2de keer op Misty!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: 2de keer op Misty!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 22:36

Ja dat zal ik doen, dankjewel! haha ik trek me hier ook veels te veel van aan
bedankt!!!!!!!!!!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:40

Als je nu de rest van de tips ook eens zou opvolgen zou t misschien al een stuk schelen.Maar t lijkt er hier meer op dat je perse zo snel mogelijk wil rijden ipv aan je pony te denken door alles rustig aan te doen en stap voor stap.maar beetje geduld is schijnbaar te veel gevraagd.
vind je pony erg braaf.bij die van mij had je er al lang naast gelegen als je het op deze manier zou doen.
maar goed jou feesje Knipoog

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:41

wat ik zou doen als ik jou was..
is dat als je alleen nog maar negative reacties het topic krijgt het dan te laten sluiten..
en dan kun je als je goede foto's heb of betere een nieuw topic openen..
je heb genoeg tips gekregen in dit topic en er worden alleen maar posten herhaald!
dus daar schiet je ook niet veel mee op Haha!
of heb ik het nou verkeerd??

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:47

Echt heel leuk,

alleen zou je niet eerst haar leren hoe goed en beheerst te longeren ipv er nu al op te gaan zitten Knipoog Niet onaardig bedoeld hoor.

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:51

sarah_m schreef:
Echt heel leuk,

alleen zou je niet eerst haar leren hoe goed en beheerst te longeren ipv er nu al op te gaan zitten Knipoog Niet onaardig bedoeld hoor.

dit wordt ook bijna in elke post gezegd hihi

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 22:55

Squit schreef:
sarah_m schreef:
Echt heel leuk,

dit wordt ook bijna in elke post gezegd hihi

En nog doet ze er nix mee Vork

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 23:10

ieder zijn eigen ding toch

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 23:30

Sodeletuut schreef:
Nou, om iedereen even gerust te stellen, we hebben vandaag de bak afgezet met het longeren;) is iedereen nu blij?

echt meisje jij bent zo dom bezig om toch koppig door te gaan! los rijden get a life please!

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 00:15

knabbelgirl schreef:
Sodeletuut schreef:
Nou, om iedereen even gerust te stellen, we hebben vandaag de bak afgezet met het longeren;) is iedereen nu blij?

echt meisje jij bent zo dom bezig om toch koppig door te gaan! los rijden get a life please!

Rustig aan hé.

Sodeletuut, als je ooit onzeker word van je instructeur, bedenk dan dat door hem komt en niet door jou. Ik heb je vanavond gezien, heb je gereden?

Martine_mJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 02:08

ik volg dit topic al even en het valt mij inderdaad op dat er niet altijd op een normale manier word gereageerd, dus ik denk laat ik eens in haar profiel kijken.. en wat zie ik een meisje van 14 ja idd 14... die heel erg gek is op haar paardje en goed haar best doet.. en ipv dat ze goede opbouwende kritiek krijgt word ze echt afgezeken.. gek he dat ze dan niet meer zo lief blijft reageren.. (overgens zijn er ook mensen die wel reageren hoor... je weet zelf wel of je je aangesproken moet voelen.) Ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen, maar ik zeg niet dat ik het goedkeur.. en dat ik de foto's super vind maar doe aub een beetje normaal tegen een meisje van 14 zeg.. wie zijn hier nu de volwassenen? (sorry dat moest ik echt even kwijt!!)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 09:17

kistaah schreef:
knabbelgirl schreef:

Rustig aan hé.

Sodeletuut, als je ooit onzeker word van je instructeur, bedenk dan dat door hem komt en niet door jou. Ik heb je vanavond gezien, heb je gereden?

nee, ik heb eerder in dit topic heel rustig en begripvol gereageerd, maar als er dan komt: ik kijk wel, ik heb los gereden, nu blij enz. Dan reageer ik niet meer rustig! Dit vind ik zielig voor die pony!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:35

Misschien moet je haar eerst goed laten longeren tot ze dat snapt en dan alles rustig opbouwen. Voor de rest ziet het er wel goed uit.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:44

OMG, die is weer een typisch bokt topic; de beste boktlui zitten achter de PC.
In IEDER maar dan ook IEDERE reactie wordt gezegt; Leer dat beest eerst eens longeren. Dat meiske weet dat nu wel, en of ze er wat mee gaat doen is aan haar. Prima als je zulk commentaar geeft maar geef dan ook aan wat ze er aan zou kunnen/moeten veranderen. ( De gene die dat wel doen niks op aan te merken.)

TS; ik denk dat je er slim aan doet om dit topic te laten sluiten!

Verder heel veel succes met je paardje! Commentaar is ( ook al onderbouwend) gegeven. En ik denk dat t verstandig is om daar toch wel wat mee te doen!

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:00

quote]
nee, ik heb eerder in dit topic heel rustig en begripvol gereageerd, maar als er dan komt: ik kijk wel, ik heb los gereden, nu blij enz. Dan reageer ik niet meer rustig! Dit vind ik zielig voor die pony![/quote]

En je denkt dat dit wel helpt? Bovendien gaf ze later aan dat haar reactie een beetje voortkwam uit wanhoop, beetje boosheid en verdriet. Totaal ongepaste reactie.
Ik heb de pony in actie gezien en het valt allemaal heel erg mee.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:29

Sodeletuut schreef:
Ik ben vandaag weer met Misty naar de manege geweest en weer les gehad, nou het ging super, ik heb zelfs al een stukje los gereden achter Spetter aan en het ging echt supergoed en ze was heel erg braaf, met het longeren ging het ook veel beter, we hebben geen fotos gemaakt omdat mijn vader een beetje bokkig was, maar volgende keer (zaterdag) maken we echt foto's, maar ik heb echt een hekel aan al die rotreacties hier en ik trek me hier ook niets meer van aan want al dat commentaar op een paar foto's, en ik heb gehoord dat er hier ook veel mensen zijn die het liefst overal op zeiken. dus ik vind het best wat iedereen zegt, maar ik trek me er niks meer van aan en ik ga mooi door met deze instructeur want het komt allemaal wel goed, ik zal over een paar weken nog wel eens foto's plaatsen, dan kijken we nog eens oké?

Soms komen die reacties inderdaad vreselijk zeikerig over Vork. Pardon als dat bij mij ook zo is, want foto's blijven moment opname's. Ik heb je bijna niet zien rijden, maar van wat ik zag ging het laatste gedeelte een stuk beter dan op deze foto's. Misty is een hele leuke pony, echt waar Haha!. Ik wens je succes, en ik hoop dat de volgende keer Anna ("De Haflinger") nog steeds zo enthousiast is over Misty... haha! Heel veel succes gewenst, want volgens mij vormen jullie een perfecte combinatie van wat ik heb gezien Lachen!

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:42

jees...
Als ze zegt dat ze proffesionele begeleiding heeft is het nog niet genoeg?
Dat vind ik zoooo verschrikkelijk vervelend aan bokt sommigen denken dat ze alles door de pc heen kunnen zien, nou wordt wakker dat is niet zo!
Persoonlijk vind ik het wat snel gaan maar dat is geen reden om haar af te kaffen toch?
Zolang zij en haar paardje de juiste begeleiding hebben is het goed toch?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:02

Ja idd zij heeft teminste nog begeleiding. Ken zat mensen die maar wat doen zonder iemand met ervaring erbij. Denk dat het wel weer goed komt als de TS ook wat met de tips uit dit topic gaat doen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:07

tja maar je wil niet weten wat slechte begeleiding kan doen..........

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:16

o nee, houd je hart vast want nu kom ik weer met kritiek:

Ik vind het (weet niet of mensen het met me eens zijn maar er staat ook IK VIND;) ) niet slim dat je met een onervaren, niet goed ingereden paard achter een ander aan gaat hopsen, zo is het voor jou wel lekker makkelijk, voor de instructeur ook goed en makkelijk verdienen maar kan jij onderant niet meer sturen zonder dat de pony voor je ook die kant op moet omdat misty anders niet wil

leer eerst misty eens gewoon sturen, stappen draven en galop alleen in de bak, of niet achter iemand aan, dan los en dan kan je achter andere aan hopsen (maar niet altijd natuurlijk!)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:18

zoals deze meneer werkt, zou ik niet kunnen werken Lachen

imo worden hier principiele basisfouten gemaakt.......... maargoed, dat is mijn bescheiden mening

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:41

KiWiKo schreef:
imo worden hier principiele basisfouten gemaakt.......... maargoed, dat is mijn bescheiden mening

Ik denk dat dat de mening van bijna iedereen hier is, behalve die van de TS want deze gelooft echt niet in onze 'praatjes'

FMG8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:21

stef schreef:
marloes, Liannee en fjordjuhs, topic lezen misschien?

pardon? topic heb ik gelezen, en geef ik nou zulk beledigend commentaar?
Een pony inrijden moet goed gebeuren, geen pardon daarmee.
Ik vind dat mijn commentaar nog erg mild is. En ik wens de TS ook veel succes.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:39

Martine_m schreef:
ik volg dit topic al even en het valt mij inderdaad op dat er niet altijd op een normale manier word gereageerd, dus ik denk laat ik eens in haar profiel kijken.. en wat zie ik een meisje van 14 ja idd 14... die heel erg gek is op haar paardje en goed haar best doet.. en ipv dat ze goede opbouwende kritiek krijgt word ze echt afgezeken.. gek he dat ze dan niet meer zo lief blijft reageren.. (overgens zijn er ook mensen die wel reageren hoor... je weet zelf wel of je je aangesproken moet voelen.) Ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen, maar ik zeg niet dat ik het goedkeur.. en dat ik de foto's super vind maar doe aub een beetje normaal tegen een meisje van 14 zeg.. wie zijn hier nu de volwassenen? (sorry dat moest ik echt even kwijt!!)

Heel goed gezegd.

Sodeletuut, je hebt een heel leuk paardje en ik wacht je volgende foto's af!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:44

ik wacht ook de volgende fotos vast maar eerlijk gezegd, ik houd mijn hart vast

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:00

Hey meisje!
Ik vind het er helemaal niet zo paardonvriendelijk uitzien, er mag alleen wat minder aan de teugels gezeten worden maarja dat weet je nu wel. Alleen vind ik de pony persoonlijk veel te mager. Maar volgens mij is de pony niet van jou. Veel plezier met deze pony en ik vind jullie een leuke combinatie