Een beetje vanalles

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

Re: Een beetje vanalles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:42

Oke, bedankt voor je uitleg Haha!

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:33

wow! Die schimmel Tong uitsteken Vingers aflikken Tong uitsteken

baukje_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 15:35

woow cool! Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:26

sweettiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 06:50

Wooowh, echt supermooie foto's! Lijkt me ook leuk om op die manier met die paarde te werken! Haha!

VoltigeurJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 07:16

slimmerik schreef:
slimmerik schreef:
Zooooo hééééé !!! Foto's niet geschikt voor alle bokkers Haha! Haha! Haha!

Ik had een vooruitziend blik jammergenoeg: viewtopic.php?f=145&t=765639&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Inderdaad een vooruitziende blik. Moet ik nou bij elke foto plaatsen dat je dit niet zelf moet gaan proberen thuis? Wat ik op de foto zie is een meisje dat: 1. niet de ervaring heeft om het te doen, 2. een paard dat niet de ervaring heeft om het te doen en 3. wat ze ook mag zeggen, dit heeft ze niet op les geleerd.
Ik denk dat ik maar beter stop met foto's posten, voor er ongelukken van komen bij mensen die alles thuis zomaar even willen uitbroberen. Het is gewoon TOTAAL ONVERANTWOORD wat _anton_love_ daar doet en ook heel gevaarlijk. Ik zou ze dan ook tenstelligste willen adviseren om er mee te stoppen!!!
Mijn paard is 17 jaar en doet al van z'n 4de jaar shows en spectakels. Dié heeft dus ervaring. Mijn paard is geleerd geweest hoe en hoe hoog te stijgeren. De manier waarop zij achterstevoor op haar paard is gewoon levensgevaarlijk... Effe uitleggen: als 't paardje iets te te lang en/of te hoog stijgert glijdt zij naar beneden (met dat touw aan der handen) en trekt dus bijgevolg ook nog eens aan zijn hoofd terwijl ie al te hoog gaat. Op die manier kan je je paard zonder problemen achterover trekken en dan komt ie (hopelijk niet, maar heel waarschijnlijk wel) bovenop haar terecht.
Dus bij deze nogmaals: STOP AUB MET TE PROBEREN NADOEN WAT JE OP MIJN FOTO'S ZIET!!!!!!!! HET IS LEVENSGEVAARLIJK ZONDER DE JUISTE BEGELEIDING EN HET JUISTE PAARD MET VEEL ERVARING!!!!!!

Bart.

PS: nu zou ik wel eens willen weten van wié _anton_love_ die les gekregen heeft, want in iedereen kent zowat iedereen in deze tak van de paardensport...

Leanaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 10:11

Wouwwiee!
Ziet er gaaf uit hoor! Haha!
Vind dat altijd zoo knap!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 11:29

Voltigeur schreef:
PS: nu zou ik wel eens willen weten van wié _anton_love_ die les gekregen heeft, want in iedereen kent zowat iedereen in deze tak van de paardensport...

_anton_love_ neemt het volgens mij niet zo nauw met de waarheid Bart. Ik zou me als ik jou was ook helemaal niet schuldig voelen. Het is een puber die om aandacht schreeuwt. Ze moet het iig nu even zonder stellen want ze is een week van bokt afgestuurd. Ze heeft een ban.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 11:40

Voltigeur schreef:
Ik denk dat ik maar beter stop met foto's posten, voor er ongelukken van komen bij mensen die alles thuis zomaar even willen uitbroberen.

Dat zou erg jammer zijn, aangezien er duidelijk een boel mensen zijn die zich vergapen aan je foto's en die het gewoon kunnen zien als vakmanschap van jou en iets wat ze dus níet thuis moeten proberen. Wel is het erg vervelend dat er altijd idioten rondlopen die zonder deskundig advies menen vanalles met hun paarden te moeten uithalen.
Persoonlijk vind ik het erg goed hoe je hebt gereageerd naar het bewuste meisje toe, ik hoop dan ook van harte dat ze - ondanks de ban die ze kennelijk heeft - jouw commentaar leest en zich er ook iets van aantrekt.

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt aan het plaatsen van foto's in de toekomst, maar ik hoop ze nog tegen te komen hier op Bokt. En ik hoop ook hard dat de mensen die níet weten hoe ze hiermee om moeten gaan, vooral ook niet gaan experimenteren met hun paarden.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:38

Helemaal mee eens joy76.
Het zou jammer zijn als wij zulke geweldige foto's niet meer tegen zouden komen op bokt. Alleen om dat er van die (sorry) ongelofelijk áchterlijke mensen rondlopen die stoer willen zijn. Al kan ik natuurlijk begrijpen dat je geen risico wilt nemen Voltigeur.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:49

Dit is nou mooi / netjes / rustig / eerlijk / goed voor elkaar. Heerlijk om naar te kijken Lachen

Wel erg droog dat t paard gras op zn bord heeft liggen Vork

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:10

Hele gave foto's!
Heb je de paarden zelf opgeleid?

En nog een vraagje;
Afbeelding
Hoe blijf je hier op zitten? Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
Knap hoor! Lachen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:18

Ik hou het wel bij dressuur Nagelbijten / Gniffelen
Knap hoor als je dat kan! en dat je er achterstevoren op kan blijven zitten!. Is het niet een idee om een proffesionele fotoshoot te doen want het is echt heel knap wat jullie kunnen en dan heb je ook hele mooie foto's!. Die je ons dan weer kan laten zien Cool

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:33

Zo gaaf zeg!

vindt die ene laatste foto echt leuk haha!

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:31

w0owww.. super zeg!!!!! dat is niet niks Haha! Knipoog

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:35

Wooooowww Bloos!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:57

Wat een super gave foto's!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:20

daffene schreef:

Sorry, even offtopic, maar @daffene, wat heb jíj nou voor n spannende foto in je avatar..? Ziet er ook uit als een erg aparte luchtsprong Haha!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 18:55

joy76 schreef:
daffene schreef:

Sorry, even offtopic, maar @daffene, wat heb jíj nou voor n spannende foto in je avatar..? Ziet er ook uit als een erg aparte luchtsprong Haha!

volgens mij is die van de NHE site afgehaald ofniet?

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:09

Inderdaad, die foto zie ik altijd in de filmpjes van Nevzorov of hoe die man ook heet. Maar nu weer on topic. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:15

wauw wat een foto's erg mooi. op 2 foto's na ziet het er heel ongedwongen uit. maar ja even die oren in de nek doet me paard alleen al als ik haar uitde wei wil halen dus ik mag niet zeuren Nagelbijten / Gniffelen geweldig hoe je dat doet en ook het zitten met die oortje navoren vind ik super Haha!

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:16

wwooww wat gaaf zeg Haha!
leuke foto's ook !

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 19:35

Echt ontzettende gave foto's! Ik moet nu echt heel even een pbtje sturen hoor, want van deze combinatie wil ik wel héél graag foto's maken, haha! Haha!
Het vertrouwen, en de band en alles, dat spat echt van de foto's af. Steigeren kun je een paard nog wel laten doen als hij opgefokt is, maar hem laten zitten naast je, is toch wel veel rust voor nodig. Echt súper!

VoltigeurJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 21:08

Eleandra schreef:
Helemaal mee eens joy76.
Het zou jammer zijn als wij zulke geweldige foto's niet meer tegen zouden komen op bokt. Alleen om dat er van die (sorry) ongelofelijk áchterlijke mensen rondlopen die stoer willen zijn. Al kan ik natuurlijk begrijpen dat je geen risico wilt nemen Voltigeur.

God ja, ik zou het meisje niet achterlijk noemen. Maar wat ze doet is gewoon onverantwoord. Het is allesbehalve slim, en waarschijnlijk nog een beetje jeugdige overmoed ook. Maar ik zou toch iedereen willen afraden om ook maar iets te proberen van wat ik hier op mijn foto's laat zien. Wij gebruiken goed en regelmatig getrainde paarden, die járen ervaring hebben. En bovendien gebruiken wij ook speciaal voor ons gemaakte zadels en dergelijke...

Bart.

PS: Aan het meisje dat ook achterstevoor stijgerde: het was niet mijn bedoeling om een rel uit te lokken, maar probeer aub om zo'n dingen niet meer uit te proberen...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:16

Vind het wel goed dat je dat er zo de hele tijd bij blijft zetten. Niet zo van: Ja, het is hardstikke leuk, iedereen moet het proberen, als je gewoon voorzichtig doet kan het best enzo. Dan hadden er nog veel meer paarden deze kunsten uit moeten halen bij onwetende mensen, haha Haha!