....maar misschien treffen ons wel bij muiske of jij bij mij
nou de gr enne seeya Thats the spirit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....
pmarena schreef:Welkom op Bokt , en enorm gaaf wat je doet zeg , heel erg leuk !!
Jullie hebben het maar met elkaar getroffen hoor !
Het plezier straalt ervanaf , de foto's zijn niet zo bijzonder qua kwaliteit maar dat enthousiaste smoelwerk van jou en de paarden maakt het echt tot prachtige foto's , heel stoer !
Je hebt wel lef hoor ! Bij sommige dingen hou ik ook m'n hart vast , ik hoop echt voor je dat je nooit pech zult hebben. Aan die grote smile van je zie je ook wel dat je er enorm veel plezier in hebt en totaal het gevaar niet ziet , dat maakt het wel tot een heel mooi plaatje. Maar oei ik hoop maar dat het goed blijft gaan zeg. Nou is het leuke wel weer dat mensen die zich vol enthousiasme en zonder angst ergens instorten , wonderwel nooit iets overkomt. En iemand die het gevaar wel ziet die dondert er meteen af
Tis geweldig , En idd iemand die onzeker op een paard kruipt zorgt voor meserie, paarden voelen dat. Ben jij rustig zij ook , ik ben blij zij ook en ze laten zich volledig gaan en hun manen wapperen in en ze zetten zich totaal in. De eerste keer dat ik op een paard reed was toen ikvoltige deed , stond al bij de eerste les in draf en heb ernooit met schrik opgekropen. bispax schreef:flor ga lekker zo door met je doen en kunnen ...jammer dat je niet bij mij in de buurt woont....
maar misschien treffen ons wel bij muiske of jij bij mij![]()
nou de gr enne seeya Thats the spirit
)
Alléja als tommie er niet is zal ut tussen ik en muiske liggen worden lol . Mas schreef:Welkom op bokt
Wou dat ik vroeger de kans had gehad om zo te leren rijden,
ik ben nu sinds een jaar gestopt met paardrijden, maar nu ik je
topic zo zie krijg ik wel weer een beetje de kriebels
En niet twijfelen in je zelf zeker niet bang zijn gewoon opspringen en wegrijden, dat is het beste wat je kan doen , dan weer opnieuw proberen te beginnen en vol aarzeling opstappen en zitten trillen en schudden , ik heb nog paarden geweten als je er niet zeker opzat dat die gewoon geen voetje gingen verzetten !
! 

Marilyn_ schreef:Gaaf zeg dat staan
Ik rijd zelf ook erg vaak zonder zadel en hoofdstel, vind het erg fijn en voel een betere band met mijn paardje
Nog erg veel succes
florrtje schreef:Marilyn_ schreef:Gaaf zeg dat staan
Ik rijd zelf ook erg vaak zonder zadel en hoofdstel, vind het erg fijn en voel een betere band met mijn paardje
Nog erg veel succes
Jij ook !
Ben trouwens wel bezig met spaanse pas enzo
nou dit is écht een oneliner waard WAAUUUWW! géweldig echt meer valt er gewoon niet te zeggen! En hoelang doe je dit nu al? (zal misschien vast wel ergens staan hier maar ben toch ietwat te lui om dát helemaal op te zoeken) maar écht geweldig hoor! Mag toch eerlijk zeggen dat ik lichtelijk (nouja behoorlijk dan) jaloers ben echt knap dat je zoiets kan!
*heeft ondertussen haar mond weer dichtgedaan*
(van angst)

supertammy schreef:Leuk!![]()
Heb zelf vroeger ook veel gesprongen zonder zadel en hoofstel, maar nu durf ik het echt niet meer.
) ziet het er echt geweldig uit! Wat ontzettend gaaf zeg!
Mrln90 schreef:Wat ziet dit er geweldig uit zeg! Ik kan zien dat je er plezier in hebt, en zo te zien die paarden ook! Gezeur over de cap zal ik niet doen, jij hebt zo te zien goede begeleiding, ik denk dat wij bokkers hier dan niet over hoeven te oordelen *mijn mening*
Ik wens je echt superveel succes, je hebt echt talent, komt wel goed
[ *mijn mening* ]
...