Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ach
alano schreef:nog een keer de foto's bekeken....die reactie van zijn staart snap ik niet helemaal...maargoed....
en dan zeg je dat als ze geen negatief kritiek wil geen foto's moet plaatsen.ga dan even het topic door lezen dan kom je achter de omstandigheden en zie je dat sommieg reactie's erg onredelijk zijn
)
was ook echt de opzet van dit topic ..grr zucht 
heeft niets met vitaminen te maken. Dan zouden er hier steroiden ofzo in moeten zitten
Hij is volledig uit verhouding. Ik vind het gewoon zonde. Het wordt nu een beetje een propje, en dat zie ik bij meerdere paarden in je profiel. 
Weet je zeker dat je er nooit eerder op gezeten hebt?
larixfire schreef:kimmie261 schreef:wat denken jullie dat ie dan krijgt????
dit paard krijgt op een dag 1 kilo biks,en echt een plukje kuil,zo weinig dat ie tegenwoordig zijn hele strobed naar binnen vreet!!!iets wat ik vreselijk vind,omdat een paard niet behoort te leven op stro....
Waarom geef je hem geen hooi ipv biks. Dan heeft hij langer wat te doen en van hooi worden ze niet dikker en van biks wel. Mijn paard in ieder geval wel.
Ik vind het niet superdik. Het is gewoon een heel stevig paard. Dat zie je ook aan zijn boeg. Het is op zijn hollands gezegd gewoon een tank!!!!
(kuil) bij ons worden ze er moddervet van. Mijn paard gaven ze eerst ook heel veel hooi op een dag, maar je zag hem met de week dikker worden, toen weer over op wat minder en toen kwam die weer een beetje in model
knappe Maestro!!
..op een engels gereden paard was het voornamelijk knopjes zoeken en erg wennen daar ik normaliter 90% van alles op de zit en bovenbenen doe ..dan nog 5% kuiten en 5% handen dat is dus minimaal ..
droog hooi niet
OMG 9 pagina's!!!! En wat veel gezeur.... Femke, super dat je Nickyu zo tot steun kan zijn!! En Nickyu, super dat het inderdaad ook een steun voor je is geweest!!nickyu schreef:ik ben iig erg blij dat ik de kans had in alle drukte verdriet en hectiek ff te relaxen op een werelds paardje bij een werelds wijf
wens je de komende tijd veel sterkte toe!!nickyu schreef:weet heel erg zeker dat ik er nooit eerder opgezeten heb![]()
mijn man zei zelfs jeetje wat een mooi slank dier en we hebben zelf een anda gehad en een appaloosa en nu een type fries achtige pony dus geloof me
hij is echt niet zo vet als die lijkt![]()
meeste van haar paarden hebben een hele brede nek (van zich zelfs ..) je zou m in het echt moeten zien dan zal je zien dat die niet half zo breed is als dat die lijkt op de foto
dit paardje is een heeeel stuk dikker !! viewtopic.php?f=10&t=564446
en tja die hebben we nog maar net dus heb daar nog niet veel aan kunnen doen daarbij zeer waarschijnlijk zwanger ...dus wacht nog ff met heftig lijnen
Sterkte meid, ik heb ook al je andere topics al gelezen en je hebt het verdiend.

Denk aan jezelf, meis