Katja schreef:Welk spektakel? De Welsh zadelmak maken of Sjoert op een paard van minimaal 1.70m?
Of nog mooier, Sjoert die de Welsh zadelmak maakt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Katja schreef:Welk spektakel? De Welsh zadelmak maken of Sjoert op een paard van minimaal 1.70m?

Heerlijk, kan er uren naar kijken, lijkt me leuk om bij geweest te zijn.. 
MissJ schreef:Katja schreef:Welk spektakel? De Welsh zadelmak maken of Sjoert op een paard van minimaal 1.70m?

Tigger schreef:Ruitertje is ook meesterlijk, die cap![]()
![]()
Ik vind het echt een meesterlijk diertje!!!
Hoorde net een goeie: een shet africhten is net zoiets als een jack russel willen leren luisteren :+
alhoewel die van mij zelf nooit echt lastig zijn geweest met inrijden, anere die ik ken wel

Maar de eerste foto's vind ik er niet echt vriendelijk uitzien, maar laat ik daarover mijn mond maar dichthouden, daar verkloot je het hele topic mee
Beestje is echt lief.. en shets zijn idd echt niet een van de makkelijkste

nonixjuh schreef:Achussie, leuk stel! lieve shet..
Misschien handig om de volgende keer een riem ofzo om de hals te doen, nu zit ze hem in de mond te trekken, en is niet zo fijn voor shet..
MissJ schreef:Katja schreef:Welk spektakel? De Welsh zadelmak maken of Sjoert op een paard van minimaal 1.70m?
Echt heel leuk saampjes jolienleon schreef:nu vraag ik me echt wel af hoe groot sjoert is ?
MissJ schreef:jolienleon schreef:nu vraag ik me echt wel af hoe groot sjoert is ?
2.20m.