avaluna schreef:Er wordt wel gezegd dat als je een flink aantal kinderen hebt in België dat je dan geen belasting hoeft te betalen....
Weten jullie wat je te wachten staat...
whahaha

ik zie me al met een horde kinderen die allemaal een shet willen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
avaluna schreef:Er wordt wel gezegd dat als je een flink aantal kinderen hebt in België dat je dan geen belasting hoeft te betalen....
Voltigeur schreef:tessyke schreef:bwa, hij is eigenlijk best lief per PB
Dan zou je mij in 't echt moeten mee maken!!! Nog veel liever!! En ondanks de status van vedette en alom geprezen voltigeur, toch héél bescheiden gebleven![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag maar aan Horssie
tessyke schreef:en voor mij is het minder lang rijden
lap, ik krijg de overschot dus
Voltigeur schreef:tessyke schreef:en voor mij is het minder lang rijden
Ah, en dan ben ik nu plots "een restje", "de overschot"...
Hoe leuk, jullie zijn echt wel ontzettend lief, hé
Sily schreef:avaluna schreef:Er wordt wel gezegd dat als je een flink aantal kinderen hebt in België dat je dan geen belasting hoeft te betalen....
Eh...hij komt toch wel naar nederland toe?
Alhoewel....Belgie is wel erg leuk...hmsz....hoe denk je over verhuizen naar duitsland TS?
Voltigeur schreef:tessyke schreef:en voor mij is het minder lang rijden
Ah, en dan ben ik nu plots "een restje", "de overschot"...
Hoe leuk, jullie zijn echt wel ontzettend lief, hé
Sily schreef:Ik heb nog een shet over, hey tessyke dat kan nog best goed uitkomen.
We trouwen beide met hem, kan jij mijn shet lenen en ik hoef geen kids te krijgen want jij hebt er al hordes van![]()
Prima deal....TS hoe sta jij tegenover trio's?
Sily schreef:Ik heb nog een shet over, hey tessyke dat kan nog best goed uitkomen.
We trouwen beide met hem, kan jij mijn shet lenen en ik hoef geen kids te krijgen want jij hebt er al hordes van![]()
Voltigeur schreef:Sily schreef:
Eh...hij komt toch wel naar nederland toe?
Alhoewel....Belgie is wel erg leuk...hmsz....hoe denk je over verhuizen naar duitsland TS?
Ik hou niet van Duitsland, daar zijn ze te streng...
BELGIE, BELGIE!!!
Voltigeur schreef:Ik hou niet van Duitsland, daar zijn ze te streng...
BELGIE, BELGIE!!!
horssie schreef:Sily schreef:Ik heb nog een shet over, hey tessyke dat kan nog best goed uitkomen.
en ik maar foto's maken zeker?
avaluna schreef:Ik wist wel dat ik goed zat met mijn beideN
Wel advies van een ervaringsdeskundige:
Voor hordes kinderen en paarden kun je beter geen paardenman nemen, maar beter een echte sponsor
Sily schreef:avaluna schreef:Ik wist wel dat ik goed zat met mijn beideN
Wel advies van een ervaringsdeskundige:
Voor hordes kinderen en paarden kun je beter geen paardenman nemen, maar beter een echte sponsor
Joh we nemen der gewoon een man met geld bij
avaluna schreef:Maar een fotografe (erbij) in de slaapkamer kan vast wel...![]()
Sily schreef:Hoe groot is die slaapkamer wel niet joh???
Voltigeur schreef:avaluna schreef:Maar een fotografe (erbij) in de slaapkamer kan vast wel...![]()
zolang ze geen flash gebruikt...