Ik schaam me dood....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merel90

Re: Ik schaam me dood....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 10:18

ow wat fijn zeg TS! gefeliciteerd, en ga zo door! super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:15

CharlyBrown schreef:
Citaat:
Fijn dat het nu zo goed gaat tussen jullie , en dat je verder bent gaan kijken !

Even een kleine update! Lachen als jullie het niet erg vinden....
De Grondwerk lessen slaan erg goed aan. Udon pakt het goed op en we leren er allebei veel van. Sinds de lessen is hij nog nooit zo enhiousiast geweest als ik aan kom op stal, en laatst kwam hij zelfs vanuit de kudde (die helemaal achterin het land stond) aan galopperen toen m riep.. ZOOOOOO LIEFFF!! Hopelijk komt onze vernieuwde band ook van pas onder het zadel.
Langzaam maar zeker kruipen we uit onze dip...
Vandaag hadden we weer een mooi moment, de fysio kwam langs en hij is nog nooit zo goed geweest!!! (sinds de 7 maanden dat ik hem heb) Mijn ongeduldigheid heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor zijn lijf, en aan het deel tussen de oren (de zijne en vooral de mijne Lachen ) werken we hard.
Ben soms nog wat ongeduldig... maar weet mezelf dan snel op de rem te zetten en langzaam maar zeker komen we er wel!!

Echt lastig hoor dat paardrijden!! Haha!

Helemaal niet erg. Lachen
Ik ben heel blij dat het nu zo goed gaat tussen jullie.
En waar ik vooral geweldig blij mee ben, is dat je bent gaan kijken naar jezelf, dat je je eerlijk en kritisch hebt afgevraagd, waar een en ander nu eigenlijk vandaan kwam.
De meeste mensen lijden aan een grenzeloze zelf-overschatting en een gebrek aan zelfkritiek, dat is bij jou niet het geval, zo blijkt.
De oorzaak bij jezelf zoeken en niet bij het paard... ik heb er respect voor. Ik heb er ook een ongelooflijk respect voor hoe je vervolgens je eigen moeilijke punten in kunt zien en er eerlijk mee aan het werk gaat.
Dat je dan goede resultaten ziet op de korte en de lange termijn is te verwachten, maar je hebt het welzijn van je paard op nummer 1 gezet, ipv je eigen gelijk. Dat is imo wat iemand tot een goed ruiter maakt, dan hoor je na verloop van tijd je paard zelfs fluisteren...
Mijn complimenten!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 13:29

CharlyBrown schreef:
Citaat:
Fijn dat het nu zo goed gaat tussen jullie , en dat je verder bent gaan kijken !

Even een kleine update! Lachen als jullie het niet erg vinden....
De Grondwerk lessen slaan erg goed aan. Udon pakt het goed op en we leren er allebei veel van. Sinds de lessen is hij nog nooit zo enhiousiast geweest als ik aan kom op stal, en laatst kwam hij zelfs vanuit de kudde (die helemaal achterin het land stond) aan galopperen toen m riep.. ZOOOOOO LIEFFF!! Hopelijk komt onze vernieuwde band ook van pas onder het zadel.
Langzaam maar zeker kruipen we uit onze dip...
Vandaag hadden we weer een mooi moment, de fysio kwam langs en hij is nog nooit zo goed geweest!!! (sinds de 7 maanden dat ik hem heb) Mijn ongeduldigheid heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor zijn lijf, en aan het deel tussen de oren (de zijne en vooral de mijne Lachen ) werken we hard.
Ben soms nog wat ongeduldig... maar weet mezelf dan snel op de rem te zetten en langzaam maar zeker komen we er wel!!

Echt lastig hoor dat paardrijden!! Haha!

Mn complimenten hoor Haha!
Fijn dat ie nou naar je toe komt En dat het zo goed gaat!!! En staat ie nou bij de kudde??? Pling (ben er niet meer overdag ivm school)

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 14:04

probeer je paard meer met zit en benen te rijden en niet met de teugels en zweep!!!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 21:26

Bedankt voor de lieve berichtjes!! echt tof!! Haha!

Citaat:
probeer je paard meer met zit en benen te rijden en niet met de teugels en zweep!!!

Deze opmerking snap ik, eerlijk gezegt, niet helemaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:20

Die heeft wss het topic niet doorgelezen...

marjolein80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:36

Wat komen sommige toch weer met heilige reacties....

Ik weet niet hoe jullie en jullie omgeving rijden (manege-rijvereniging-wedstrijden). maar helaas zie ik in MIJN omgeving vaak genoeg dat mensen niet op de BOKT... verantwoorde manier met hun paard omgaan of rijden..

Het is vaak vechten, trekken en plukken maar goed die mensen zitten waarschijnlijk niet op bokt Boos!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:45

Heilige reacties?????????????? Boos!

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:23

Dit gebeurd iedereen wel eens, ik zou er niet van in paniek raken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:07

Lees eerst ff het topic, wil je?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:09

stef_1993 schreef:
er gebeurt altijd wel wat het is niet dat er nooit wat mis gaat nou ja het is gebeurt niks meer aan te doen

Behalve als dat ene dingetje nou echt zo schrikachtig was dat hij/zij dr nooit meer langs durft(ik noem maar een voorbeeld).. en dan heb je wel eens van die mensen die denken dat ze dat met sporen en zweepslagen op kunnen lossen..(niet dat iedereen zo is, maar je hebt wel van die mensen, ik wil ook niet zeggen in dit topic hoor Knipoog )

mirhub

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:23

Wat goed dat je met grondwerk zoveel bereikt hebt inmiddels! OK dan!

xBurberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:24

Heel fijn dat het zo goed gaat! Ga zo door! Haha!