CtjeLief schreef:slotje is misschien een idee, ik lees 1000x dezelfde reactie en mensen blijven ook te onaardig doen, zover dat het niet meer respectvol is.. (niet iedereen)
Vind ik ook.. Ze reageert toch niet meer..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CtjeLief schreef:slotje is misschien een idee, ik lees 1000x dezelfde reactie en mensen blijven ook te onaardig doen, zover dat het niet meer respectvol is.. (niet iedereen)
Sjoert schreef:Als je ze op internet zet wil je reacties.. passen deze reacties niet in je straatje, kan gebeuren, dan is dat jammer.
Weghalen gaan mijn nekharen recht overeind van staan.

LiSSy schreef:vind het jammer dat de foto's het niet meer doen... had graag even met eigen ogen willen zien hoe het in elkaar steekt.
Bolivia schreef:LiSSy schreef:vind het jammer dat de foto's het niet meer doen... had graag even met eigen ogen willen zien hoe het in elkaar steekt.
Ik denk precies hetzelfde
Eefske schreef:Ik ook. Ik vind het verschrikkelijk om weer te zien dat iemand die met een slof rijdt volledig de grond in wordt gestampt. Ik heb de foto's zelf niet gezien, maar alleen de manier waarop gereageerd wordt vind ik erg zwak. Als iemand één keer verteld dat hij of zij de slof niet goed vind lijkt mij dat genoeg dat hoeft niet 8758 keer te worden herhaald.
Sjoert schreef:foto's opnieuw
Born2BCrazy schreef:tuurlijk
Born2BCrazy schreef:alleen een beetje jammer dat er nog steeds van die k l o t e r i g e ..
opmerkingen gemaakt worden..
heb er geen andere bewoordingen voor![]()
Laten we de sfeer toch een klein beetje positief houden?
amsolusa schreef:Born2BCrazy schreef:tuurlijk
ga jij lekker ergens anders stoken maf wijf