Witje (shet) @ wedstrijd (b-proef)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Witje (shet) @ wedstrijd (b-proef)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:00

maxie schreef:
ff voor de duidelijkheid Tong uitsteken

De pony is een shetlander (basta!)

Zeg, lekker aggressief ding: Deze pony is géén shetlander, aangezien hij appaloossa van kleur is.
Als je zo heilig van je zaak overtuigd bent, kom maar met afstammingen, eerder zal ik niet "" buigen"

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:03

stef schreef:
maxie schreef:

Zeg, lekker aggressief ding: Deze pony is géén shetlander, aangezien hij appaloossa van kleur is.
Als je zo heilig van je zaak overtuigd bent, kom maar met afstammingen, eerder zal ik niet "" buigen"

ben niet agressief hoor maar de eigenaar zal toch wel weten of het een shet is of een appeloosa lijkt mij? snap niet dat jullie er zo over door moeten gaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:18

Ben het eigelijk eens met het andere commentaar,

Ik vind je wel te groot toch met dit zadel, je steekt je benen naar voor, en zo blokeer je de schouders en lichaam wat niet nadelig is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LXND3AQ.jpg
Je handen bij elkaar houden, en geen geld zoeken op de grond. Plus dat je het ook rustiger met de teugels mag doen, probeer meer te sturen op druk.

Vind het ook spijtig dat je met een slecht zadel rijd, zelfs één maal of twee maal is niet goed.

Verder snap ik ook niet dat het moeilijk is om even de afstamming hier neer te zetten Lachen

En als laatste wel mooie pony Lachen

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:21

Hey

Ga niet in op het gezeur van de rest Dromen

Harstikke leuk dat je dit voor de lol hebt gedaan, en nog geeneens met een slecht resultaat Haha! , had je met je eigen ook nog meegedaan?

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:22

ja heb met nero ook meegedaan in de B zonder galop omdat het beetje glad was daarmee ben ik eerste geworden met 183 punten dus een goeie dag voor mij Knipoog

jij kent witje ook wel toch?

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:24

haha wat een gedoe hier zeg Clown

De eigenaar van die pony weet dat toch zelf wel.
En stef ... wat een opmerking hierboven zeg jeetje, het is toch haar pony wat bemoei jij je er dan mee over wát het is? Wat kan jou dat nou schelen Clown

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:24

katiavl schreef:
Ben het eigelijk eens met het andere commentaar,

Ik vind je wel te groot toch met dit zadel, je steekt je benen naar voor, en zo blokeer je de schouders en lichaam wat niet nadelig is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LXND3AQ.jpg
Je handen bij elkaar houden, en geen geld zoeken op de grond. Plus dat je het ook rustiger met de teugels mag doen, probeer meer te sturen op druk.

Vind het ook spijtig dat je met een slecht zadel rijd, zelfs één maal of twee maal is niet goed.

Verder snap ik ook niet dat het moeilijk is om even de afstamming hier neer te zetten Lachen

En als laatste wel mooie pony Lachen

bedankt voor je commentaar ben ik het ook mee eens maar gelukkig rijd ik verder niet op deze pony en hij is ook niet van mij daarom is het moeilijk om de afstamming erop te zetten Knipoog omdat ik het dus gewoon niet weet, de eigenaresse wel mischien dat ze hier nog wel even reageerd

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:26

moet jij niet al bij de paarden starten aangezien je 19 bent?
ik vind zelf persoonlijk het er niet uit zien zo op die shet maar daar is al genoeg commetaar op gegeven Knipoog

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:27

oficieel wel ja maar aangezien dit niet oficieel is Knipoog

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:28

stef schreef:
maxie schreef:

zeg stef.. weet je zeker dat het geen zebra is, die -doordat hij te warm gewassen is- al zijn strepen is kwijtgeraakt? Blond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:30

zou ook nog kunnen flutterby!

Een appie shet bestaat gewoon niet, dus dan kan hij geen shetland papieren hebben

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:31

Ik vind het ook helemaal geen lekker gezicht, er is ook iets met je handen lijkt net of je ze een beetje naar voren steekt.
Maar wel gefeliciteerd Lachen

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:35

Wat een gedoe zeg hier. Ik ken maxie irl, en ik kan je verzekeren, ze mag er dan voor t plaatje niet mooi oppassen, maar te "groot", waar ik zowel te lang als te zwaar onder versta, is ze zeker niet. Zoals ze al eerder zelf zei, ze is 1.61 en 45 kilo. Echt een lichtgewicht dus voor een zo te zien sterke shet met een schofthoogte van boven de 1 meter.
Verder ziet het er niet dressuurmatig super geweldig uit, maar ze beweert nergens dat ze een superruiter is, en daarbij komt dat het de 2e keer is dat ze op de pony rijdt. Ze heeft voor de lol meegedaan aan de wedstrijd, en als ze lol heeft gehad, de pony lijkt niet veel last van dr te hebben Knipoog
Daarbij, dat gezeur over het zadel, ik denk dat het vaak genoeg is gezegd, en maxie zelf kan er weinig mee, gezien het haar pony niet is. Ik denk niet dat ze dan baat heeft bij de tip, "koop een passend zadel".
Dan of het een appaloosa, moorkop shet, gewone shet of wat dan ook is, daar moet je toch ook echt voor bij de eigenaresse zijn, die ook al gereageerd heeft in dit topic, en waar maxie al meerdere malen naar verwees voor antwoorden over de gewilde afstamming. HAW is idd voor tips en commentaar, maar met zulke opmerkingen als waar ik bovenstaand al naar verwees, heeft ze dus niet veel. Ze heeft duidelijk uitgelegd het hoe en waarom en het wat. Lijkt me overbodig om dan vervelend te gaan doen tegen elkaar, en offtopic reacties plaatsen. Herhaald commentaar is ook niet super nodig, gezien ze na 9 pagina's wel weet dat de meederheid haar te groot vindt, en het geen super plaatje vindt.

Eef;
Ik vind het leuke foto's, het is dressuurtechnisch niet super geweldig, maar erg storend zoals sommigen het vinden, vind ik het niet. Je bent toch echt niet voor niks 2e geworden, met nette punten Lachen Erg leuke pony Knipoog
Hoe ging het met Nero verder in de proef? Ik ga snel ff mee naar je nieuwe stal Knipoog

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:38

kleine verbetering....
jij vind de pony een shet, wil niet zeggen dat het echt een is Vork

en stef..al komt er een shetlander afstamming hier te staan, dan nog klopt het niet en blijven we samen rechtop staan keej? Haha!
Laatst bijgewerkt door Elinaa op 05-07-07 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:38

sylva schreef:
Wat een gedoe zeg hier. Ik ken maxie irl, en ik kan je verzekeren, ze mag er dan voor t plaatje niet mooi oppassen, maar te "groot", waar ik zowel te lang als te zwaar onder versta, is ze zeker niet. Zoals ze al eerder zelf zei, ze is 1.61 en 45 kilo. Echt een lichtgewicht dus voor een zo te zien sterke shet met een schofthoogte van boven de 1 meter.
Verder ziet het er niet dressuurmatig super geweldig uit, maar ze beweert nergens dat ze een superruiter is, en daarbij komt dat het de 2e keer is dat ze op de pony rijdt. Ze heeft voor de lol meegedaan aan de wedstrijd, en als ze lol heeft gehad, de pony lijkt niet veel last van dr te hebben Knipoog
Daarbij, dat gezeur over het zadel, ik denk dat het vaak genoeg is gezegd, en maxie zelf kan er weinig mee, gezien het haar pony niet is. Ik denk niet dat ze dan baat heeft bij de tip, "koop een passend zadel".
Dan of het een appaloosa, moorkop shet, gewone shet of wat dan ook is, daar moet je toch ook echt voor bij de eigenaresse zijn, die ook al gereageerd heeft in dit topic, en waar maxie al meerdere malen naar verwees voor antwoorden over de gewilde afstamming. HAW is idd voor tips en commentaar, maar met zulke opmerkingen als waar ik bovenstaand al naar verwees, heeft ze dus niet veel. Ze heeft duidelijk uitgelegd het hoe en waarom en het wat. Lijkt me overbodig om dan vervelend te gaan doen tegen elkaar, en offtopic reacties plaatsen. Herhaald commentaar is ook niet super nodig, gezien ze na 9 pagina's wel weet dat de meederheid haar te groot vindt, en het geen super plaatje vindt.

Eef;
Ik vind het leuke foto's, het is dressuurtechnisch niet super geweldig, maar erg storend zoals sommigen het vinden, vind ik het niet. Je bent toch echt niet voor niks 2e geworden, met nette punten Lachen Erg leuke pony Knipoog
Hoe ging het met Nero verder in de proef? Ik ga snel ff mee naar je nieuwe stal Knipoog

thnx voor de duidelijke verhaal Knipoog klopt precies wat je zegt.
met nero ging het ook erg goed en ben met hem 1e geworden met 183 punten
ga idd maar snel mee is een mooi plekje daar Knipoog

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:39

elinax21 schreef:
kleine verbetering....
jij vind de pony een shet, wil niet zeggen dat het echt een is Vork

nog een verbetering de papieren vinden ook dat het een shet is Tong uitsteken

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:40

Citaat:

Citaat:
zeg stef.. weet je zeker dat het geen zebra is, die -doordat hij te warm gewassen is- al zijn strepen is kwijtgeraakt? Blond

Ik rol werkelijk waar van mijn stoel af als ik dit lees Haha! Hoe verzin je het? Haha! ROFL

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:41

maar sylva: wat kan je hier nou voor rijtechnisch commentaar op geven? Vooral aangezien het maar voor een keertje was.

Max: kom eens op met die papieren dan, want nogmaals, appaloossa is NIET toegestaan bij het NSPS, dus hij kan onmogelijk stamboek papieren van het NSPS hebben (het NSPS kan wel een blanco paspoort verstrekt hebben, maar dan is het nog steeds geen shet)

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:42

de papieren vinden dat de bijhorende shet een shet is ja, en dus horen ze niet bij deze pony. wat is dan de afstamming en vanaf wanneer heeft de eigenaar haar? ze kunnen nu zo nog een pony een verkeerd papier geven, als ze als veulen niet gechipt zijn

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:43

ik vind je ook wat te groot mar zolang je niet te zwaar bent enzo maakt af en toe helemaal niks uit hoor
voor de rest moet je ook wat op je tenen letten

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:43

ik heb de papieren niet dus kan er weinig zinnigs op zeggen als je het echt zo graag wilt weten moet je bij de eigenaresse zijn (mananeh op bokt) en ik hou me mond hier maar over lijkt me verstandiger Knipoog

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:45

ik krijg van haar ook geen reactie, had al pb gestuurd eergister

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:46

stef schreef:
maar sylva: wat kan je hier nou voor rijtechnisch commentaar op geven? Vooral aangezien het maar voor een keertje was.

Max: kom eens op met die papieren dan, want nogmaals, appaloossa is NIET toegestaan bij het NSPS, dus hij kan onmogelijk stamboek papieren van het NSPS hebben (het NSPS kan wel een blanco paspoort verstrekt hebben, maar dan is het nog steeds geen shet)

Als je geen commentaar ervoor hebt, hou je je stil Knipoog Er zijn zat mensen met nuttige en normale tips, ookal rijdt ze de pony niet veel vaker.De pony wordt gereden, dus ze mag de foto's gewoon plaatsen onder HAW.

En voor de papieren, als je je nou gewoon even richt naar de eigenaar, zoals al veel vaker gezegd, dan kan je miss op een antwoord komen, gezien maxie geen eigenaar is, en dus ook de papieren niet heeft. Knipoog

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:52

volgens mij vraagt ts hier op een reactie op haar topic,en niet over of het nu een shet is of niet?

heb je nero toevallig in de winter op de manege gehad?

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 14:54

ja klopt nero heeft 3 maanden ong. op de manege gestaan Knipoog