Citaat:bokt heeft weer gesproken!
eerst is 7 pagina's iedereen tegen,
dan komt er iemand die goed haar mening kan verwoorden, en natuurlijk als er één schaap over de dam is...
heerlijk genieten, dat bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:bokt heeft weer gesproken!
eerst is 7 pagina's iedereen tegen,
dan komt er iemand die goed haar mening kan verwoorden, en natuurlijk als er één schaap over de dam is...
heerlijk genieten, dat bokt

ArabianRanch schreef:Ja, denk je in al je enthousiasme leuk een paar foto’s te plaatsen, krijg je zulke reacties !
Pffff, al die fora zijn ook hetzelfde (kots)
zijn de reacties die je krijgt... Echt om te huilen. Laat je niet onzeker maken door mensen die jouw en je paard niet eens kennen en al zo goed hun mening klaar hebben. En die mensen die niet eens rondom het zadel kunnen kijken of het uberhaupt echt wel zo slecht ligt als ze denken. Dan mogen we al onze foto´s wel naar de zadelmaker sturen in plaats van hem langs te laten komen als de beoordeling zo makkelijk zou zijn. 

Urielle schreef:Zo heb ik ook een jong paard naar het M gereden... maar daar heeft mijn paard heel veel voor moeten afzien en ik heb eerst heel veel kapot gereden, we zijn letterlijk door schade en schande wijs geworden. Nu zie ik dat pas in en heb ik spijt dat een paard heeft moeten lijden omdat ik zo'n groot ego had dat ik per se een jong paard wilde.
ArabianRanch schreef:Ja, denk je in al je enthousiasme leuk een paar foto’s te plaatsen, krijg je zulke reacties !
Pffff, al die fora zijn ook hetzelfde (kots)