Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarah_m schreef:Echt heel leuk,
alleen zou je niet eerst haar leren hoe goed en beheerst te longeren ipv er nu al op te gaan zittenNiet onaardig bedoeld hoor.
Squit schreef:sarah_m schreef:Echt heel leuk,
alleen zou je niet eerst haar leren hoe goed en beheerst te longeren ipv er nu al op te gaan zittenNiet onaardig bedoeld hoor.
dit wordt ook bijna in elke post gezegd hihi
Sodeletuut schreef:Nou, om iedereen even gerust te stellen, we hebben vandaag de bak afgezet met het longeren;) is iedereen nu blij?
knabbelgirl schreef:Sodeletuut schreef:Nou, om iedereen even gerust te stellen, we hebben vandaag de bak afgezet met het longeren;) is iedereen nu blij?
echt meisje jij bent zo dom bezig om toch koppig door te gaan! los rijden get a life please!
kistaah schreef:knabbelgirl schreef:echt meisje jij bent zo dom bezig om toch koppig door te gaan! los rijden get a life please!
Rustig aan hé.
Sodeletuut, als je ooit onzeker word van je instructeur, bedenk dan dat door hem komt en niet door jou. Ik heb je vanavond gezien, heb je gereden?
Sodeletuut schreef:Ik ben vandaag weer met Misty naar de manege geweest en weer les gehad, nou het ging super, ik heb zelfs al een stukje los gereden achter Spetter aan en het ging echt supergoed en ze was heel erg braaf, met het longeren ging het ook veel beter, we hebben geen fotos gemaakt omdat mijn vader een beetje bokkig was, maar volgende keer (zaterdag) maken we echt foto's, maar ik heb echt een hekel aan al die rotreacties hier en ik trek me hier ook niets meer van aan want al dat commentaar op een paar foto's, en ik heb gehoord dat er hier ook veel mensen zijn die het liefst overal op zeiken. dus ik vind het best wat iedereen zegt, maar ik trek me er niks meer van aan en ik ga mooi door met deze instructeur want het komt allemaal wel goed, ik zal over een paar weken nog wel eens foto's plaatsen, dan kijken we nog eens oké?
KiWiKo schreef:imo worden hier principiele basisfouten gemaakt.......... maargoed, dat is mijn bescheiden mening
stef schreef:marloes, Liannee en fjordjuhs, topic lezen misschien?
Martine_m schreef:ik volg dit topic al even en het valt mij inderdaad op dat er niet altijd op een normale manier word gereageerd, dus ik denk laat ik eens in haar profiel kijken.. en wat zie ik een meisje van 14 ja idd 14... die heel erg gek is op haar paardje en goed haar best doet.. en ipv dat ze goede opbouwende kritiek krijgt word ze echt afgezeken.. gek he dat ze dan niet meer zo lief blijft reageren.. (overgens zijn er ook mensen die wel reageren hoor... je weet zelf wel of je je aangesproken moet voelen.) Ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen, maar ik zeg niet dat ik het goedkeur.. en dat ik de foto's super vind maar doe aub een beetje normaal tegen een meisje van 14 zeg.. wie zijn hier nu de volwassenen? (sorry dat moest ik echt even kwijt!!)