MissJ schreef:Kijk maar uit Alina, straks wordt jij ook nog besproken in dat topic.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissJ schreef:Kijk maar uit Alina, straks wordt jij ook nog besproken in dat topic.

aerdenhout1 schreef:Een driejarige shet met een volwassen man erop??? Dat is nog eens een goede africhtingsstal !!!
dynamiek schreef:Zou zo'n volwassen man ook op een pinnokiozadel zitten
nee die klemt zich zonder zadel wel vast op de ruggengraat
Sjoert schreef:En nu weer iets serieuzer graag. Zou wel fijn zijn.
Anoukie schreef:aerdenhout1 schreef:Een driejarige shet met een volwassen man erop??? Dat is nog eens een goede africhtingsstal !!!
Ik denk dat machie de 3 jarige paarden bedoeld...
) maar ik zou bijna foto's plaatsen van mij tijdens een van onze ritjes in het bos...
)
)

aerdenhout1 schreef:Ik oordeel over niemand! Ik weet niet hoe goed of slecht jij kan rijden, maar je haalt het zelf aan, vandaar! In elk geval veel succes met de hele leuke shet en de pony die je aan het inrijden bent want hier komt toch niemand meer uit!
Je doet alsof Richtje een probleem aan de orde heeft gesteld, alleen zie ik (en een hele hoop andere mensen) helemaal geen probleem? Waarom wil je zo graag je gelijk halen?
aerdenhout1 schreef:In elk geval veel succes met de hele leuke shet en de pony die je aan het inrijden bent
aerdenhout1 schreef:en het zal een heel lief meisje zijn, en ook de pony is een hele leuke... alleen verschillen wij duidelijk van mening! Ik vind een vierjarige shet te jong en dit meisje gewoon niet passen. Maar deze strijd zal altijd wel blijven denk ik tussen shetlandrijders (niet allemaal !! ) en het "grote " paarden en pony volk!