Dorage @ M1 dressuurtraining bussloo. [by RobinCera]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

X__Trees

Re: Dorage @ M1 dressuurtraining bussloo. [by RobinCera]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:41

Ik denk net dat je, hoewel zo heet is, er juist goed aan doet om ze te laten wérken (Proberen laag en rond te rijden zou hier niet werken denk ik, ze zou alleen een loopje nemen dan of andere fratsen uithalen, niet?) Ze kan best door te werken op de duur ook ontspannen, omdat ze zo geconcentreerd bezig is met haar werk.
Alvast proficiat met je overwinning, heerlijke pony en super combinatie!
Ik denk dat je ze goed rijdt, en jij kent ze tenslotte het best! Doe zo voort Lachen

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:08

Jaja meid heb je al weer 200 en 2 reacties, bij deze dan .. je hebt gewoon een skitterende knollie onder je hollie zeg maar hij is echt prachtig, !!! we gaan gou een keer meeten he.. haha..

xx Nicole

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:08

wouw mooie foto's hoor! en mooi paardje:P Knipoog

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 20:37

X__Trees schreef:
Ik denk net dat je, hoewel zo heet is, er juist goed aan doet om ze te laten wérken (Proberen laag en rond te rijden zou hier niet werken denk ik, ze zou alleen een loopje nemen dan of andere fratsen uithalen, niet?) Ze kan best door te werken op de duur ook ontspannen, omdat ze zo geconcentreerd bezig is met haar werk.
Alvast proficiat met je overwinning, heerlijke pony en super combinatie!
Ik denk dat je ze goed rijdt, en jij kent ze tenslotte het best! Doe zo voort Lachen

Bedankt!
Opzich is ze een echte werker en vind dat ook het luikste maar wil dan hard, maar bedankt voor de tip zou er aan werken Lachen

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:07

echt heel mooi paardje!
mooie foto's zijn t geworden, toch wel leuk dan proefkonijn zijn Knipoog

succes op de gelderse! Ja

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:29

Als ik goed kijk zie ik dat op een foto (foto nummer 7) de teugels toch aardig losjes hangen,
hiermee neem ík aan dat Dorage deze houding heeft genomen toen ze naar buiten mocht en
dat dat er ook niet meer zo snel af gaat (Dorage kennende. ^^).

Jenn ik vind het prachtige foto's en Dorage heeft weer van haar 'hotchickse' kant laten zien. Lovers
Laat ze maar lekker babbelen, ik wed dat Dorage er vandoor gaat met hun losse teugeltjes
gezeur. Lachen

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 21:50

Dankjewel Lydia, & idd als je Dorage eenmaal kent dan weet je dit Lachen

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:59

Jennifer ik zag je topic langskomen,, Wat een te gekke foto's Haha!
Het hete is duidelijk te zien maar dat maakt juis dat je van dat kracht in de benen ziet! Echt super leuke foto's !

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 09:26

polly2 schreef:
Ik heb een opmerking van een heel ander kaliber (over het rijden is alles wel gezegd vind ik, dus daar heb ik het niet over).
Ik vraag me af waar je parkeert als je bij Bussloo gaat rijden? En waar de dressuurbaan is?
Ik ben nieuw in Loenen komen wonen en heb er al een paar keer met de hond gewandeld. Ik parkeerde dan in de buurt van de golfbaan en daar is een soort dubbele slagboom, waar je met je trailer dus niet doorkunt.
Als je daar gaat rijden...waar kun je dan het beste parkeren? En waar rijd je dan?
En ik heb gehoord dat er ook menhindernissen zijn (ik heb voor het springen al hindernissen ontdekt). Waar zijn die dan?
Jij kunt me dat vast vertellen. Ik wil daar ook wel eens rijden!

Dorage....zou je me alsnog een antwoord kunnen geven op mijn bovenstaande vragen?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 09:30

Blijft toch moeilijk hè, niet duizend keer hetzelfde commentaar geven in een topic Haha!

Het ziet er inderdaad wat gespannen uit, maar als ik foto's in je profiel zie geven die een heel ander beeld Ja Vind het wel echt super mooie foto's qua beenwerk Ja

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 09:50

Prachtig paard hoor maar ik zou 'm ook wel eens lang en laag zien lopen Knipoog
Wel mooi gangenwerk!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:26

Wat een foto's! En wat is die Dorage toch een lekker ding Kwijl Succes!!!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:34

Citaat:
casperrr schreef:
Ik vind het een hele leuke mooie pony met mooie bewegingen, maar ik vind dat ze op bijna alle foto's echt vééls te kort in d'r hals is. Zonde! Je gaf het zelf al aan dat weet ik, maar probeer dat voortaan te voorkomen of op te lossen, want ik vind het er te krampachtig uit zien.

het viel niet op te lossen, ik denk dat je dat pas begrijpt als je er zelf bij was dat is logisch! Maar bedankt. ( trouwens als ik gewoon in de bak rij is dat nooit zo, dan is ze altijd mooi op lengte. Maar ze was té heet vandaag. & het leverd wel mooie foto's op vandaar dat ik ze plaats )

Ben met alle twee akkoord!!
Verder een super sjieke combinatie!!!! OK dan! OK dan!

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:53

Leuk paardje!

Pas op dat ie niet gaat over strekken! Verder trek je je benen op in de galop, maar dat kan ook een moment opname zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het er normaal uitziet, omdat je zegt dat je alleen achterover zit en de pony nogal strak van voren hebt omdat je buiten aan het rijden bent (niet negatief bedoeld hoor gewoon benieuwd).

Samanthaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:57

Oo .. *kwijl* mooi paardje hoor.. wat een mooie hals, kleur , gangen..
Echt een vet beest,, Cool

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:18

Mooi diertje zeg.

Vind het nog knap dat je haar zo in draf kan houden en dat ze niet in galop schiet als ze zo heet is en je veel uitgestrekte draf rijdt voor de foto.

Kort in de hals is ook een makkelijke houding voor deze pony om aan te nemen omdat ze langer is in de rug, dat heeft de mijne ook.
Op de eerdere rijfoto's die ik van jullie zag viel het met niet echt op.

Maar op sommige foto's (met name 2) is ze echt te hoog ingesteld omdat ze dan niet mooi meer over de rug kan gaan en dat is ook ten koste van je achterbeen ( je ziet ook op de foto's terug dat ze hem wel mooi optilt maar niet onderzet).

Ze heeft wel een super gaaf voorbeen hoor!

Cassanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:33

Waar is dat bij Bussloo? Mag je daar overal rijden met de paarden?

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 15:06

Laulau1986 schreef:
Leuk paardje!

Pas op dat ie niet gaat over strekken! Verder trek je je benen op in de galop, maar dat kan ook een moment opname zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het er normaal uitziet, omdat je zegt dat je alleen achterover zit en de pony nogal strak van voren hebt omdat je buiten aan het rijden bent (niet negatief bedoeld hoor gewoon benieuwd).

Hoebedoel je overstrekken? Want dat doet ze eigenlijk niet echt.
In mijn profiel staan foto's van bakwerk Knipoog

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 15:07

Kelly_Taco schreef:
Mooi diertje zeg.

Vind het nog knap dat je haar zo in draf kan houden en dat ze niet in galop schiet als ze zo heet is en je veel uitgestrekte draf rijdt voor de foto.

Kort in de hals is ook een makkelijke houding voor deze pony om aan te nemen omdat ze langer is in de rug, dat heeft de mijne ook.
Op de eerdere rijfoto's die ik van jullie zag viel het met niet echt op.

Maar op sommige foto's (met name 2) is ze echt te hoog ingesteld omdat ze dan niet mooi meer over de rug kan gaan en dat is ook ten koste van je achterbeen ( je ziet ook op de foto's terug dat ze hem wel mooi optilt maar niet onderzet).

Ze heeft wel een super gaaf voorbeen hoor!

Als ze heet is gaat ze eerder strekken dan gallop, doet ze ook in de wei heel apart!
En klopt ze heeft een hele korte hals dus dan kropt ze die snel op. Maar in het begin kon ik niet eens lang en laag rijden toen had ze maar 1 houding maar nu in de bak kan ik dat makkelijk rijden maar buiten blijft moeilijk!
& Klopt ze is te hoog opgericht op sommige foto's. Maar dat had dus ook te maken met het te heten, en ze vanzichzelf wel een hoge front heeft Knipoog

Maar bedankt Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:21

Wat een hittepetit zeg! Haha! Duidelijk te zien dat ze behoorlijk heet was! Deze foto's geven een heel ander beeld dan die in je profiel, maar toch netjes dat je haar nog min of meer in toom kunt houden! Ik vind dat je een pracht van een paardje hebt! Haha! Kwijl

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:27

Wat een prachtbeest! Mag je trots op zijn.
Zeer mooie draf, en gefeliciteerd met je puntjes! OK dan!

Nog veel succes in de toekomst.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:51

Je moet Dorage echt kennen wil je hier goed commentaar op kunnen geven. Dorage is in de bak en vertrouwde omgeving ontspannen en laat dan heel mooi werk zien. Maar buiten laat ze zich helemaal op omdat ze dan gewoon dolgelukkig & energiek is. Ze is dan amper normaal te houden en het is dan mazzel dat ze nog zo WÍL lopen. Jenn, jullie kunnen het alleen buiten is gewoon oefenen Lachen!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:43

Ellee schreef:
Je moet Dorage echt kennen wil je hier goed commentaar op kunnen geven. Dorage is in de bak en vertrouwde omgeving ontspannen en laat dan heel mooi werk zien. Maar buiten laat ze zich helemaal op omdat ze dan gewoon dolgelukkig & energiek is. Ze is dan amper normaal te houden en het is dan mazzel dat ze nog zo WÍL lopen. Jenn, jullie kunnen het alleen buiten is gewoon oefenen Lachen!

Dan moet je deze foto's niet plaatsen. Iedereen reageerd op elkaar n.a.v. foto's, de meeste kennen elkaar niet in het echt. En je beoordeeld de foto's die je plaatst.
Je kan zien wie hier vriendinnetjes heeft.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:46

Ik zeg niet dat je geen commentaar mag geven, maar dat ze bv kort in haar hals is weet Jenn zelf ook. En dat heeft ze ookal gezegt in bij de foto's. En ja, Jenn heeft vriendinnen idd, problemen mee? PB maar dan Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:49

Ellee schreef:
Ik zeg niet dat je geen commentaar mag geven, maar dat ze bv kort in haar hals is weet Jenn zelf ook. En dat heeft ze ookal gezegt in bij de foto's. En ja, Jenn heeft vriendinnen idd, problemen mee? PB maar dan Knipoog

Nee, het enige probleem wat ik ermee heb is dat dat juist diegene zijn die roepen dat wij geen commentaar kunnen geven n.a.v deze foto's en dat we haar in het echt moeten zien, best opvallend he?.