Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardje2005 schreef:laat dat meisje toch lekker aanhobbelen en plezier hebben met haar pony.
ik heb menig meisje verpest zien worden omdat de ouders zo enthousiast zijn.
arm kind
Dus wees voorzichtig met de conclusies die je trekt ( in het algemeen bedoeld)
mymymy schreef:En daarbij loopt de pony ook niet ontspannen. Hij/zij loopt met de oren in de nek! Stop hier ajb mee
of licht het aan mij ? >;) 
veraA schreef:Na 9 pagina's kan ik me niet meer inhouden ! Dus hier komt mijn zegje !
Iedereen kan hoog en laag springen, of haar moeder nou GP is of niet, of ze nou les van een goede ruiter krijgt of niet, dit ziet er gewoon niet uit. Het is alles behalve ontspannen. Die pony is gék dat hij dat kind nog op zijn rug rond laat rijden.
Dus meid, haal de slof er af en ga leren rijden. Neem eens les van een echte goede instructeur/instructrise, die weet waar hij/zij over praat, en het vooral op een hele vriendelijke manier, dus zonder een hele strakker slof, oplost.
Evaa_Jolie schreef:ik heb niet alles gelezen, maar tot pagina 4, mij teveel gezeik ,![]()
maar de oren zijn niet in de nek, zover ik kan zien![]()
ze staan naar achter,en bij mij betekend dat, dat het meisje tegen hem praat, of geluid achter zig hoort!
maar volgensmij is dit niet boos oren in de nekof licht het aan mij ? >;)
paardje2005 schreef:

?

veraA schreef:@ Nikky_Jimmy,dus als je niet hoger dan L rijd mag je niet neerzetten dat het er niet uitziet?
[/quote]
ladylay schreef:ik wist bij de eerste foto al dat iedereen ging k*nker*n over de slof....
maar dat iedereen er zo over ging blijven door zeiken...nee dat had ik niet verwacht........
ik ben het ermee eens...maar sommige puberale opmerkingen....haha te sneu!!!!

-, en ik hoop dat ze er iets mee gaan doen, maarja het is en blijft hun eigen keus he! #Ymke# schreef:Ik snap niet waarom dit topic op slot moet? Okeej, alles word 10 keer herhaald, maar waarschijnlijk meer dan terecht. Misschien dat de mensen die stiekem meelezen achter de schermen ook gaan inzien dat dit niet diervriendelijk is.
Verder maar 1 opmerking
WholieShit

frunnik schreef:Ja ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's van jou en je pony zonder slof. Want op de dresuur foto in het andere topic zag het er echt niet verkeerd uit. Denk dat als je die foto had gepost er heel ander commentaar was gekomen.
En ik ben het met Nikki eens. Het ziet er absoluut niet vriendelijk uit, maar daaroim kan er nog wel geprobeerd worden om normaal te posten. Daar heeft iedereen veel meer aan. Want als er alleen maar weer dom gelult gaat worden en er te felle reacties komen gaat er geheid een slotje op.
Ik hoop dat dat niet nodig is omdat ik toch wel geïntereseerd ben in eht verweer van Rachell, haar moeder en/of de topicstarter.