Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
slimmerik schreef:Zooooo hééééé !!! Foto's niet geschikt voor alle bokkers![]()
![]()
slimmerik schreef:slimmerik schreef:Zooooo hééééé !!! Foto's niet geschikt voor alle bokkers![]()
![]()
Ik had een vooruitziend blik jammergenoeg: viewtopic.php?f=145&t=765639&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Voltigeur schreef:PS: nu zou ik wel eens willen weten van wié _anton_love_ die les gekregen heeft, want in iedereen kent zowat iedereen in deze tak van de paardensport...
Voltigeur schreef:Ik denk dat ik maar beter stop met foto's posten, voor er ongelukken van komen bij mensen die alles thuis zomaar even willen uitbroberen.
daffene schreef:Wat een super gave foto's!
joy76 schreef:daffene schreef:Wat een super gave foto's!
Sorry, even offtopic, maar @daffene, wat heb jíj nou voor n spannende foto in je avatar..? Ziet er ook uit als een erg aparte luchtsprong
Eleandra schreef:Helemaal mee eens joy76.
Het zou jammer zijn als wij zulke geweldige foto's niet meer tegen zouden komen op bokt. Alleen om dat er van die (sorry) ongelofelijk áchterlijke mensen rondlopen die stoer willen zijn. Al kan ik natuurlijk begrijpen dat je geen risico wilt nemen Voltigeur.