Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JessicaD88 schreef:Ik ben het helemaal eens met de meeste hier, ik denk dat je zelf wel het beste wil voor je pony maar ook je vriendin niet af wil wijzen. Toch denk ik dat naar je pony gaan niet the place to be is zeg maar als je wat met je vriendin wilt gaan doen. Ik zou dus zeggen: scheidt die 2: ga naar je pony ZONDER je vriendin zodat je lekker serieus bezig kunt zijn met rijden, je je concentreerd en dus verbeterd. Dat kan niet met gegiebel en geklets tussendoor. Dus ik zou zeggen, ga gewoon een avondje met je vriendin wat anders doen. Want ik vind t, net als iemand anders al zei in dit topic, een beetje overkomen als kermispony.
.
..... Een paard is een levend iets MET gevoel, die foto met die vriendin zal zeker niet fijn gevoelt hebben voor je pony, denk je wel...? 
En alleen zelf rijden is ook veel beter voor de band. Lees ook dat je les hebt, en je hebt haar ook niet zo lang dus het komt vast wel goed. Gewoon alles vanuit het paard zijn oogpunt bekijken wat paardvriendelijk is
en het feit dat je een stal hebt waar ze lekker buiten loopt zegt ook wel wat.
Geen idee of het zo over is gekomen 
Eowyn3003 schreef:Ik vind het erg niet vriendelijk uitzien...
Misschien ook je teugels loslaten als je gaat liggen, ik vind dat je wel wat in de mond trekt als je dit doet!
Rijdt je vriendin al (lang)?
annmary schreef:@june20: heb je al nieuwe foto's? ben benieuwd naar hoe het nu gaat met alle tips erbij!
annmary schreef:Eowyn3003 schreef:Ik vind het erg niet vriendelijk uitzien...
Misschien ook je teugels loslaten als je gaat liggen, ik vind dat je wel wat in de mond trekt als je dit doet!
Rijdt je vriendin al (lang)?
Dit voegt niet echt iets toe aan het topic... misschien eens teruglezen? het is al heeeeel vaak gezegd...
@june20: heb je al nieuwe foto's? ben benieuwd naar hoe het nu gaat met alle tips erbij!
Cayenne schreef:Als je geen 9 pagina lang topic wilt doorlezen moet je ook niet reageren
.

. Suc6 met het rijden, en idd wat hier ook vaker wordt gemeld, probeer privé les te krijgen. Doet echt wonderen hoor!