Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alano schreef:nog een keer de foto's bekeken....die reactie van zijn staart snap ik niet helemaal...maargoed....
larixfire schreef:kimmie261 schreef:wat denken jullie dat ie dan krijgt????
dit paard krijgt op een dag 1 kilo biks,en echt een plukje kuil,zo weinig dat ie tegenwoordig zijn hele strobed naar binnen vreet!!!iets wat ik vreselijk vind,omdat een paard niet behoort te leven op stro....
Waarom geef je hem geen hooi ipv biks. Dan heeft hij langer wat te doen en van hooi worden ze niet dikker en van biks wel. Mijn paard in ieder geval wel.
Ik vind het niet superdik. Het is gewoon een heel stevig paard. Dat zie je ook aan zijn boeg. Het is op zijn hollands gezegd gewoon een tank!!!!
nickyu schreef:ik ben iig erg blij dat ik de kans had in alle drukte verdriet en hectiek ff te relaxen op een werelds paardje bij een werelds wijf
nickyu schreef:weet heel erg zeker dat ik er nooit eerder opgezeten heb![]()
mijn man zei zelfs jeetje wat een mooi slank dier en we hebben zelf een anda gehad en een appaloosa en nu een type fries achtige pony dus geloof me
hij is echt niet zo vet als die lijkt![]()
meeste van haar paarden hebben een hele brede nek (van zich zelfs ..) je zou m in het echt moeten zien dan zal je zien dat die niet half zo breed is als dat die lijkt op de foto
dit paardje is een heeeel stuk dikker !! viewtopic.php?f=10&t=564446
en tja die hebben we nog maar net dus heb daar nog niet veel aan kunnen doen daarbij zeer waarschijnlijk zwanger ...dus wacht nog ff met heftig lijnen