Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

poekel schreef:sorry voor mij geen slof op mijn paard en een ander zeker ook niet! een goede ruiter rijdt zonder rommel is mijverteld....
weet niet wat voor een afspraken er zijn gemaakt, maar zou er toch ff over gaan praten met haar...
ga een bij stal hexagon kijken of dergelijke. Daar wordt vaak genoeg een slof gebruikt hoor. OOk bij paarden die op het hoge niveau lopen.
maar ik denk te weten dat men niet eens weet wat een goed slofgebruik doet ......... goed dat 80% van de mensen een slof om verkeerde redenen, en op de verkeerde manier gebruikt, kan ik het niet meer dan mee eens zijn 
peanutbutter schreef:poekel schreef:sorry voor mij geen slof op mijn paard en een ander zeker ook niet! een goede ruiter rijdt zonder rommel is mijverteld....
weet niet wat voor een afspraken er zijn gemaakt, maar zou er toch ff over gaan praten met haar...
Dan zijn er een hoop top ruiters geen goede ruitersga een bij stal hexagon kijken of dergelijke. Daar wordt vaak genoeg een slof gebruikt hoor. OOk bij paarden die op het hoge niveau lopen.