Ik verwacht hier na het commentaar van sommige bokkers toch op zijn minst wel een 2e Christine Wells te zien
Ik zou zeggen ga zo door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik verwacht hier na het commentaar van sommige bokkers toch op zijn minst wel een 2e Christine Wells te zien
Rhinoooow schreef:@dierfysio, Karin vdM en Laura 24: goed nieuws:gelukkig wil ik absoluut niet in Nederland gaan werken, wil ik geen paardenDA worden en ben ik nog niet eens halverwege mijn studies. het is waar dat er op dat filmpje geen zicht van achter is om de heupen te bekijken, maar zoals dierfysio zelf zegt, het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.
verder kende ik de voorgeschiedenis van het paard niet, nu wel. maar ja, ieder doet zijn ding en ieder heeft zijn manier van rijden/ denken/...

Rhinoooow schreef:het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.
(ik heb mijn reactie op pagina 2 staan) Ik snap inderdaad dat je toestemming moet hebben van je instructeur voor het plaatsen van de filmpjes. Het is alleen wel jammer dat de mensen het 2 de filmpje niet kunnen zien, omdat je daar toch al een hele verbetering ziet en een voor uitgang op het vorige filmpje. Dus simpel gezegt werkt de methode die jullie aanhouden prima. Rhinoooow schreef:@dierfysio, Karin vdM en Laura 24: goed nieuws:gelukkig wil ik absoluut niet in Nederland gaan werken, wil ik geen paardenDA worden en ben ik nog niet eens halverwege mijn studies. het is waar dat er op dat filmpje geen zicht van achter is om de heupen te bekijken, maar zoals dierfysio zelf zegt, het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.
verder kende ik de voorgeschiedenis van het paard niet, nu wel. maar ja, ieder doet zijn ding en ieder heeft zijn manier van rijden/ denken/...

Rhinoooow schreef:hey iedereen!
ik zag het filmpje en ik moest gewoon reageren. heeft iemand gezien dat het paard vanachter ONREGELMATIG loopt. dat hij dus KREUPEL is.
duh dan dat ie niet vooruit wil en liever wil rusten. het doet hem namelijk pijn!!! maar ik ben maar een studente DA en absoluut nog geen DA.
Kheb ook nog niet de 5 bladzijden gelezen dus het kan best zijn dat iemand het al aangekaard heeft... maar je doet ermee wat je wil.
Needje schreef:Ineke2, omdat hij graag onder me uit loopt.
Needje schreef:Mensen zien liever iets negatiefs denk ik Marcella, aangezien ik over dat 2e filmpje weinig gehoord heb.
Ook vind ik het jammer dat mensen denken je te kunnen beoordelen (veroordelen in dit geval) van een paar minuten film. Ik plaats met enige regelmaat foto's en af en toe ook filmpjes. En ik durf ook best de mindere dingen te laten zien. Want naar mijn idee gaat het niet altijd over rozen. Maar men ziet 1 filmpje die ze niet aanstaat en meteen ben ik verkeerd bezig. Dat vind ik jammer.
Dat zij het anders zouden doen dat kan en mag van mij. Ik heb vertrouwen in m'n instructeur en zal ook gewoon bij m blijven lessen.
En ik hoop over een tijdje weer filmmateriaal te kunnen laten zien van onze vorderingen.
Rhinoooow schreef:. heeft iemand gezien dat het paard vanachter ONREGELMATIG loopt. dat hij dus KREUPEL is.
duh dan dat ie niet vooruit wil en liever wil rusten. het doet hem namelijk pijn!!! .