wat denken jullie van mijn pony?¿

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: wat denken jullie van mijn pony?¿

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:34

Ik vind het ook wel een leuk beestje,
ben wel benieuwd naar nieuwe foto's. In de hoop dat je alle bokkers (inclusief mij) laat zien dat je kan wat je zegt. B rijden en 30 cm springen is geen ramp. Als je maar lol met je knol hebt. Je moet je niet anders voordoen als je bent, want stoerdoenerij brengt je ook nergens.
Dus of geef toe dat jullie geen 1.20 springen en ook geen M trainen of laat foto's zien waarop dat wel het geval is. Ik wacht rustig af.

_soraja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:35

uhmm mylene ik heet marianne een marinna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:36

Yeah. De echte mensen die de pony kenden zeggen het nu zelf. Vork

Nog ongeloofwaardiger, vind je niet?

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:37

Even wat anders ... Sinds wanneer mag in een manegeles met bijzet rijden ??
En zoals ik het bekijk zit hij nog goed strak ook ?

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:38

__Marloes schreef:

oh ja dus omdat andere mensen deze pony kennen geeft het jullie het recht om haar te veroordelen en af te zeiken .
Sorry ik denk zelf dat ze meer heeft aan tips dan aan een toppic vol mensen die het beter weten en geen tips geven .

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:38

ja idd heb die pony gereden supper lief dier maar na de blesure aan der rug echt geen wedstrijd pony meer ECHT NIET!!! pony kan echt niet veel meer. spijt mee zeer maar het is ook geeneens haar pony dat zegt ze namenlijk wel. Koe

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:39

joh ik heb gvd foto's dat ikerop zit.ZONDER BIJZET!!!!!! ik zal ze vandeweek even in dit topic plaatsen

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:39

__Marloes schreef:

ja idd. ben super benieuwd naar de foto's..
@ chantall ja ik vind het ook raar. rare manege hebben jullie als jullie met bijzet mogen rijden..

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:40

Volgens Uvando heeft de pony een rugblessure....mmmm, het verhaal wordt steeds gekker. Waarom kan een pony met een rugblessure alleen met een bijzetteugel 'rond' gereden worden? Ts: Is het wel verstandig om 1.20m. te springen en dressuurmatig veel van de pony te vragen als de pony geblesseerd is? Is de pony misschien afgekeurd voor de sport en nu in gebruik als manegepony, waar o.a. TS op rijdt? TS: Uvando zegt hetzelf al, de pony moet de wedtrijden niet meer in! Waarom deze pony dan wel 'overvragen'. Ik snap er niets meer van....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:40

karina1977 schreef:
__Marloes schreef:

oh ja dus omdat andere mensen deze pony kennen geeft het jullie het recht om haar te veroordelen en af te zeiken .
Sorry ik denk zelf dat ze meer heeft aan tips dan aan een toppic vol mensen die het beter weten en geen tips geven .

Als zij foto's laat zien hoe "geweldig" dat beest wel niet loopt zonder bijzet wil ik der wel geloven hoor maar nu mensen zeggen dat ze er ooit op gereden hebben en zeggen dat het gewoon niet lukt dan geloof ik die eerder dan een mens die er niets vanaf weet omdat zij haar nog ineens in het echt ken.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:41

Ik had al begrepen dat het haar verzorgpony was .
En zie wel meerdere toppics waarin gezegt word mijn pony terwijl het een verzorgpony is .
Ik weet niet wat de pony wel en net kan en daar bemoei ik me ook niet mee vind het alleen onnodig om 9 paginas vol te maken met gezeur en geen tips .

En wie zegt dat de andere er meer vanaf weten ik ken ze geen een van alle dus ga ook niet veroordelen .
Ik vind het alleen sneu voor ts dat mensen zich vervelen en dan dit toppic vol zetten met gzeur .
Laatst bijgewerkt door Hope2012 op 10-07-07 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 13:41

uvando schreef:
ja idd heb die pony gereden supper lief dier maar na de blesure aan der rug echt geen wedstrijd pony meer ECHT NIET!!! pony kan echt niet veel meer. spijt mee zeer maar het is ook geeneens haar pony dat zegt ze namenlijk wel. Koe

die pony heeft een naam en die kan nog heel erg veel juist zolang je maar rustig met haar rug doet en niet loopt te stuiteren en te trekken nee danis het een pony van niks maar als je haar kent zoals ik haar ken dan zie je een pony die er plezier in heeft ( bj sommige mensen) en een pony die echt door het vuur gaat voor je en je niet zomaar laat vallen een pony die verder wilt komen met je en de volle 10000% geeft bij wedstrijden en nee het is misschien mijn pony niet maar anders rijdt er toch haast niemand op en jullie kennne haar niet zoals ik haar ken

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:41

karina1977 schreef:
__Marloes schreef:

dat doen we niet.. maar iedere keer als we haar tips geven of een reactie denkt ze dat het aanvallend bedoeld is .. maar we proberen haar alleen maar te helpen maar als ze zich zelf groot en stoer voor gaat doen dat ze m rijd met die pony gaat een beetje te ver.. eigen schuld er mag commentaar op gegeven worden.. moet je mar 2× nadenken voordat je iets doet. en dan ook de reacties terug echt belachelijk.. sorry maar dat is mijn mening!

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:42

ze MOETEN met bijzet rijden _kelly die vrouw waarvan ze les krijgen is geopserdeerd door bijzet zoals slot en stoot enzo. die beesten hebben geen ruimte op paard te zijn. heel zielig.ik heb daar 5 jaar lang gestaan met mijn knolliej en in die 5 jaar heb ik mijn pony heel erg verziekt al zeg ik het zelf. ik moest hem met 3 jaar met slof gaan rijden ik was toen 12 en ja net van een manege me eerste pony en dus helemaal geen besef van hoe t allemaal moet. en toen dachten we dat zei ons daar wel bij kon helpen nou ze heeft me alleen maar verde rin de oliebol gewerkt sorry dat ik het zeg. ik ben heel erg blij dat iik daar weg ben en dat mijn pony nou pony kan zijn.

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:43

Hoi Karlijn! Ziet er goed uit! Laat de dames van Bokt maar denken hoor. Ik spring 4 kilometer met mijn paard! Zonder achterom te kijken! Alleen zou ik de volgende keer wat meer biks geven en de hoeven beter uitkrabben. Misschien dat t dan beter gaat, je pony zal iig veel hoger springen! Succes ermee OK dan!

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:43

Ik heb nog nooit gezien dat je in een manegeles met bijzet mag rijden en zeker deze bijzet teugel. Die gebruik je meer tijdens het longeren.
Daar sta ik eigenlijk het meest verbaasd van ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:44

nog iets wat iedereen al beweerde. Ze rijdt met slof. Het tegendeel is (alweer) bewezen.

Uvando, met waat voor bijzet rijden ze?
Engeltje, en ik spring 10 km Clown
Chantalll, bij de manege waar ik werk rijden ze met thiedemanteugel, bij andere weer een halsverlenger maar ik vind het niet kunnen dat een beest zo erg vast word gezet.

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:44

uvando schreef:
ze MOETEN met bijzet rijden _kelly die vrouw waarvan ze les krijgen is geopserdeerd door bijzet zoals slot en stoot enzo. die beesten hebben geen ruimte op paard te zijn. heel zielig.ik heb daar 5 jaar lang gestaan met mijn knolliej en in die 5 jaar heb ik mijn pony heel erg verziekt al zeg ik het zelf. ik moest hem met 3 jaar met slof gaan rijden ik was toen 12 en ja net van een manege me eerste pony en dus helemaal geen besef van hoe t allemaal moet. en toen dachten we dat zei ons daar wel bij kon helpen nou ze heeft me alleen maar verde rin de oliebol gewerkt sorry dat ik het zeg. ik ben heel erg blij dat iik daar weg ben en dat mijn pony nou pony kan zijn.

sorry hoor maar wat ben je dan voor instructeur???

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:45

_tumsalover_ schreef:
uvando schreef:

die pony heeft een naam en die kan nog heel erg veel juist zolang je maar rustig met haar rug doet en niet loopt te stuiteren en te trekken nee danis het een pony van niks maar als je haar kent zoals ik haar ken dan zie je een pony die er plezier in heeft ( bj sommige mensen) en een pony die echt door het vuur gaat voor je en je niet zomaar laat vallen een pony die verder wilt komen met je en de volle 10000% geeft bij wedstrijden en nee het is misschien mijn pony niet maar anders rijdt er toch haast niemand op en jullie kennne haar niet zoals ik haar ken

Pardon! Zolang je rustig doet is er niets aan de hand? Rustig doen is geen 1.20m springen, geen M dressuur en geen getrek aan een bijzetteugel. Je zegt rustig, maar je doet het omgekeerde!

love_u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 13:45

uvando schreef:

joyce en ineke kunnen heel goed les geven en ik MOET niet met bijzet rijden want ik DOE het ook NIET zolangje eer st maar tumsa haar vertrouwen wint kom je steeds verder

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:45

vanity ik weet het niet hoor met jou wat doe je opeens raar je weet zelf ook dat tumza een blesure heeft en niet zo zuinig ook marian en carolien weten hier ook van en hebben haar vanwege haar rug en achter benen niet gekocht. en heo ik tumza ken daar kan jij nog wel een puntje aan zuigen denk ik.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:46

Engeltje schreef:
Hoi Karlijn! Ziet er goed uit! Laat de dames van Bokt maar denken hoor. Ik spring 4 kilometer met mijn paard! Zonder achterom te kijken! Alleen zou ik de volgende keer wat meer biks geven en de hoeven beter uitkrabben. Misschien dat t dan beter gaat, je pony zal iig veel hoger springen! Succes ermee OK dan!

ROFL ROFL

piezze

_tumsalover_ schreef:
uvando schreef:

En ik zie een meisje dat harstikke dol is op haar verzorgpony en die verdient het niet om van alle kanten afgez*ken te worden. Veel plezier nog met Tumsa!

Chantalll

Een manege is volgens mijn inzicht een plek waar je de basis van het rijden legt met been en handhulpen ?

Niet met slof etc etc ?

uvando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:47

jij rdijt ten 1e wel met bijzet ten 2e geven joyce liesbeth en ien holhaar geen goed les als je dar goed les vind wil ik je ook wel een handje helpen(JE PAARD DE SLACHT IN TE HELPEN) bijzet is niet goed voor haar. even min dat ieneke holhaar 1 FJORD in een huifkar zet met 18 mensen Knipoog