Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:11

NonnyNancy schreef:
daantjuhhh schreef:
@ Barmat, oke mijn fout!

Verder @ barmat: ik moet zeggen dat je toch behoorlijk reageert alsof je je het persoonlijk aantrekt!

@barmat en TS ga lekker verder over PM,
Dit is een @work topic, daar mag commentaar ingegeven worden.
Maar je punt is duidelijk.
wil TS daar wat mee doen ja of de nee verander je niks aan door er verder op in te gaan!
Kan je wel doen, maar zonde van je energy!

Bedankt, en nee heb geen zin om hier verder op in te gaan en weet idd wat ze bedoelt dus..

blijft de betonnen plaat ongeschonden.... arme paardjes Verdrietig

Doei, doei

Jenniferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:12

Lekker aan het discusseren zie ik! bijna in elke topic gaat iedereen tegen elkaar in? haha! en komen der hele woordenwisselingen! Haha! grappig om dat te lezen!

Ik vind het een prachtigpaard!
Ik zou bijna zeggen zonde dat het een manege paard is!
Hele mooie uitstraling heeft ie! Bloos

Suc6 verder met hem Pling

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:27

Ik had persoonlijk nooit zo'n opening neergezet Bloos, dat vraagt om reacties daarop. Waarom je verdedigen alvorens er commentaar geleverd is? Als je zelf iets genuanceerder geantwoord had, was er ook niet zo'n welles-nietes spelletje ontstaan.. Als je een vervelende reactie krijgt, tel even tot 10, loop desnoods even naar buiten ofzo en reageer dan pas. Tong uitsteken Getypte woorden kunnen een stuk aanvallender overkomen dan de bedoeling was.
Anyway, dit doet er niet echt iets toe, maar het lijkt me een wijze les voor in de toekomst. Lachen

Rijtechnisch heb ik niets meer toe te voegen, commentaar is nu wel al genoeg geleverd, lijkt me.. Je weet (volgens mij) waaraan je moet werken, dus probeer dat ook te doen dan..
Het is wel een hele leuke pony, en het setje staat 'm goed.
Succes ermee Lachen

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 23:31

Zozo alles word hier 100 keer gezegd Knipoog
Ik heb dit meisje een paar weken geleden nog zien rijden in een clinic van Tommie Visser met haar pony en vond het er erg netjes uit zien en Tommie ook Knipoog
En ik vind dat hier erg overdreven word gereageerd en nancy erg de grond in getrapt word Knipoog
en dat ze een wat strenge hand heeft dat weet ze zelf ook wel en daar word vast aangewerkt zo moeten wij allemaal ergens aan werken en hebben we allemaal wel iets waar we aan moeten werken Knipoog

En zo bied ze aan dat jullie gewoon een keer komen kijken om het allemaal in het echt te zien Knipoog
(op foto's kan je ook niet alles zien)

nancy veel succes verder en straks ook met je nieuwe paardje

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 23:44

Wat een gezever weer!

Ik vind het er niet eens zo slecht uitzien!
Enne, laat ik het zo zeggen: Van alleen schouderklopjes leren paarden het niet hoor! Soms vind ik het hier te ver gaan, zelfs al je al met een losse slof rijdt krijg je kwetsende opmerkingen naar je hoofd geslingerd!

En van die harde hand: Net alsof iedereen die daar commentaar op geeft, altijd zijn hand netjes op zn plek heeft, en niet ertegen in komt als het paard niet nageeft!
Het zijn geen troeteldieren! Ze nemen een loopje met je als je niet oplet! Ze leren niet alleen door aaitjes! Deze foto's zijn eerlijk, paard geeft niet na, dus ruiter komt in mn dr hand! Klaar is kees!

En van die sporen: Als ze het paard pijn zou doen, of een ongemakkelijk gevoel zou bezorgen zou ie haar heus wel in het zand hebben gesodemieterd!
Ik weet ook wel dat het er niet vriendelijk uitziet, maar onthoud: Dit zijn moment opnames! Ik zie maar op 1 foto een spoor die in de buik prikt. Maar daar zijn ze toch voor?!

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 23:48

Ik vind het er netjes uitzien. Jammer dat Nancy alle goedgeboelde, opbouwende kritiek verwerpt. Je zou nog een hoop kunnen leren van sommige tips, maar zoals wel vaker: niet gehinderd worden door enige kennis....

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 06:59

dejavu schreef:
Ik vind het er netjes uitzien. Jammer dat Nancy alle goedgeboelde, opbouwende kritiek verwerpt. Je zou nog een hoop kunnen leren van sommige tips, maar zoals wel vaker: niet gehinderd worden door enige kennis....

Ik heb ook al gezged; ik werk aan redelijk wat van de genoemde dingen, maar ik ging er vooral tegenin omdat ik sommige mensen niet zo goed uit kon staan Knipoog

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:09

Gelukkig is het topic weer een beetje gekalmeerd Ach gut

Maar een tip: ik zou me bij een volgend topic niet zo op laten fokken door 'irritant reacties waar je link van wordt'..
Gewoon rustig blijven..en niet meteen typen wat je denkt..en gewoon reageren op de tips waar je wél wat aan hebt.. en evt reageren op de wat minder positieve reacties, maar dan op een wat mildere manier..
idd zoals kawa al zei: wie de bal kaatst..
Dus de bal wat rustiger kaatsen, krijg je ook geen slingerworp terug Clown

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:13

Heey, Figaro!
Heb ik ook een keer op gereden Haha!
-en gechangeerd, heel erg gaaf!-
De tweede selectie foto's geven al een veel fijner beeld.
Succes volgende week, laat je ons je punten weten?

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:18

Volgens mij heeft Barmat alle kritiek al gegeven, daar hoef ik me alleen nog maar bij aan te sluiten ........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:44

Angeliek
Helaas donderd niet ek paard je in het zand als je te lomp bent.
Sommige pikken alles maar, keer op keer op keer... Verdrietig
Een ruiter zoals hier te zien is moet eens op een paardje gaan zitten wet mat meer karakter, dan wordt haar ego harder gekrenkt dan alles wat wij hier bij elkaar zeggen.
Want ja, dan snuift ze keer op keer zand. En zal het denken dat ze zo geweldig rijd haar misschien wel vergaan...onee, dan krijgen we te horen ik rijd een moeilijk paard wat niemand kan rijden....

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:52

RK: even lekker natrappen?

Ik vond het ook niet denderend allemaal..en ben het in grote lijnen wel met je eens..maar geloof dat TS al weet dat jij haar geen steramazone vond Clown

bruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:55

Nancy,

Je doet het goed hoor en probeert het beste uit jezelf te halen al weet je dat er nog het 1 en ander te verbeteren valt.
En ........ wat arrogante opmerkingen betreft, (talented), ik volg het bokt een beetje en bemerk toch vaak : als iemand arrogant over komt ....... vul maar in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:56

Wat is hier natrapen aan?
Ik reageer gewoon op wat een ander bokker post, mag dat niet meer?

Niet elk paard doet er wat aan als de ruiter wel dingen doet die niet kunnen, helaas...

Blijkbaar pikt ze er toch niks van op, want ze blijft roepen dat ze door gaat zoals ze doet. Als ik zoveel commentaar zou krijgen op mijn foto's, zou ik ze toch eens kritisch gaan beklijken en er wat mee gaan doen.
Helaas durven sommige mensen niet te kijken naar hun eigen kunnen..en dan kom je nooit verder.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:56

patjelisa schreef:
Zozo alles word hier 100 keer gezegd Knipoog
Ik heb dit meisje een paar weken geleden nog zien rijden in een clinic van Tommie Visser met haar pony en vond het er erg netjes uit zien en Tommie ook Knipoog
En ik vind dat hier erg overdreven word gereageerd en nancy erg de grond in getrapt word Knipoog
en dat ze een wat strenge hand heeft dat weet ze zelf ook wel en daar word vast aangewerkt zo moeten wij allemaal ergens aan werken en hebben we allemaal wel iets waar we aan moeten werken Knipoog

En zo bied ze aan dat jullie gewoon een keer komen kijken om het allemaal in het echt te zien Knipoog
(op foto's kan je ook niet alles zien)

nancy veel succes verder en straks ook met je nieuwe paardje

Ik kan me niet voorstellen dat als tommy haar op DIT paard ziet rijden hij het netjes vind, en daar hebben we het over DIT paard, en NIET die andere pony. Lachen En dat grond ik trappen; ze doet het zelf hoor, met haar arrogantie, bah.

bruin schreef:
Nancy,

Je doet het goed hoor en probeert het beste uit jezelf te halen al weet je dat er nog het 1 en ander te verbeteren valt.
En ........ wat arrogante opmerkingen betreft, (talented), ik volg het bokt een beetje en bemerk toch vaak : als iemand arrogant over komt ....... vul maar in.

Ze komt arrogant over, we zeggen er wat van, en mevrouw gaat net zo mooi door, tja dan doe je het toch allemaal zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:57

Er komt hier maar 1 iemand arrogant over..en talented was het zeker niet Lachen

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:02

Eens Runningkawa, iemand die haar sporen zó om heeft, wat moeten we daar nu van verwachten ?

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:02

runningkawa schreef:
Wat is hier natrapen aan?
Ik reageer gewoon op wat een ander bokker post, mag dat niet meer?

Niet elk paard doet er wat aan als de ruiter wel dingen doet die niet kunnen, helaas...

Blijkbaar pikt ze er toch niks van op, want ze blijft roepen dat ze door gaat zoals ze doet. Als ik zoveel commentaar zou krijgen op mijn foto's, zou ik ze toch eens kritisch gaan beklijken en er wat mee gaan doen.
Helaas durven sommige mensen niet te kijken naar hun eigen kunnen..en dan kom je nooit verder.

Tuurlijk mag dat Knipoog Maar je snapt vast wel waar ik op doel..

en mbt dat laatste...sja is jammer, maar daar heeft ze zichzelf alleen maar mee toch?

Conclusie: het was niet je van hét (licht uitgedrukt)..ts zal dit nu wel weten..of ze er wat mee doet..is aan haar.. Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:04

Alleen als ze er niets mee doet is TS niet de l.. maar de paarden waar ze op rijd.
En dat is waarom ik fel word bij het zien van zulke foto's en de antwoorden die erop komen.
Fouten maken we allemaal, niemand uitgezonderd, maar doe er dan ook wat mee Lachen

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:04

Ze wordt juist alleen maar bozer als mensen (terecht) commentaar geven.

Zolo538

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:06

Born2BCrazy schreef:
Gelukkig is het topic weer een beetje gekalmeerd Ach gut

Maar een tip: ik zou me bij een volgend topic niet zo op laten fokken door 'irritant reacties waar je link van wordt'..
Gewoon rustig blijven..en niet meteen typen wat je denkt..en gewoon reageren op de tips waar je wél wat aan hebt.. en evt reageren op de wat minder positieve reacties, maar dan op een wat mildere manier..
idd zoals kawa al zei: wie de bal kaatst..
Dus de bal wat rustiger kaatsen, krijg je ook geen slingerworp terug Clown

Haha der komt geen volgend topic, heb er toch weinig aan, maar ik weet het hoor, ik wist het ook al terwijl ik het deed Knipoog

Zolo538

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:10

foutje
Laatst bijgewerkt door Zolo538 op 16-04-07 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Ben jij een schaduw van TS, Zolo538?

Zolo538

foutje
Laatst bijgewerkt door Zolo538 op 16-04-07 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 08:11

Leuk paard zeg! Voor een manege paard niet gek Knipoog
Ik vind je beenligging/gebruik er niet netjes uitzien. Maar die verbeterde je al zelf.
Soms vind ik hem ook erg opgekropt lopen, schuif hem wat meer uit.

Nog even lekker trainen zou ik zeggen Knipoog

Suc6 verder en laat je niet meer zo opnaaien door andere bokkers. Ze geven commentaar op iets wat ze zien en dat doe ik nu ook. Het is 9 van de 10 keer de waarheid wat ze zien op foto's dat moet je gewoon accepteren. Hoe meer je er op ingaat hoe erger het word Tong uitsteken