voor op passen als je hem niet aan pakt, denkt ie o dat mag ik toch wel. dit moet niet mogen als jij erop zit. moet ie jouw gehoorzamen.
en spelen kan die in de wei. zorg dat ie gaat luisteren of/ en ga spelen met hem als je er niet op zit.
ik wil nog effe wat kwijt.
je zegt dat je je pony goed kent. dat kan maar je rijdt in de wei met een steigerende en bokkende pony. langs de wei staan betonnen palen. hoe je ook je pony vertrouwd, je kan er toch een keer afvallen en je zal maar met je hoofd tegen dat beton vallen. dan weet ik zeker dat je dan denkt had ik maar een cap op. je moet het zelf weten, maar wat vinden je ouders ervan? vinden die het wel goed dat je zonder cap rijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:58

Haha, Kath geniet je niet stiekem heel erg van dit topic? Schijnheilig

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 18:59

johanne schreef:
pony ziet er leuk uit.
wij hebben ook een pony gehad die steigerde in het begin heel weinig, maar het werd steeds meer. op een gegeven moment gewoon gevaarlijk steigeren als je de wei in kwam enz. Hier moet je dus voor op passen als je hem niet aan pakt, denkt ie o dat mag ik toch wel. dit moet niet mogen als jij erop zit. moet ie jouw gehoorzamen.
en spelen kan die in de wei. zorg dat ie gaat luisteren of/ en ga spelen met hem als je er niet op zit.
ik wil nog effe wat kwijt.
je zegt dat je je pony goed kent. dat kan maar je rijdt in de wei met een steigerende en bokkende pony. langs de wei staan betonnen palen. hoe je ook je pony vertrouwd, je kan er toch een keer afvallen en je zal maar met je hoofd tegen dat beton vallen. dan weet ik zeker dat je dan denkt had ik maar een cap op. je moet het zelf weten, maar wat vinden je ouders ervan? vinden die het wel goed dat je zonder cap rijd.

Ouders weten idd dat ik op Pharaon zonder cap rijd. (Ex en Pret altijd met cap) Imo moet hij aarig hard gooien om me tegen zo'n paal te krijgen gezien die toch ruim een halve meter van de weide af staan en Pharaon nooit vlak tegen de draad zo doet Lachen Let je wel dat ik deze pony al elf jaar heb? Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 18:59

Unwritten schreef:
Haha, Kath geniet je niet stiekem heel erg van dit topic? Schijnheilig

Genieten is veel gezegd maar er om huilen kan ik ook niet Clown Ik zeg het toch; Stiekem is Phara gewoon mijn paardenvorm. (of ik zijn mensenvorm)

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:01

hoe lang je de pony ook heb, maakt niet uit. je kan van de liefste, meeste vertrouwde pony wel een keer afvallen. het is je eigen keus dat je zonder cap rijdt. maar ongeluk zit in een klein hoekje. succes verder

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:02

johanne dat bedoelde ik niet Lachen ik bedoelde enkel dat Pharaon al jaren op dit punt blijft en al jaren heel goed weet dat ik het voor het zeggen heb en niet hij Lachen Tuurlijk kan iedereen een ongeluk krijgen Lachen dat beweer ik ook helemaal niet maar heb me waarschijnlijk een beetje mis uitgedrukt Lachen

Nathan__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:06

wauwie wat een stoere mooie ponie Haha!.
mijn ponie houd er ook van om af en toe eens een loletje uit te halen en dat vind ik prima ! zo lang hij maar luisterd zo dra ik het wil.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:09

Ik heb niet alle 9 pagina's gelezen hoor, maar wat me opvalt is dat je pony steigert als jij je onderbeen naar achteren legt. Je zit af en toe met je hiel bijna in z'n liezen. Misschien echte irritatie van je pony of een aangeleerd trucje?!

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:14

wat een leuk pony! hij loopt ontzettend lief! (als die loopt..) en precies op de maat van de muziek Tong uitsteken
K vind het er eigelijk wel netjes uit zien je blijft heel rustig en gaat gewoon veder. Ik vind echt een erg leuk pony! Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:15

Oakland1990 schreef:
Volgens mij rijdt Kathleen al haar paarden zoals Pharaon hoor. Dus dan zouden Pretty Woman en Explosion net zo reageren wat niet het geval is.

Niet elke pony reageert hetzelfde hoor. Er zijn genoeg pony's die afschuwelijk behandeld worden en daartegen niet in verzet komen, omdat ze daar gewoon het karakter niet voor hebben.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:16

Tessebes schreef:
Ik heb niet alle 9 pagina's gelezen hoor, maar wat me opvalt is dat je pony steigert als jij je onderbeen naar achteren legt. Je zit af en toe met je hiel bijna in z'n liezen. Misschien echte irritatie van je pony of een aangeleerd trucje?!

Dat vind ik eigelijk wel een goed op merking jah Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:17

Narya schreef:
Oakland1990 schreef:
Volgens mij rijdt Kathleen al haar paarden zoals Pharaon hoor. Dus dan zouden Pretty Woman en Explosion net zo reageren wat niet het geval is.

Niet elke pony reageert hetzelfde hoor. Er zijn genoeg pony's die afschuwelijk behandeld worden en daartegen niet in verzet komen, omdat ze daar gewoon het karakter niet voor hebben.

geloof me vrij als ik zeg dat ik karakterdieren op stal heb Lachen

Tessebes geen aangeleerd trukje, voeten zitten ook niet tegen hem daar overigens eerder mijn knieën Knipoog Er zijn idd momenten dat ik er haast afkukel, dat zijn die momenten dus Lachen

CxX; Je bereikt bij hem niets door boos te worden Lachen Hij loopt idd lief als hij loopt Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:22

Pharagirlke.. wat wil je met dit topic bereiken?
Je schiet steeds in de verdediging en het komt een beetje op me over alsof je jezelf nog moet overtuigen dat je het 'goed' doet met die kleine ondeugd van je. 1x zeggen dat ie ook heus wel lief is, lijkt me voldoende. Knipoog
Je zal het heus wel voor het zeggen hebben en je doet het vast goed, maar de filmpjes wijzen er niet echt op, zullen we maar zeggen. Met een ander muziekje erbij en jouw hoofd weggedacht, zou je kunnen denken dat het een gevaarlijk monster is.
Wij hier vanachter onze pc kunnen toch ook niet ruiken dat 't gewoon een speels uitgevallen ponietje is Clown

Maar, ga lekker door met boscrossen zou ik zeggen. Volgens mij heb je wel bewezen dat ie niet echt lol heeft in dat dressuren.
Ik vind 't wel echt een tof dier *LOL*.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:24

Eve_lien; ik heb vermoed ik recht op reageren Lachen Mensen reageren niet om vervolgens geen antwoord terug te krijgen Lachen zou een beetje dom zijn vind ik dan weer. Ik hoef niets meer te bewijzen, zeker niet tov mezelf Knipoog Over datie tof is ben ik het beslist eens! Haha!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:37

Ik denk dat of je nu 1x zegt dat het een lief dier is, of je zegt het 1 miljoen keer... er gaan altijd mensen blijven die de oorzaak van dat steigeren en bokken willen achterhalen.
Maar ik denk niet dat dat de bedoeling van dit topic was; om te zoeken naar het 'waarom'. Eerder gewoon een leuke opname van een heel leuke pony.

En het zou maar stom zijn om niet te reageren... dan is het precies alsof je toegeeft dat je alles verkeerd doet wat je verkeerd kan doen Knipoog

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:39

Misschien haal je de 10 nog wel! *LOL*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:40

Ben iig goed op weg Flowerpull Nagelbijten / Gniffelen

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:42

10 is zo makkelijk haalbaar nu... ga voor 15...

Zet er nu nog een sterke uitspraak bij en je hebt weer 1 snelle reactie met kritiek... Daar zet je een antwoord op en dan volgen er 20 posts met dezelfde kritiek.

Succes gegarandeerd Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:43

*grijns*
sticky in haw: 'hoe start ik een succesvol topic' uhum Nagelbijten / Gniffelen

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:00

Maar echt rijtechinsch commentaar buiten het stijgeren en bokken om kan er ook niet gegeven worden he Knipoog En HAW is voor rijtechtnisch commentaar, dus dan reageren mensen daarop.
En overigens, wil je je topic succesvol noemen? Succesvol is een topic als er nuttig commentaar gegeven wordt en er van beiden kanten normaal gereageerd wordt (ik zeg hiermee niet dat jij niet normaal reageerd hoor! zeker niet!).

Edit: de Nagelbijten / Gniffelen zag ik wel hoor, maar moest het even kwijt Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 20:07

Oh er worden hier en daar nuttige dingen gezegd hoor OoappeloO.
Overigens valt het me op dat ondanks dat hij op filmpjes ook gewoon stukken goed loopt weinigen dat er uit halen Clown stelletje zwartkijkers Knipoog (grapje!!)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:12

Ok dat moet ik je toegeven, alleen zijn de filmpjes helaas niet echt goed. Dus hoe 'ie zn spieren gebruikt is moeilijk te zien. Maar die stukjes die er tussen zitten zijn wel leuk Lachen En op de foto's in je pro loopt 'ie ook netjes, klopt! Lachen
Ben het alleen nog steeds niet met je eens. Vind de grens voor de pony te onduidelijk, tussen spelen en werken. Das jammer, meer niet.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:25

oeps, moest pb zijn!

Yaleesa_Emir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:36

Wat je pojny vertoond id duidelijk verzet, of dat nu vanaf lichamelijke klachten zijn, of geestelijke klachten. Ik vind het niet om om te lachen, maar daar zijn meerdere mensen het wel mee eens, en ik vind btw dat je ook best wel te groot bent voor die pony.. Maar dat is ieder voor zich, het is wel echt een kick ponytje alleen jammer dat het wel lijkt alsof hij bang voor je is.