Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
johanne schreef:pony ziet er leuk uit.
wij hebben ook een pony gehad die steigerde in het begin heel weinig, maar het werd steeds meer. op een gegeven moment gewoon gevaarlijk steigeren als je de wei in kwam enz. Hier moet je dus voor op passen als je hem niet aan pakt, denkt ie o dat mag ik toch wel. dit moet niet mogen als jij erop zit. moet ie jouw gehoorzamen.
en spelen kan die in de wei. zorg dat ie gaat luisteren of/ en ga spelen met hem als je er niet op zit.
ik wil nog effe wat kwijt.
je zegt dat je je pony goed kent. dat kan maar je rijdt in de wei met een steigerende en bokkende pony. langs de wei staan betonnen palen. hoe je ook je pony vertrouwd, je kan er toch een keer afvallen en je zal maar met je hoofd tegen dat beton vallen. dan weet ik zeker dat je dan denkt had ik maar een cap op. je moet het zelf weten, maar wat vinden je ouders ervan? vinden die het wel goed dat je zonder cap rijd.
Let je wel dat ik deze pony al elf jaar heb?
Unwritten schreef:Haha, Kath geniet je niet stiekem heel erg van dit topic?
Ik zeg het toch; Stiekem is Phara gewoon mijn paardenvorm. (of ik zijn mensenvorm)
ik bedoelde enkel dat Pharaon al jaren op dit punt blijft en al jaren heel goed weet dat ik het voor het zeggen heb en niet hij
Tuurlijk kan iedereen een ongeluk krijgen
dat beweer ik ook helemaal niet maar heb me waarschijnlijk een beetje mis uitgedrukt
.

Oakland1990 schreef:Volgens mij rijdt Kathleen al haar paarden zoals Pharaon hoor. Dus dan zouden Pretty Woman en Explosion net zo reageren wat niet het geval is.
Tessebes schreef:Ik heb niet alle 9 pagina's gelezen hoor, maar wat me opvalt is dat je pony steigert als jij je onderbeen naar achteren legt. Je zit af en toe met je hiel bijna in z'n liezen. Misschien echte irritatie van je pony of een aangeleerd trucje?!
Narya schreef:Oakland1990 schreef:Volgens mij rijdt Kathleen al haar paarden zoals Pharaon hoor. Dus dan zouden Pretty Woman en Explosion net zo reageren wat niet het geval is.
Niet elke pony reageert hetzelfde hoor. Er zijn genoeg pony's die afschuwelijk behandeld worden en daartegen niet in verzet komen, omdat ze daar gewoon het karakter niet voor hebben.

Er zijn idd momenten dat ik er haast afkukel, dat zijn die momenten dus 
Hij loopt idd lief als hij loopt

.
Mensen reageren niet om vervolgens geen antwoord terug te krijgen
zou een beetje dom zijn vind ik dan weer. Ik hoef niets meer te bewijzen, zeker niet tov mezelf
Over datie tof is ben ik het beslist eens!

En HAW is voor rijtechtnisch commentaar, dus dan reageren mensen daarop.
zag ik wel hoor, maar moest het even kwijt
stelletje zwartkijkers
(grapje!!)
En op de foto's in je pro loopt 'ie ook netjes, klopt!