Anoniem schreef:whoooo in 33 min al 180 pagina's
180 reacties, daar kan nog veel meer bij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:whoooo in 33 min al 180 pagina's

Born2BCrazy schreef:Hedwig18 schreef:180 pagina`s??? heb ik een bril nodig?
ja dus
nee mijn bril is keurig op
melandri33 schreef:Waarom reageert er niemand serieus op die 2e foto's die ik plaatste?

Felinde schreef:Trouwens.. op de foto is het een vrouw, en in TS profiel staat dat het een man is?
Tiffany schreef:Misschien kunnen we samen naar de optiecien?
melandri33 schreef:MENSEN VOOR DE LAATSTE KEER. WAT ER IN DIT PROFIEL STAAT GAAT OVER M'N BROER, ZOALS JULLIE HADDEN GEZIEN ALS JULLIE ALLES HADDEN GELEZEN. DIT PROFIEL IS VAN MIJN BROER DIE NAAST MIJ ZIT EN TOESTEMMING HEEFT GEGEVEN OM DE FOTO'S TE PLAATSEN.
Tatort schreef:melandri33 schreef:Ik vind het niet leuk meerWat mijn broer op deze account doet moet hij zelf weten, hij zit naast me en heeft deze foto's geplaatst. Ik snap niet waarom jullie me niet serieus nemen.
Ten eerste, je zet 'erg mooi' in de titel, laat vervolgens een momentopname zien die dus echt NIET mooi is, terwijl je je gezicht onherkenbaar maakt, en je nog andere foto's die er veel beter uitzien hebt. Je start volgens je berichten Z1 met je pony, nu rijd je niet zo lang, en je instructrice vind dat je hem moet aanpakken (dat wordt over het algemeen niet zo gauw tegen beginners gezegt, omdat die meestal te druk bezig zijn met blijven zitten) er zitten mensen van 4 verschillende leeftijden op deze account (volgens je geplaatste berichten in ieder geval) moet ik nog doorgaan???
Tatort schreef:heb ik nou net de ts serieus genomen
... toch geen spijt van gekregen?
melandri33 schreef:MENSEN VOOR DE LAATSTE KEER. WAT ER IN DIT PROFIEL STAAT GAAT OVER M'N BROER, ZOALS JULLIE HADDEN GEZIEN ALS JULLIE ALLES HADDEN GELEZEN. DIT PROFIEL IS VAN MIJN BROER DIE NAAST MIJ ZIT EN TOESTEMMING HEEFT GEGEVEN OM DE FOTO'S TE PLAATSEN.
Orange_peach schreef:Leuk topic hierzo! Gaat lekker snel ook ... ik begon te lezen met 5 pagina's zo een paar minuutjes geleden geloof ik ... en nu zitten we al aan 8
Ik ga mijn mening denk ik nog eventjes bewaren ... zien wat TS nog te zeggen heeft over de waarheid vertellen ...
OP
Tatort schreef:melandri33 schreef:Ik vind het niet leuk meerWat mijn broer op deze account doet moet hij zelf weten, hij zit naast me en heeft deze foto's geplaatst. Ik snap niet waarom jullie me niet serieus nemen.
Ten eerste, je zet 'erg mooi' in de titel, laat vervolgens een momentopname zien die dus echt NIET mooi is, terwijl je je gezicht onherkenbaar maakt, en je nog andere foto's die er veel beter uitzien hebt. Je start volgens je berichten Z1 met je pony, nu rijd je niet zo lang, en je instructrice vind dat je hem moet aanpakken (dat wordt over het algemeen niet zo gauw tegen beginners gezegt, omdat die meestal te druk bezig zijn met blijven zitten) er zitten mensen van 4 verschillende leeftijden op deze account (volgens je geplaatste berichten in ieder geval) moet ik nog doorgaan???

evanescence schreef:Tiffany schreef:Misschien kunnen we samen naar de optiecien?
kan je niet beter TS mee nemen. dan ziet ze dat het geen mooie foto is.
Dat is een idee..
)
ruth91 schreef:hoe meer we schrijven hoe langer t wordt