Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liberte

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:19

Omdat ik het ook over de eerste ruiter heb. Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 22:20

yousra schreef:

Die is niet te groot... Dan zou ik ook te groot zijn voor mijn eigen pony, want dat is net zo'n soort verhouding. (alleen is dat een D pony)

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:23

Jij vind dat niet te groot, maar IK wel. Knipoog
Ik blijf het vinden, misschien is het niet zo, maar het blijft me mening. Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 22:31

Gelukkig maar dat er dan veel verschillende meningen bestaan. Lachen

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:49

Als je te groot bent voor je pony zit je die in de weg, maar dan zou deze amazone nooit zo ver gekomen zijn in de dressuur. En zeker niet zonder door rijden veroorzaakte blessures, die deze pony volgens 4 verschillende experts niet heeft. Dat Zorro niet past in het beeld van een typische shet is duidelijk, maar dat zegt meer over het beeld van een typische shet dan over Zorro.

Veel succes verder! Het shetstamboek kan denk ik ook wel een voorbeeld als Zorro gebruiken als promotie.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:52

yousra schreef:

ik zie in je profiel dat je ook op een paardje hebt gereden waar je (naar jou zeggen) te groot voor was Knipoog

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:12

Zucht..
De eerste pagina's had ik hoop.
Maar gelukkig zijn sommige bokkers geweldige miemelaars *LOL*.
Kritiek hebben is o zo simpel.
Sure, misschien kan het plaatje beter.
Maar komaan, zie wat ze met die uk bereikt heeft.
Hoe denk je dat ze dat heeft gedaan dan? De jury omkopen?

Zolang de shet er lichamelijk [ na 7 jaar .. ] geen problemen aan ondervindt...
Go for it, meid!
T is een geweldig beestJE. (:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:27

Geweldig hoe ruiter nummer 2 zowat met de knieen in haar neus zit Haha!

Ziet er leuk uit Haha!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:27

hij is super en jij ook

ja voor het 'oog' toon jij wat groot

maar wees nou eerlijk .... deze shet loopt met zo veel plezier, en als je tussen de paarden doodleuk L2 rijdt ... mennnnnnnnnnn waar hebben deze dames het dan over Verward

ik zou persoonlijk in een deuk liggen als ik je zou zien losrijden Ja maar dat is neit uitlachen ... dat is gewoon, ... waarom heb jij die lef en vele anderen niet .... Ja

en laten we eerlijk zijn, bokt zal bokt niet zijn als we niets te zeruen hadden ...

Ik zeg ... top combinatie, ik zou dit exemplaar wel een hoger willen zien .... Ja stel een M of Z .. gaaf toch dat je dat voor elkaar krijgt ... Ja

lesley1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:32

ben je niet te groot

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:33

Otje schreef:
Ik zeg ... top combinatie, ik zou dit exemplaar wel een hoger willen zien .... Ja stel een M of Z .. gaaf toch dat je dat voor elkaar krijgt ... Ja

in haar profiel is te zien dat de Z-oefeningen er al inzitten Haha! gaaaaaf !

lesley1994 schreef:
ben je niet te groot

Huilen van het lachen meisje, als er 9 pagina's reacties zijn, zou je dan niet even lezen waarover die gaan? Clown

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:33

lesley1994 schreef:
ben je niet te groot

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL hou op hoor, ik pis in mijn broek

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:34

lesley1994 schreef:
ben je niet te groot

vraagt zij na 9 pag discussie Blond , je hoeft neit alles te lezen maar pag. lezen in de vorm van cijferjes is geen schande hoor Rolleyes

en dan gaat er echt geen lampje branden van ... tjeeee zouden die mensen het nu over hebben .... misschien de lengte ??? Blond

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:48

Julia_14 schreef:
Hele leuke foto's Ja En geweldig setje zeg Knipoog Jullie shet kan goed bewegen hoor! Vind wel dat jullie toch echt te groot zijn voor deze mooie jongen, je kan beter een wat jonger ruitertje voor 'm zoeken.

Ze steekt er met haar voeten onderuit.
Wat is het probleem? Dit zie je bij sommmigen dressuurpaarden ook. Zodra er een schet op bokt staat met een wat grotere ruiter terwijl het hele plaatje nog klopt wordt er alsnog gemekkerd! De 2e persoon is wel iets te groot maar ik heb begrepen dat dit om even te laten voelen hoe hij beweegt.
Nee ik vind dit een leuke combi, qua maat gaat het nog goed en hij loopt fantastisch. Echt een leuk beestje.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:52

Ukkiepuk schreef op pagina 5:

Citaat:
Eigen mening hebben over dit plaatje vind ik prima, mensen die vinden dat ik niet op een shet kan/mag rijden ook prima. Ik plaats topics op bokt omdat ik het leuk vind om anderen te laten zien wat mijn pony en ik allemaal kunnen (zoals de meeste mensen op HAW doen, denk ik Haha!) Dat ik commentaar kan verwachten op deze combinatie weet ik en dat is prima. Ware het niet dat ik aan rijtechnisch commentaar meer zou hebben, dan een discussie over het feit of ik wel of niet te groot ben en of DEZE shetlander dit werk aankan of niet Vork.

Ik ben me bewust wat ik aan het doen ben met Zorro. Het is niet zo dat ik hem een keer uit de stal trek en "ff een rondje ga dressuren om aan iedereen onze kunstjes te laten zien". Wat ik nu met Zorro bereikt heb, daar hebben we 7 jaar (onder professionele begeleiding) voor getraind. Die 7 jaar training is een samenspel tussen dierenarts, fysio, instructeur en hoefsmid. Alle betrokkenen hebben nooit problemen bij Zorro geconstateerd, hij is beter in vorm (rijtechnisch en medisch) dan menig "groot" paard Vork De betrokken personen zien in Zorro geen belemmering om dit werk te doen, ik ga af op de professionaliteit van die mensen en mijn eigen gevoel.

Als iemand het daar niet mee eens is, is dat prima. Respecteer mijn keus om dit met mijn pony te doen, dan respecteer ik jou mening...... Knipoog

[edit] ik ben dan mss wel volwassen maar ik ben 1.58m en 50 kg, dit staat gelijk aan een 12-jarige(?)[/edit]

Haha!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:53

Allemaal bedankt voor jullie reactie's!!

Hier en daar zag ik iets staan over pianohandjes en mijn houding tijdens het wijken, ik zag het idd ook, dank je wel voor de tips.... Knipoog Haha!

[edit]Zorro's blessure had niets met ons rijden te maken, hierdoor is het juist weer goed gekomen. Twee jaar geleden is Zorro op vakantie door een (andere) hoefsmid vernageld. Hierbij is hij achteruit gesprongen terwijl de hoefsdmid zijn been nog vast had. Hij had de banden in zijn schoudergewricht beschadigd. Vork [/edit]
Laatst bijgewerkt door ukkiepuk op 16-06-07 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:55

Leuke shet hoor ..
Maareh, volgens mij hebben het er hier al veel gezegd Bloos
Ook ik vind je te groot .. En het lijkt een beetje een last voor je leuke shet Scheve mond
Maargoed, laat ik daar maar geen woorden meer aan vuil maken Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:56

[gast1122] schreef:
Leuke shet hoor ..
Maareh, volgens mij hebben het er hier al veel gezegd Bloos
Ook ik vind je te groot .. En het lijkt een beetje een last voor je leuke shet Scheve mond
Maargoed, laat ik daar maar geen woorden meer aan vuil maken Knipoog

Ja, lezen is HEEL erg moeilijk Ach gut

OMG. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 23:58

Ochjeee .. Krijg ik zo'n reactie naar met toe hoor Gaaaap
Leuke shet, maar mijn mening Knipoog
Succes nog met em !
Xx

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:03

Ok ik heb de foto's nog een keer goed bekeken:
Je rijdt soms met piano handjes, en je moet voor je kijken. (al zou ik ook problemen daarmee hebben wetende dat er zo een knappe pony onder mn kont zou zitten Tong uitsteken )
En tijdens het wijken zit je een beetje raar maar ik kan er mn vinger niet echt op leggen.
Over Zorro zoals ik al eerder zei hij loopt fantastisch, beter als sommige paarden van het zelfde niveau die je hier op bokt ziet. Knipoog
Groetjes Lara

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:04

ze is iets groter dan de gemiddelde shet ruiters Ja

ik denk dat als je zelfs een beetje benen er af haalt, ze hetzelfde plaatje blijft houden ...tis nl. niet haar benen tis haar lichaam .... _O - maar what ever

ik blijf er bij, ik vind ze wel super heb je die galop foto gezien ... heel zijn onderkantje eronder .... super toch ~!!!!!!!!!! dat ging er toch om in 1 van de vele basis oefeningen binnen het onderricht leren rijden binnnen de basis dressuur

en het oog, tja dat mag dan op puntje verzorging afgerekend worden Ja

en als dat niet gebeuird, waar zij wij dan als leken, en halen wij dan als leken en niet-juryleden het recht vandaan om deze combinatie te veroordelen ... ze is vast geen L2 bij de paarden geworden met deze shet omdat ze zo lief lacht Knipoog
Laatst bijgewerkt door Otje op 17-06-07 00:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:07

Otje schreef:
ze is iets groter dan de gemiddelde shet ruiters Ja

ik denk dat als je zelfs en beetje benen er af haat, ze dezelfde vertoning blijft houden ...tis nl. niet haar benen tis haar lichaam .... _O - maar what ever
ik blijf er bij, ik vind ze wel super heb je die galop foto gezien ... heel zijn onderkantje eronder .... super toch ~!!!!!!!!!! dat ging er toch om in 1 van de vele basis binnnen het onderricht leren rijden binnnen de basis dressuur

en het oog, tja dat mag dan op puntje verzorging afgerekend worden Ja

en als dat niet gebeuird, waar zij wij dan als leken, en halen wij dan als leken en niet-juryleden het recht vandaan om deze combinatie te veroordelen ... ze is vast geen L2 bij de paarden geworden met deze shet omdat ze zo lief lacht Knipoog

en nu in het nederlands?

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:10

hb ik gedaan ik heb mijn post verbeterd Bloos

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:11

ah ok, heb ik ook als ik te snel wil typen, dan lees je het nog een keer door en denk je echt zo van, wooooow. Verward Haha!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 00:12

nahh tis al laat weet je Clown