(stoute) Sinaedo @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sporter

Re: (stoute) Sinaedo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:04

De foto's zien er goed uit. Maar moet zeggen dat ik toch erg benieuwd ben naar de filmpjes Vork Ik verwacht hier na het commentaar van sommige bokkers toch op zijn minst wel een 2e Christine Wells te zien Clown

Ik zou zeggen ga zo door Knipoog

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:11

@dierfysio, Karin vdM en Laura 24: goed nieuws:gelukkig wil ik absoluut niet in Nederland gaan werken, wil ik geen paardenDA worden en ben ik nog niet eens halverwege mijn studies. het is waar dat er op dat filmpje geen zicht van achter is om de heupen te bekijken, maar zoals dierfysio zelf zegt, het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.
verder kende ik de voorgeschiedenis van het paard niet, nu wel. maar ja, ieder doet zijn ding en ieder heeft zijn manier van rijden/ denken/...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:31

Rhinoooow schreef:
@dierfysio, Karin vdM en Laura 24: goed nieuws:gelukkig wil ik absoluut niet in Nederland gaan werken, wil ik geen paardenDA worden en ben ik nog niet eens halverwege mijn studies. het is waar dat er op dat filmpje geen zicht van achter is om de heupen te bekijken, maar zoals dierfysio zelf zegt, het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.
verder kende ik de voorgeschiedenis van het paard niet, nu wel. maar ja, ieder doet zijn ding en ieder heeft zijn manier van rijden/ denken/...

Ik denk dat het punt wat verschillende mensen willen maken, is dat je niet zo maar even een keihard oordeel kan vellen aan de hand van slecht en kort beeldmateriaal. Jij liep hier nogal stellig dingen te verkondigen die niet kloppen. En om dat alles kracht bij te zetten moest je ook nog vermelden wat je studeert en dat tig medestudenten het met je eens waren. Niet zo handig, dus misschien iets om over na te denken Knipoog

Waar ik geheel off topic wel even benieuwd naar ben: Waarom gebruikteen student diergeneeskunde een forumnaam van een ernstig virus? Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:34

Rhinoooow schreef:
het paard is onregelmatig en dat valt nogal op.

Je noemde het paard vanmiddag nog kreupel, dat is wat anders dan onregelmatig.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:36

En met hoofdletters en uitroeptekens nog wel.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 22:17

Zo Needje 9 pagina's al Haha! (ik heb mijn reactie op pagina 2 staan) Ik snap inderdaad dat je toestemming moet hebben van je instructeur voor het plaatsen van de filmpjes. Het is alleen wel jammer dat de mensen het 2 de filmpje niet kunnen zien, omdat je daar toch al een hele verbetering ziet en een voor uitgang op het vorige filmpje. Dus simpel gezegt werkt de methode die jullie aanhouden prima.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 22:31

Mensen zien liever iets negatiefs denk ik Marcella, aangezien ik over dat 2e filmpje weinig gehoord heb.
Ook vind ik het jammer dat mensen denken je te kunnen beoordelen (veroordelen in dit geval) van een paar minuten film. Ik plaats met enige regelmaat foto's en af en toe ook filmpjes. En ik durf ook best de mindere dingen te laten zien. Want naar mijn idee gaat het niet altijd over rozen. Maar men ziet 1 filmpje die ze niet aanstaat en meteen ben ik verkeerd bezig. Dat vind ik jammer.
Dat zij het anders zouden doen dat kan en mag van mij. Ik heb vertrouwen in m'n instructeur en zal ook gewoon bij m blijven lessen.
En ik hoop over een tijdje weer filmmateriaal te kunnen laten zien van onze vorderingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:42

Aangezien ik weet van hoever de combinatie moet komen probeer ik op mijn manier positief commentaar te leveren. Ik denk dat het wel goed komt, iedereen moet immers blijven leren.

Ik vind het knap dat de TS het paard nog heeft, ik had persoonlijk allang afscheid genomen van het paard.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 08:53

Rhinoooow schreef:

ehhh, nietes?? Verward
ik heb nergens 'onregelmatig' gezegd, want dat is het ook niet. het is ANDERS. door die blessure. maar hij is tactmatig goed, en de paslengte is ook goed, dus NIET kreupel of onregelmatig. Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 09:45

Ik heb later ook het 2de fimlpje ook gezien en daar loopt hij echt netjes Ja
Overigens vind ik niet dat de ruiter zitten de rukken en te plukken. Ik vind zelfs dat zij heel erg geduldig en netjes blijft wat betreft hulpen geven, dat vind ik bewonderenswaardig, want menig ruiter had zijn/haar geduld al (enigsinds) verloren.

Wel vroeg ik mij af waarom ze hem steeds zo terugreed in plaats van vooruit.
Ik ben benieuwd naar het vervolg hierop.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 10:17

Rhinoooow schreef:
hey iedereen!

ik zag het filmpje en ik moest gewoon reageren. heeft iemand gezien dat het paard vanachter ONREGELMATIG loopt. dat hij dus KREUPEL is.
duh dan dat ie niet vooruit wil en liever wil rusten. het doet hem namelijk pijn!!! maar ik ben maar een studente DA en absoluut nog geen DA.
Kheb ook nog niet de 5 bladzijden gelezen dus het kan best zijn dat iemand het al aangekaard heeft... maar je doet ermee wat je wil.

Als student DA leer je ook om niet zomaar dingen te roepen, maar eerst het paard in het echt te bekijken! Knipoog

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 11:34

Ineke2, omdat hij graag onder me uit loopt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:36

Needje schreef:
Ineke2, omdat hij graag onder me uit loopt.

Ja ik had daar al eerder antwoord op gekregen. Ik wilde gewoon even stellen dat ik niet negatief naar dit topic kijk en vind wel dat je netjes rijd Knipoog

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:37

De foto's zien er echt top uit. Wat een lekkertje is je paard zeg. Echt een super mooi beestje.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:03

Needje schreef:
Mensen zien liever iets negatiefs denk ik Marcella, aangezien ik over dat 2e filmpje weinig gehoord heb.
Ook vind ik het jammer dat mensen denken je te kunnen beoordelen (veroordelen in dit geval) van een paar minuten film. Ik plaats met enige regelmaat foto's en af en toe ook filmpjes. En ik durf ook best de mindere dingen te laten zien. Want naar mijn idee gaat het niet altijd over rozen. Maar men ziet 1 filmpje die ze niet aanstaat en meteen ben ik verkeerd bezig. Dat vind ik jammer.
Dat zij het anders zouden doen dat kan en mag van mij. Ik heb vertrouwen in m'n instructeur en zal ook gewoon bij m blijven lessen.
En ik hoop over een tijdje weer filmmateriaal te kunnen laten zien van onze vorderingen.

Ben het helemaal met je eens! Vindhet alleen maar knap dat je ook laat zien dat het niet altijd over rozen gaat. En nogmaals ik vind dat je het keurig oplost. Ik vind dat mensen makkelijk oordelen en allen zien wat ze willen zien. Als ik op de filmpjes zie hoe je je geduld bewaard kan ik er alleen maar respect van hebben de mijne had allang een tik te pakken gehad. En ik hoor je instucteur ook alleen maar nuttige informatie geven. Dus ga vooral zo door!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:32

eeh, mooi dekje heb je Clown

oke ff serieus, ik vind het echt goed dat je niet alleen de foto´s laat zien, maar ook een filmpje waarop het wat minder schijnt te gaan! (heb m niet gezien, maar toch) en je gaat goed in op het commentaar. Je denkt in ieder geval goed na over het hoe en waarom je iets doet, en dat vind ik echt belangrijk Ja

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 00:29

n
e
e
d
j
e

Sorry Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:03

Rhinoooow schreef:
. heeft iemand gezien dat het paard vanachter ONREGELMATIG loopt. dat hij dus KREUPEL is.
duh dan dat ie niet vooruit wil en liever wil rusten. het doet hem namelijk pijn!!! .

Filmpje doet het bij mij niet. Op de foto's vindt ik het er verder niet verkeerd uit zien. Een van mijn pony's loopt ook onregelmatig. Maar t hoeft niet gelijk zo te zijn dat ze er pijn aan heeft, tijdens t rijden merk je duidelijk dat ze er nog plezier in heeft. Na een tijdje rijden loopt ze weer normaal. Weet natuurlijk niet wat er precies te zien was op het filmpje maar ik denk dat je door een goeie training (en les ) dat onregelmatig er zo weer uit hebt (ligt er natuurlijk ook aan wat je paard mankeerd).