echt super

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
4_LIFE schreef:Haha goed lopend topic zeg
Dustinlover schreef:Nouw ik heb die pony dus van een "vriendin" gekocht(graag hier geen reacties op)en de rest van hun paarden zien er nu ook zo dun uit. Heb nog een foto dat ze er erger uit ziet(staan ook in andere topics van mij).
@milou123: Ik heb haar gekocht omdat ik haar eerst voor hun verkoop moest rijden maar rijden ging gewoon niet omdat ze geen voer kreeg,geen vet dus ook geen kracht had om iemand op haar te kunnen houden.
Ik heb haar dus gekocht omdat ik der best zielig vond en vond dat dit veel beter kon maar had niet verwacht dat ze ook nog eens wel lekker zou kunnen lopen.
Ze was eigenlijk voor recreatie bedoeld omdat ze zo rustig was maar niks blijkt minder waar want ze heeft een draf die ik zelf geweldig vind en er zit flink wat temprament in.
Danielle_ schreef:4_LIFE schreef:Haha goed lopend topic zeg
vind je het gek?![]()
Ze heeft het super gedaan!!!
Jaimyliefje schreef:vind het vreemd dat mensen niet geloven dat dit hetzelfde paard is, je ziet het toch wel aan het koppie, het oogje, de kleur.. nouja en wel meer..
maar ze is wel mega veel veranderd, een prachtpaardje geworden, en ik reken er nu zeker 10 jaar vanaf met de eerste foto's!!
vind echt dat je topwerk hebt verricht!
en het stoort me dat mensen commentaar hebben op je manier van longeren,
als mensen iets anders zien dan ze gewend zijn, is het meteen slecht..
als je echt zo slecht voor haar zou zijn, zou ze niet zoveel zijn veranderd!
vind het echt geweldig wat je gedaan hebt, ga zo door!