Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roosjuh1994 schreef:waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel

)
lotte_es schreef:hey dat is trouwens de pony van thomas![]()
hihi zie ik net!!
mogen jullie die verzorgen
naja...
TriscaDelia schreef:
en Dieuwke1989 ik ben er niet te groot voor maar zoals ik al eerder zij ze deed aldoor heel erg wild en vervelend en ze bokte ook aldoor dus lijkt het aldof ik haar in haar mond trek, en ik rijd al 6,5 jaar op een manege.
en over dat vd ik zou niet weten waarom ze vind springen heel erg leuk. zelfs als ze heeel sjaggarijnig is en we gaan springen dan schieten zodra ze vlakbij de balken is de oortjes naar voren.
natasja50 schreef:lotte_es schreef:hey dat is trouwens de pony van thomas![]()
hihi zie ik net!!
mogen jullie die verzorgen
naja...
Waarschuw Thomas maar....... laat hem maar eens een paar van deze foto's zien!!

Citaat:Ik zeg ook zeker niet dat niemand zijn mening mag geven. Maar misschien is de reden dat ik het nut van 100 keer hetzelfde posten niet inzie juist omdat ik ook wel zie dat deze meiden er (waarschijnlijk) toch niks mee willen en gaan doen, en het dan verspilde moeite is.
mijntjuhh schreef:jajaja ho maar ze weten het nu wel.. het word hier tig keer herhaald

En als die andere kapot is, dan wacht je toch met rijden en koop je daarna een nieuwe
Maar om nouw zó drastisch tekeer te gaan!