Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Positief commentaar wordt erover gegeven. Hij gaat toch wel dekken he deze zomerhoop ik......ik heb speciaal een Duitse rijpony merrie aangeschaft. Die was peperduur ...dus wil ik er wel een goeie op.
Ennuh .....niet eerst voor jullie eigen merrie's gebruiken hoor!!
Cristina schreef:Hey Marjolein88...die palomino van jou staat alweer in de Paardenkrant. Nu over een hindernis. Jullie zitten wel goed met de fokkerij zeg.Positief commentaar wordt erover gegeven. Hij gaat toch wel dekken he deze zomerhoop ik......ik heb speciaal een Duitse rijpony merrie aangeschaft. Die was peperduur ...dus wil ik er wel een goeie op.
Ennuh .....niet eerst voor jullie eigen merrie's gebruiken hoor!!
![]()
![]()
Ik kom kijken bij de 2e ronde en dan spreek ik wel met je ouders![]()
groetjes cristina
dat zijn ook goeie !!!!!
Hou niet van palomino's, maar deze... kwijl. Hij zweeft ook gewoon, practig beest om na te kijken! Dat muziekje er ook bij!
! Draven kan hij in ieder geval geweldig! Met springen zou hij meer techniek in het voorbeen mogen hebben, maar hijj doet het verder gewoon netjes.
sammie_44 schreef:Erg aansprekend beestje! Is dit diegene die in de Paardenkrant stond?? Ik ben benieuwd of hij het ook haalt dan als dekhengst! Draven kan hij in ieder geval geweldig! Met springen zou hij meer techniek in het voorbeen mogen hebben, maar hijj doet het verder gewoon netjes.
Veel succes met m!
@SONY: Een goed paard heeft geen kleur
net zo mooi als [paard] (maar dat wist je vast al
) ik hoop dat hij ook zo lief is. 
mag ook wel als jonge hengst.
mooie gangen ook
!!
prachtige kleur, beweging en dat hóófdje. Echt een droompony! 
Soraya92 schreef:En je bent nog clubkampioen met Djamai ook!!

Cristina schreef:Proficiat .....wat loopt Djamai du Bois ?