NIEUW hier op bokt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bispax

Re: NIEUW hier op bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:33

flor ga lekker zo door met je doen en kunnen ...jammer dat je niet bij mij in de buurt woont Haha! ....

maar misschien treffen ons wel bij muiske of jij bij mij Knipoog

nou de gr enne seeya Thats the spirit Haha!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 17:04

pmarena schreef:
Welkom op Bokt , en enorm gaaf wat je doet zeg , heel erg leuk !!

Jullie hebben het maar met elkaar getroffen hoor !

Het plezier straalt ervanaf , de foto's zijn niet zo bijzonder qua kwaliteit maar dat enthousiaste smoelwerk van jou en de paarden maakt het echt tot prachtige foto's , heel stoer !

Je hebt wel lef hoor ! Bij sommige dingen hou ik ook m'n hart vast , ik hoop echt voor je dat je nooit pech zult hebben. Aan die grote smile van je zie je ook wel dat je er enorm veel plezier in hebt en totaal het gevaar niet ziet , dat maakt het wel tot een heel mooi plaatje. Maar oei ik hoop maar dat het goed blijft gaan zeg. Nou is het leuke wel weer dat mensen die zich vol enthousiasme en zonder angst ergens instorten , wonderwel nooit iets overkomt. En iemand die het gevaar wel ziet die dondert er meteen af Tong uitsteken

Dankjullie allemaal voor de toffe reacties ! Haha! Tis geweldig , En idd iemand die onzeker op een paard kruipt zorgt voor meserie, paarden voelen dat. Ben jij rustig zij ook , ik ben blij zij ook en ze laten zich volledig gaan en hun manen wapperen in en ze zetten zich totaal in. De eerste keer dat ik op een paard reed was toen ikvoltige deed , stond al bij de eerste les in draf en heb ernooit met schrik opgekropen.

Groetjes ! florrtje

EquiNatura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:06

Welkom!!! Leuk dat je zo'n goede band met je paard hebt!
Veel plezier hier!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 17:09

bispax schreef:
flor ga lekker zo door met je doen en kunnen ...jammer dat je niet bij mij in de buurt woont Haha! ....

maar misschien treffen ons wel bij muiske of jij bij mij Knipoog

nou de gr enne seeya Thats the spirit Haha!

Ah lydia da was een doordenkertje. Haha wist niet wie je was ! (khoop toch dak ut juist heb Haha! )
Ja tuurlijk treffen we elkaar nog wel aan , tis jammergenoeg winter maar in de zomer slaap je in de stallen bij muiske he =D Tenzij je naast me wil liggen -> onder de zonnebank Knipoog Alléja als tommie er niet is zal ut tussen ik en muiske liggen worden lol .

Groetjes florrtje

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 17:12

Mas schreef:
Welkom op bokt Lachen
Wou dat ik vroeger de kans had gehad om zo te leren rijden,
ik ben nu sinds een jaar gestopt met paardrijden, maar nu ik je
topic zo zie krijg ik wel weer een beetje de kriebels Bloos

Zeker opnieuw beginnen hoor !!, Alsje daar weer zin in krijgt moet je dat zeker doen Knipoog En niet twijfelen in je zelf zeker niet bang zijn gewoon opspringen en wegrijden, dat is het beste wat je kan doen , dan weer opnieuw proberen te beginnen en vol aarzeling opstappen en zitten trillen en schudden , ik heb nog paarden geweten als je er niet zeker opzat dat die gewoon geen voetje gingen verzetten ! Tong uitsteken

Veel succes , en geloof maar in je eigen he !

xxx

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:27

Wauw respect! Knap zeg. En al op zo"n jonge leeftijd. Petje af hoor.

baloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:30

heel gaaf maar ik zou een cap opdoen Clown

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:41

Geweldig, echt dat je dit allemaal in 2 jaar kan heeeeeeel knap ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen .. hier moet je idd wel echt lef en aanle voor hebben!! echt mooi Haha!
welkom trouwens Knipoog !

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:42

Gaaf zeg dat staan Haha!
Ik rijd zelf ook erg vaak zonder zadel en hoofdstel, vind het erg fijn en voel een betere band met mijn paardje Lachen
Nog erg veel succes Ja

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 17:51

Marilyn_ schreef:
Gaaf zeg dat staan Haha!
Ik rijd zelf ook erg vaak zonder zadel en hoofdstel, vind het erg fijn en voel een betere band met mijn paardje Lachen
Nog erg veel succes Ja

Jij ook ! Haha!

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:52

florrtje schreef:
Marilyn_ schreef:
Gaaf zeg dat staan Haha!
Nog erg veel succes Ja

Jij ook ! Haha!

Ja maar wij kunnen nog niet steigeren op commando en de rest Huilen van het lachen Ben trouwens wel bezig met spaanse pas enzo Ja

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:57

*mond valt open van verbazing* Bloos! nou dit is écht een oneliner waard WAAUUUWW! géweldig echt meer valt er gewoon niet te zeggen! En hoelang doe je dit nu al? (zal misschien vast wel ergens staan hier maar ben toch ietwat te lui om dát helemaal op te zoeken) maar écht geweldig hoor! Mag toch eerlijk zeggen dat ik lichtelijk (nouja behoorlijk dan) jaloers ben echt knap dat je zoiets kan! Ja *heeft ondertussen haar mond weer dichtgedaan*

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:58

woow, ziet er echt vet uit!! Cool
als mijn moeder mij dit zag doen dan zakt d'r hart naar d'r kont denk ik Huilen van het lachen (van angst)
echt heel veel plezier nog ermee!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:59

Geweldig zeg!!! echt helemaal super Lachen Lachen Lachen

over de helm ga ik het niet hebben als mamma zijnde Lachen Lachen Lachen

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:37

supertammy schreef:
Leuk! Haha!
Heb zelf vroeger ook veel gesprongen zonder zadel en hoofstel, maar nu durf ik het echt niet meer.

heeft niets te maken met durven maar in hoever je paardje je verstaat wat je wil bedoelen.
kalife kent perfect een neckrope en is perfect te besturen zo, omdat ik me daar een jaar heb met bezig gehouden om hem dit aan te leren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:38

Ongeacht of het nou wel of niet verstandig is om zonder cap op een paard te klimmen (en zulke toeren uit te halen Haha! ) ziet het er echt geweldig uit! Wat ontzettend gaaf zeg! Haha!

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:40

hoelang ze dit al doet: van in de paasvakantie, toen kwam ze de eerste keer bij mij,
6dagen is ze gebleven en na zes dagen was ze al zo goed als nu Knipoog

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:43

Leuk is dat he !

Er zijn altijd van die kids die scheit aan de wereld hebben en alleen maar plezier hebben ipv. angst , en die pakken alles zo ontzettend snel op !

Het knapste vind ik nog dat zo in de wei op die blote rug springen alleen met een pluk manen in de hand. Irritant vind ik dat zelfs , ik begrijp niet hoe iemand dat voor elkaar krijgt. Ik kom nog niet zonder zadel of opstapje op m'n pony van 1m45....

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:18

Wat ziet dit er geweldig uit zeg! Ik kan zien dat je er plezier in hebt, en zo te zien die paarden ook! Gezeur over de cap zal ik niet doen, jij hebt zo te zien goede begeleiding, ik denk dat wij bokkers hier dan niet over hoeven te oordelen *mijn mening*
Ik wens je echt superveel succes, je hebt echt talent, komt wel goed Lachen

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 20:55

Mrln90 schreef:
Wat ziet dit er geweldig uit zeg! Ik kan zien dat je er plezier in hebt, en zo te zien die paarden ook! Gezeur over de cap zal ik niet doen, jij hebt zo te zien goede begeleiding, ik denk dat wij bokkers hier dan niet over hoeven te oordelen *mijn mening*
Ik wens je echt superveel succes, je hebt echt talent, komt wel goed Lachen

Dankje , toch iemand die verstaat dat na 1 keer zeggen "cap" ik het wel gehoort heb, jammer dat florrtje een klein beetje een koppigaardje is en met haar veiligheid wil spelen, ik overweeg het om een cap op mijn kop te zetten. Haha! [ *mijn mening* ] Knipoog

xxx

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:03

Wauw Wow! ...
Echt super! Ik ben zooo jaloers, je hebt echt super veel talent. In 2 jaar! Hallo hee! Toen kon ik nog maar net een volte sturen ofzo. Echt super goed hoe je met die paarden omgaat en dat vertrouwens zéker iets om jaloers op te zijn! Haha!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 07:53

Wat een heerlijke foto's om naar te kijken! Ik houd af en toe mijn hart vast, maar het is echt mooi om te zien hoe jullie met elkaar omgaan en van elkaar genieten.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 07:55

Knap hoor! Ja

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:02

wat supper leuke foto's Haha!
ik ga niks zeggen over en cap Lips are sealed
alls jeje paard vertrouwt zouw ik het idd ook doen !

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 08:07

Knap,mooie prestatie.