Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ook trouwens erg jammer dat TS in een ander topic de mensen hier een pennygroep vindt en even meldt dat het drama is geboren hier. Had toch wel een volwassen reactie verwacht van een mod. Je hebt ze hier zelf geplaatst dus dan kun je nou eenmaal commentaar verwachten, en het meeste commentaar vind ik nog terecht ook. Erg jammer dit.
Milly_ schreef:kan haar geen ongelijk geven
Nessah schreef:Ts; waarom regaeer je alleen op de niet zinnige antwoorden..?
Nadya heeft net een heel mooi stuk getypt.. Ik vraag mij af of je daar ook een antwoord of mening op hebt. Want ik kan mij heel goed vinden in haar post.
Cayenne schreef:Ook trouwens erg jammer dat TS in een ander topic de mensen hier een pennygroep vindt en even meldt dat het drama is geboren hier. Had toch wel een volwassen reactie verwacht van een mod. Je hebt ze hier zelf geplaatst dus dan kun je nou eenmaal commentaar verwachten, en het meeste commentaar vind ik nog terecht ook. Erg jammer dit.
Belker schreef:katiavl schreef:Juulepuul onliners zijn niet toegestaan! En zeker niet het amen gedoe.
Hoe lang heb je deze pony al?
Vn veulen af aan.
SuperPepeijn schreef:Hoe is het zo gekomen dat het paard zulk gevaarlijk gedrag toont?
Katja schreef:Deze pony heeft geleerd dat hij het op kracht kan winnen omdat de ts door fysieke problemen niet in staat is hem de baas te kunnen. Dit leverde niet alleen soms gevaarlijke situaties op maar zorgde ook ervoor dat hij zijn lichaam op een verkeerde manier is gaan gebruiken waar hij zelf weer klachten van kreeg.
Wanted2003 schreef:Als je zo weinig plezier beleeft aan deze pony, kan je hem misschien beter verkopen
Redrumfox schreef:En ik altijd maar opkijken tegen het modteam, mijn mening is nu van noord naar zuid bijgedraait.
Domme zet Belker. Je kan ons dan wel penny's vinden, maar ik ben dan liever een penny dan iemand die geen gevoel heeft voor paarden en ze ziet als gebruiksvoorwerpen.
Enige voordeel van dit topic: besef nu weer hoe heerlijk mijn paarden het eigenlijk bij mij hebben in tegenstelling tot ''anderen'' die minder bevoorrecht zijn.
Margreet schreef:Menig paard heeft het aan professioneel "helpen" te danken dat 'ie niet in de worst beland is... Nou zal dat bij deze pony zo'n vaart niet lopen, maar je hebt ze er bij... Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Denk dat veel mensen het onderscheid tussen "(zeer) consequent en duidelijk lik op stuk" en "grof en onterecht" niet helemaal helder hebben. Het eerste hoeft maar kort en is niet zielig, het tweede gebeurt meestal langdurig (door onwetendheid) en lost niks op bovendien. Dat is wel zielig.
Koetsjiekoetsjie toe maar zoet maar braaf paardje lief paardje worteltje paardje nee dat mag niet paardje stout paardje niet lief paardje wheeeee