Cremello hengst aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paix

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:58

_Nancy_ schreef:
Iedereen die deze foto's bekijkt weet dat je voor 't mooie gewoon te groot bent, maar iedereen moet toch ook wel toegeven dat het voor die paar keer nog prima kan?!

Voor die paar keer?? kan toch wel vaker zelfs Haha!
en voor de mensen die zich ergeren aan reactie's van anderen..
Lees ze gewoon niet Haha! doe ik ook nooit Tong uitsteken ik zeg mijn eigen zegje en peer hem weer Haha!
heb jij nergens last van haha..

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:04

Ziet er leuk uit!
en een mega mooi en leuk beestje!!

( en die lui die seuren over je kleding zijn vast jaloers op je figuur Knipoog )

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:12

Ten eerste ik vind dat een gave hengst hebt! Idd beetje overgebouwd (om het vriendelijk te zeggen Tong uitsteken ) maar daar heb je wel eens last van als je verzorger op vakantie is en het paardje in land staat en je zelf te weinig tijd hebt.

Je gaf al eerder aan dat het zadel op maat gemaakt was voor je verzorger, dat zal de reden zijn dat je zelf niet lekker op je pony zit. Mss is het dan handig om de volgende keer je beugels even iets langer te maken. Zo oogt het beeld wat beter denk ik. Om je handen en je hoofd moet je idd even denken.
Echt rijtechnisch commentaar ben ik niet zo goed in dat mogen anderen zeggen (is btw al gedaan).

En je kleren, vind ik niet eens zo erg. Geen cap op vind ik het ergste eigenlijks.
Vind het trouwens ook onbeschoft van bokt om er 9 pagina's aan te wijden. Verwachten jullie dan dat ze correct met glimmende laarzen en kleding op het paard zit? Jullie moesten eens weten hoe ik met hittepitte temperatuur en hartje winter te paard zit.

Edit: Ik vind je trouwens niet te groot, ik heb begrepen dat je maar een paar keer eventjes op hem rijd, vind ik prima gaan zo. Zolang je maar niet echt intensief en te lang rijd hoor je van mijn kant geen commentaar.

madameke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:17

ik vind het echt een aparte pony en te zwaar voor hem zal je vast niet zijn want het is volgens mij een behoorlijk sterk beest,
ik vind de kleding waar je in rijdt gewoon je eigen keuze tog..?
dat er weer een aantal zijn die er tog over gaan zeuren vind ik zo zwak,,
en zefs als er gevraagt is om dat niet te doen.
gr jessica

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:18

Mooie pony!
Rijtechnisch: Je handen, zoals je zelf al aangaf... Daar mag flink wat aan gedaan worden. Je moet je rug recht houden en niet vooroverbuigen (wat probeer je te zien, want het lijkt wel of je iets op de grond probeert te vinden?). Een beetje ontspannen, maar ook niet zoveel dat je handjes zo slap worden. Verder... leuke pony.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:25

Moderatoropmerking:
Op pagina 7 heb ik al een opmerking gemaakt dat kleding niets met rijtechnisch te maken heeft. Ik wil hier geen discussie meer over zien, dus ook geen opmerkingen meer dat het wel meevalt of eigen keuze is, of dat het belachelijk is dat anderen het daarover hebben.
Verder wil ik jullie nog even wijzen op de faq:
Citaat:
Eindeloos blijven doormekkeren over iets wat al eerder is opgemerkt, is dus ook niet de bedoeling. Ook hierop zal strenger gemodereerd gaan worden.

Te groot is nu vaak genoeg gevallen. Graag nu echt rijtechnisch commentaar, de post hierboven laat zien hoe het moet.

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 18:37

Wat een leuk hengstje zeg!

Ik vind dat je er best af en toe op kunt rijden, aangezien het paardje er geen problemen mee lijkt te hebben, zou ik niet weten waarom het niet zou kunnen.
Dniesjj117 heeft de dingentjes over je houding al gezegd, en daar ben ik het mee eens.
Verder nog heel veel plezier met je ponytje!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 19:10

Wat iedereen zegt over mijn houding klopt. Ik zit voorover en dat heeft niets met de hoogte van de pony te maken, ik doe het altijd. Ik heb nl een rug probleem waardoor ik niet recht kan zitten. Vandaar dat ik dus ook zeer weinig rijd, om mijn ponies niet scheef te rijden. Meeste van mijn ponies worden door anderen gereden of zijn aangespannen.
De pony zal na de vakantie van zijn verzorgster weer echt aan het werk gaan en raakt dan ook wel zijn paar extra kilo's kwijt. Echt dun zal hij nooit worden, daar heeft hij het type niet voor (overigens ziet hij er niet uit als hij dunner wordt, ik vind het mooier als hij wat voller is).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:37

Melanie5 schreef:
(overigens ziet hij er niet uit als hij dunner wordt, ik vind het mooier als hij wat voller is).

Daar ben ik het mee eens Ja

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:43

Ja Prachtig beestje!

Luilak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:45

Melanie5 schreef:
Wat iedereen zegt over mijn houding klopt. Ik zit voorover en dat heeft niets met de hoogte van de pony te maken, ik doe het altijd. Ik heb nl een rug probleem waardoor ik niet recht kan zitten. Vandaar dat ik dus ook zeer weinig rijd, om mijn ponies niet scheef te rijden. Meeste van mijn ponies worden door anderen gereden of zijn aangespannen.
De pony zal na de vakantie van zijn verzorgster weer echt aan het werk gaan en raakt dan ook wel zijn paar extra kilo's kwijt. Echt dun zal hij nooit worden, daar heeft hij het type niet voor (overigens ziet hij er niet uit als hij dunner wordt, ik vind het mooier als hij wat voller is).

Volgens mij doe je het hardstikke goed, ik zie een ontspannen vrolijke pony!

Echt een leuk ding trouwens, hoe groot is hij?

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 19:51

Damon is 1.20m hoog.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 23:27

Leuke foto's mel!
Damon moest toch nog werken toen ik weg was Whoosh!

Maar mel, wat zie je er uit! Mischien moet je toch beter op letten bij americans next top model hoor want dit kan echt niet! Trek een gala jurk aan van channel, en doe gelijk die leuke naaldhakjes aan van Dior en gaan met die banaan Schijnheilig. Of nee, hoge broeken mel, dat raakt weer in heb ik gehoord! dus trek die broek op tot je oksels en je bent weer vertoonbaar voor bokt!
Kom op hee wat een flubbercommentaar ROFL, wordt er is n keer geen pony 'mishandelt', dan moet de kleding van de ruiter het maar gelofen. Nerd

Nou anyway, ontopic: Spot ik een nieuw zadel? Haha!

Suzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:14

Heej mel,

Leuke foto's, binnenkort topless mennen??? Dan doe ik mee hoor!!

Suuz

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 20:16

Haha daar houd ik je aan Suus! Tong uitsteken

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:18

Wat een lekker ding zeg!! Clown

Ik ga maar niet al het commentaar herhalen, anders krijg ik op mijn kop Clown
Ik sluit me aan bij het commentaar wat is gegeven, en verder wens ik je succes Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:42

Melanie5 schreef:

Een paar kilo's is ook genoeg, ik vind hem ook veel mooier als die lekker rond is Ja Alleen te rond is niet goed natuurlijk Clown
Dat van je rug, tsja, daar kan je dan weinig aan veranderen helaas. Ik blijf hem een topper vinden! Lovers

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:35

Maar ondertussen heeft ze toch maar mooi 9 pagina's vol gekregen, wat je met een mooi dressuurpaard en anky kleding nooit niet lukt, dan krijg je hooguit 2 á 3 pagina's vol ROFL
Dus het werkt wel Haha!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:54

darwin schreef:
Maar ondertussen heeft ze toch maar mooi 9 pagina's vol gekregen, wat je met een mooi dressuurpaard en anky kleding nooit niet lukt, dan krijg je hooguit 2 á 3 pagina's vol ROFL
Dus het werkt wel Haha!
Iemand die veel pagina's haalt is vaak iemand die óf iets heeft/ doet wat volgens veel bokkers niet kan, óf iemand die een prachtig en vaak ontzettend duur paard heeft, óf iemand die zijn topic loopt te spammen. Clown

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:55

magda_90 schreef:
Ten eerste ik vind dat een gave hengst hebt! Idd beetje overgebouwd (om het vriendelijk te zeggen Tong uitsteken ) maar daar heb je wel eens last van als je verzorger op vakantie is en het paardje in land staat en je zelf te weinig tijd hebt.

Je gaf al eerder aan dat het zadel op maat gemaakt was voor je verzorger, dat zal de reden zijn dat je zelf niet lekker op je pony zit. Mss is het dan handig om de volgende keer je beugels even iets langer te maken. Zo oogt het beeld wat beter denk ik. Om je handen en je hoofd moet je idd even denken.
Echt rijtechnisch commentaar ben ik niet zo goed in dat mogen anderen zeggen (is btw al gedaan).

En je kleren, vind ik niet eens zo erg. Geen cap op vind ik het ergste eigenlijks.
Vind het trouwens ook onbeschoft van bokt om er 9 pagina's aan te wijden. Verwachten jullie dan dat ze correct met glimmende laarzen en kleding op het paard zit? Jullie moesten eens weten hoe ik met hittepitte temperatuur en hartje winter te paard zit.

Edit: Ik vind je trouwens niet te groot, ik heb begrepen dat je maar een paar keer eventjes op hem rijd, vind ik prima gaan zo. Zolang je maar niet echt intensief en te lang rijd hoor je van mijn kant geen commentaar.

Ga hier helemaal mee in!
Dan is er geen drama over cap en rijkleding, dan is het om een topje? Verward
Moet er gewoon ergens over gezeurd worden??
Als er rijfoto's geplaatst worden en in dit geval TS heeft een topje aan die dubbelgeslagen is, dan wordt er toch niet op gelet? Het gaat om het rijden, niet om hoe de TS eruit ziet!
Als je er niet tegen kan, ga dan naar een andere topic!
TS geeft zelf ookal aan van de cap en rijkleding dat het eigen keus is! Laat het ook haar eigen keus zijn, en mensen moeten niet met ze allen 1 en dezelfde mening gaan geven over hoe en wat!
Wat ik heb gelezen gaan deze 9 pagina's merendeels dus daarover!

Houd het voor de TS ook leuk!

TS je hebt een erge leuke hengst! Vor het plaatje ben je ietwat te groot, maar pony heeft zo te merken nergens last van!
En het is maar voor een aantal keer, dus ik ga er geen big deal van maken, ookal heb ik er zowiezo geen recht op! Knipoog

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:49

Mooie pony heb je, mag je trots op zijn hoor. Ik zie een blij paardje met een blij baasje, dat er nou 9 pagina's gemekkerd moet worden over kleding en grootte is toch niet te geloven Dromen Trek het je niet aan, zo'n stoere bink kan echt wel wat hebben Knipoog Veel plezier nog samen!

darwindaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 12:54

Wat een gez**k zeg.. Ik vind het een leuke pony.. Ik zeg niet dat je in merkrijbroek moet rijden maar volgens mij is het veiliger.. dat je te groot bent vind ik erg meevallen hij lijkt er totaal geen moeite mee te hebben..

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:43

Kan er hier niet eens is fatsoenlijk op gereageerd worden? i.p.v op je uiterlijk?!
Leuk beestje!! Haha!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:56

Mooie foto's hoor van je hengstje. Mooi voorbeentje heeft hij daar op een van de foto's.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 19:10

erg mooie pony!
en jij hebt mooi geluk dat je niet zo lang bent, er er nog gewoon op kan rijden!

op het eerste gezicht leek je zadel een barebackpad met beugels, maar zo te lezen is het dat niet?

veel succes verder met je pony!