Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GinnyBanshee schreef:maar dat zegt ze in elke topic, ook die van mei... dus dat betekend niet veel...
geef je wel gelijk dat het offtopic gaat, en is nu wel vaak genoeg gezegd dus mij hoor je niet meer
jefreyginny schreef:wederom volkomen gelijk met dancie!!! ze wil hem niet verkopen omdat ze echt niet inziet dat het verkeerd is daarom denk ze dat als ze nu probeert aftevallen dat het wel goed komt. maar helaas vergeet ze dat ze als ze nu afvalt toch even moet stoppen met rijden om problemen te voorkomen.maar ja ze eigenwijs en denkt dat zal mij niet gebeuren. als ze gewoon slim is wacht ze met rijden totdat ze 70 75 kilo weegt. maar ja dat zal ze niet redde aan haar profiel te zien dus hierbij trek ik mijn reactie in met je moet hem niet verkopen.JE MOET HEM WEL VERKOPEN zodat iemand anders die rondt dat gewicht vell plezier en lol kan hebben met de pony en de pony ook met de nieuwe ruiter. nu kan het wel omdat de pony jong is wacht maar totdat je een jaartje verder ben. dan komen de eerste problemen. geef je op een briefje dat rugklachten of pees blessures als eerst komen al je zo door gaat !!!!!
DresslOver schreef:Ik dacht dat ik alles gezien had hier op bokt, maar dít slaat werkelijk álles! Dit kan je toch niet maken op die manier?! om de TS zooo af te zeiken?!
De TS rijdt haar paard op een vriendelijke manier, ze is alleen te zwaar. Heeft een van jullie die hier zo vreselijk veel commentaar op heeft ooit af moeten vallen? Als iemand besluit af te gaan vallen wil dat niet zeggen dat ze dat dan ook meteen doen, ze zijn de volgende dag niet al meteen 5 kilo kwijt hoor!
Ze rijd niet intensief, dus waarom zou ze stoppen? een half uurtje werk op een dag op déze manier (basisniveau) is mínder inspannend dan een uur lopen met een slanke den op de rug op Z-niveau, denk daar maar 's over na!!
@ TS: Ik vind dat het er goed uit ziet, je bent te zwaar maar dat weet je zelf ook. Mijn tip: Ga er mee aan de slag, niet alleen voor je pony of de idiote reacties hier, maar vooral voor jezelf. Succes ermee.
Edit; ik moet het nog even kwijt: Ik snap niet dat jullie op deze manier iemand zo de grond in kunnen boren..verplaats je toch 's in een ander man voordat je allerlei dingen begint te roepen.
Citaat:waar kennis ophoudt begint het moddergooien