Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hou normaal ook niet van schimmels maar dit is een prachtig schimmeltje! Veel plezier ermee! Maar zal vast wel goedkomen!
AstraGirlie schreef:Ja, tuurlijk, nu is het duidelijk. Maar om nu iedereen die geen positieve 'waw' reactie geeft direct af te schieten, vind ik ook wat ver gaan...Maar kom, ik vind het een mooi paard, en ik weet zeker dat dit paard hele goeie kwaliteiten heeft

KarinvdM schreef:Maar Vvalar, met altijd lief zijn en braaf rijden kom je er niet.
Als je verder wilt komen zal je af en toe wat meer moeten vragen en wat meer moeten doen. Anders kom je niet verder en kan je je grenzen niet verleggen.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat ik hem dagelijks zo aan het werk zet, dat kan ik zelf helemaal niet eens.
Olijf heeft me hiermee ook willen laten zien dat hij braaf is en geen rare dingen doet (omdat ik wat bang en voorzichtig ben geworden).
Pipo schreef:Wat heeft het paard geleerd van dit rondje?
jes Anoukie schreef:Zo, we gaan de 10 pagina's zeker wel halen. En dat zonder slof! Karin mijn complimenten!

Anoukie schreef:Zo, we gaan de 10 pagina's zeker wel halen. En dat zonder slof! Karin mijn complimenten!
Zo steken we er tenminste wat op. Olijf en Karin leggen uit wat de redenen zijn om hem even zo te rijden, het zijn twee hele goede ruiters en paardenmensen, Winston is een heel talentvol dier. En naar aanleidng van de foto's en het beeld dat die geven begint er een discussie. Vind ik heel fijn want ik ben er nog steeds niet uit..... Kelly_ann schreef:Het is toch alleen maar goed om deze foto's zo te besprekenZo steken we er tenminste wat op. Olijf en Karin leggen uit wat de redenen zijn om hem even zo te rijden, het zijn twee hele goede ruiters en paardenmensen, Winston is een heel talentvol dier. En naar aanleidng van de foto's en het beeld dat die geven begint er een discussie. Vind ik heel fijn want ik ben er nog steeds niet uit.....
? Het zijn maar foto's, we zijn er verder geen van allen bij geweest irl
.
Kelly_ann schreef:Conclusie: de foto's zeggen niks? Van foto's valt niks af te zien?
Dan kan HAW wel opdoeken...
Sjoert schreef:HAW is voor zover ik weet om rijtechnisch commentaar te geven aan de hand van foto's.
. Maar de meesten willen gewoon graag hun paardje laten zien. Je kunt mij nl. niet wijsmaken dat de meesten op kritiek zitten te wachten of er echt wat mee gaan doen.