Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yousra schreef:Omdat ik het ook over de eerste ruiter heb.

yousra schreef:Omdat ik het ook over de eerste ruiter heb.
.
maar dat is neit uitlachen ... dat is gewoon, ... waarom heb jij die lef en vele anderen niet ....
stel een M of Z .. gaaf toch dat je dat voor elkaar krijgt ...
Otje schreef:Ik zeg ... top combinatie, ik zou dit exemplaar wel een hoger willen zien ....stel een M of Z .. gaaf toch dat je dat voor elkaar krijgt ...
gaaaaaf !lesley1994 schreef:ben je niet te groot
meisje, als er 9 pagina's reacties zijn, zou je dan niet even lezen waarover die gaan?
lesley1994 schreef:ben je niet te groot
hou op hoor, ik pis in mijn broek lesley1994 schreef:ben je niet te groot
, je hoeft neit alles te lezen maar pag. lezen in de vorm van cijferjes is geen schande hoor
Julia_14 schreef:Hele leuke foto'sEn geweldig setje zeg
Jullie shet kan goed bewegen hoor! Vind wel dat jullie toch echt te groot zijn voor deze mooie jongen, je kan beter een wat jonger ruitertje voor 'm zoeken.
Citaat:Eigen mening hebben over dit plaatje vind ik prima, mensen die vinden dat ik niet op een shet kan/mag rijden ook prima. Ik plaats topics op bokt omdat ik het leuk vind om anderen te laten zien wat mijn pony en ik allemaal kunnen (zoals de meeste mensen op HAW doen, denk ik) Dat ik commentaar kan verwachten op deze combinatie weet ik en dat is prima. Ware het niet dat ik aan rijtechnisch commentaar meer zou hebben, dan een discussie over het feit of ik wel of niet te groot ben en of DEZE shetlander dit werk aankan of niet
.
Ik ben me bewust wat ik aan het doen ben met Zorro. Het is niet zo dat ik hem een keer uit de stal trek en "ff een rondje ga dressuren om aan iedereen onze kunstjes te laten zien". Wat ik nu met Zorro bereikt heb, daar hebben we 7 jaar (onder professionele begeleiding) voor getraind. Die 7 jaar training is een samenspel tussen dierenarts, fysio, instructeur en hoefsmid. Alle betrokkenen hebben nooit problemen bij Zorro geconstateerd, hij is beter in vorm (rijtechnisch en medisch) dan menig "groot" paardDe betrokken personen zien in Zorro geen belemmering om dit werk te doen, ik ga af op de professionaliteit van die mensen en mijn eigen gevoel.
Als iemand het daar niet mee eens is, is dat prima. Respecteer mijn keus om dit met mijn pony te doen, dan respecteer ik jou mening......
[edit] ik ben dan mss wel volwassen maar ik ben 1.58m en 50 kg, dit staat gelijk aan een 12-jarige(?)[/edit]

[/edit] 

[gast1122] schreef:Leuke shet hoor ..
Maareh, volgens mij hebben het er hier al veel gezegd
Ook ik vind je te groot .. En het lijkt een beetje een last voor je leuke shet
Maargoed, laat ik daar maar geen woorden meer aan vuil maken

)
Otje schreef:ze is iets groter dan de gemiddelde shet ruiters![]()
ik denk dat als je zelfs en beetje benen er af haat, ze dezelfde vertoning blijft houden ...tis nl. niet haar benen tis haar lichaam .... _O - maar what ever
ik blijf er bij, ik vind ze wel super heb je die galop foto gezien ... heel zijn onderkantje eronder .... super toch ~!!!!!!!!!! dat ging er toch om in 1 van de vele basis binnnen het onderricht leren rijden binnnen de basis dressuur
en het oog, tja dat mag dan op puntje verzorging afgerekend worden![]()
en als dat niet gebeuird, waar zij wij dan als leken, en halen wij dan als leken en niet-juryleden het recht vandaan om deze combinatie te veroordelen ... ze is vast geen L2 bij de paarden geworden met deze shet omdat ze zo lief lacht