Alvast proficiat met je overwinning, heerlijke pony en super combinatie!
Ik denk dat je ze goed rijdt, en jij kent ze tenslotte het best! Doe zo voort
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

X__Trees schreef:Ik denk net dat je, hoewel zo heet is, er juist goed aan doet om ze te laten wérken (Proberen laag en rond te rijden zou hier niet werken denk ik, ze zou alleen een loopje nemen dan of andere fratsen uithalen, niet?) Ze kan best door te werken op de duur ook ontspannen, omdat ze zo geconcentreerd bezig is met haar werk.
Alvast proficiat met je overwinning, heerlijke pony en super combinatie!
Ik denk dat je ze goed rijdt, en jij kent ze tenslotte het best! Doe zo voort

polly2 schreef:Ik heb een opmerking van een heel ander kaliber (over het rijden is alles wel gezegd vind ik, dus daar heb ik het niet over).
Ik vraag me af waar je parkeert als je bij Bussloo gaat rijden? En waar de dressuurbaan is?
Ik ben nieuw in Loenen komen wonen en heb er al een paar keer met de hond gewandeld. Ik parkeerde dan in de buurt van de golfbaan en daar is een soort dubbele slagboom, waar je met je trailer dus niet doorkunt.
Als je daar gaat rijden...waar kun je dan het beste parkeren? En waar rijd je dan?
En ik heb gehoord dat er ook menhindernissen zijn (ik heb voor het springen al hindernissen ontdekt). Waar zijn die dan?
Jij kunt me dat vast vertellen. Ik wil daar ook wel eens rijden!

Vind het wel echt super mooie foto's qua beenwerk

Succes!!! Citaat:casperrr schreef:
Ik vind het een hele leuke mooie pony met mooie bewegingen, maar ik vind dat ze op bijna alle foto's echt vééls te kort in d'r hals is. Zonde! Je gaf het zelf al aan dat weet ik, maar probeer dat voortaan te voorkomen of op te lossen, want ik vind het er te krampachtig uit zien.
het viel niet op te lossen, ik denk dat je dat pas begrijpt als je er zelf bij was dat is logisch! Maar bedankt. ( trouwens als ik gewoon in de bak rij is dat nooit zo, dan is ze altijd mooi op lengte. Maar ze was té heet vandaag. & het leverd wel mooie foto's op vandaar dat ik ze plaats )
Laulau1986 schreef:Leuk paardje!
Pas op dat ie niet gaat over strekken! Verder trek je je benen op in de galop, maar dat kan ook een moment opname zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het er normaal uitziet, omdat je zegt dat je alleen achterover zit en de pony nogal strak van voren hebt omdat je buiten aan het rijden bent (niet negatief bedoeld hoor gewoon benieuwd).
Kelly_Taco schreef:Mooi diertje zeg.
Vind het nog knap dat je haar zo in draf kan houden en dat ze niet in galop schiet als ze zo heet is en je veel uitgestrekte draf rijdt voor de foto.
Kort in de hals is ook een makkelijke houding voor deze pony om aan te nemen omdat ze langer is in de rug, dat heeft de mijne ook.
Op de eerdere rijfoto's die ik van jullie zag viel het met niet echt op.
Maar op sommige foto's (met name 2) is ze echt te hoog ingesteld omdat ze dan niet mooi meer over de rug kan gaan en dat is ook ten koste van je achterbeen ( je ziet ook op de foto's terug dat ze hem wel mooi optilt maar niet onderzet).
Ze heeft wel een super gaaf voorbeen hoor!

Duidelijk te zien dat ze behoorlijk heet was! Deze foto's geven een heel ander beeld dan die in je profiel, maar toch netjes dat je haar nog min of meer in toom kunt houden! Ik vind dat je een pracht van een paardje hebt!
! Ellee schreef:Je moet Dorage echt kennen wil je hier goed commentaar op kunnen geven. Dorage is in de bak en vertrouwde omgeving ontspannen en laat dan heel mooi werk zien. Maar buiten laat ze zich helemaal op omdat ze dan gewoon dolgelukkig & energiek is. Ze is dan amper normaal te houden en het is dan mazzel dat ze nog zo WÍL lopen. Jenn, jullie kunnen het alleen buiten is gewoon oefenen!
Ellee schreef:Ik zeg niet dat je geen commentaar mag geven, maar dat ze bv kort in haar hals is weet Jenn zelf ook. En dat heeft ze ookal gezegt in bij de foto's. En ja, Jenn heeft vriendinnen idd, problemen mee? PB maar dan