Wat een gedoe zeg hier. Ik ken maxie irl, en ik kan je verzekeren, ze mag er dan voor t plaatje niet mooi oppassen, maar te "groot", waar ik zowel te lang als te zwaar onder versta, is ze zeker niet. Zoals ze al eerder zelf zei, ze is 1.61 en 45 kilo. Echt een lichtgewicht dus voor een zo te zien sterke shet met een schofthoogte van boven de 1 meter.
Verder ziet het er niet dressuurmatig super geweldig uit, maar ze beweert nergens dat ze een superruiter is, en daarbij komt dat het de 2e keer is dat ze op de pony rijdt. Ze heeft voor de lol meegedaan aan de wedstrijd, en als ze lol heeft gehad, de pony lijkt niet veel last van dr te hebben

Daarbij, dat gezeur over het zadel, ik denk dat het vaak genoeg is gezegd, en maxie zelf kan er weinig mee, gezien het haar pony niet is. Ik denk niet dat ze dan baat heeft bij de tip, "koop een passend zadel".
Dan of het een appaloosa, moorkop shet, gewone shet of wat dan ook is, daar moet je toch ook echt voor bij de eigenaresse zijn, die ook al gereageerd heeft in dit topic, en waar maxie al meerdere malen naar verwees voor antwoorden over de gewilde afstamming. HAW is idd voor tips en commentaar, maar met zulke opmerkingen als waar ik bovenstaand al naar verwees, heeft ze dus niet veel. Ze heeft duidelijk uitgelegd het hoe en waarom en het wat. Lijkt me overbodig om dan vervelend te gaan doen tegen elkaar, en offtopic reacties plaatsen. Herhaald commentaar is ook niet super nodig, gezien ze na 9 pagina's wel weet dat de meederheid haar te groot vindt, en het geen super plaatje vindt.
Eef;
Ik vind het leuke foto's, het is dressuurtechnisch niet super geweldig, maar erg storend zoals sommigen het vinden, vind ik het niet. Je bent toch echt niet voor niks 2e geworden, met nette punten

Erg leuke pony

Hoe ging het met Nero verder in de proef? Ik ga snel ff mee naar je nieuwe stal