Romeo en eventuele (Deense) kopers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Re: Romeo en eventuele (Deense) kopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 16:57

foto's

(voor diegene die update vorige blz hebben gemist: ze willen hem niet, hij was te heet)

Oke.. We kwamen daaraan, en zagen een enorm huis.. bleken de stallen te zijn ... Naja prachtig, alles erop en eraan enzo.... En het huis was enormmm, erg mooi... In een bos, prachtig gebied..

Eerst ging instructrice er even op (rijd ZZ licht)

Afbeelding
Rechts Roosje (= meisje) op haar eigen leuke pony

Afbeelding

Toen ging Roosje er even op..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen mocht ik even.,. *ja ik weet het, ben nogal tijd geen dressuurruiter *
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enne daarna zijn we even een buitenritje gaan maken, even nog picknicktafeltje enzo met Romeo gesprongen

Dus het was wel verder erg leuk, alleen jammer dat ze hem niet kopen.. Hij had het daar geweldig gehad..

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:05

ik volgde het topic ook vanaf het begin,,
jammer dat hij zo heet was ..
Hij krijgt het ook vast heel goed in denemarken, mijn pony is ook net week geleden verkocht. Wel in Nederland maar wel 2 uur rijden.
En jij met je ik ben geen dressuurruiter ik vind het er toch heel netjes uitzien hoor voor en nietdressuurruiter
sterkte ermee

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:05

Wat een geweldige pony zeg! Maar wat ik niet helemaal begrijp, waarom gaat hij nu waarschijnlijk wel naar 'de Denen' terwijl jij het daar niet helemaal mee eens lijkt te zijn? Nouja, succes met de verkoop in ieder geval, ik hoop dat hij een fijn huisje krijgt!

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 17:13

nancy22 schreef:
Wat een geweldige pony zeg! Maar wat ik niet helemaal begrijp, waarom gaat hij nu waarschijnlijk wel naar 'de Denen' terwijl jij het daar niet helemaal mee eens lijkt te zijn? Nouja, succes met de verkoop in ieder geval, ik hoop dat hij een fijn huisje krijgt!

hij gaat daar heen omdat we hem gewoon niet eeuwig kunnen houden.. Hij krijgt het daar echt niet slecht, maar die mensen vind ik echt niet leuk.. Maar als we het niet doen, kan het nog maanden duren.. Want zoveel belangstelling voor romeo is er niet.. 3 mensen geweest vanaf juli...

En trouwens, ik heb er vrij weinig over te zeggen, mijn moeder neemt beslissing.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 17:16

nancy22 schreef:

hahaha, dan heb je m'n handen en tenen/kapstokken nog niet gezien zeker ?

Agja, hij liep wel errgg lekker, toen die instructrice hem gereden had.. Bij instructrice en Roosje was hij echt heet, bij mij niet.. Ik denk dat ik door de jaren heen heb geleerd hoe ik daar mee om moet gaan, en dat romeo weet dat hij toen geen kans krijgt om maf te doen..

Tijdens buitenrit was hij wel helemaal gek, hard galopperen, trekken *zielige handen *, en maar blijven dribbelen..

Biepje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:18

dat meisje rijdt er anders niet slecht mee, best jammer dat Romeo daar niet naartoe gaat! Ik hoop dat hij het super krijgt bij de Denen, alleen al dat jij dan gelukkiger bent, want hij verdient een leuk plekje.
Ga jij nu bij de paarden crossen?

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:24

jammer, maja de denen...
Je hebt het niet altijd voor t zeggen... zeg maar

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:27

maartjuh schreef:
nancy22 schreef:

hahaha, dan heb je m'n handen en tenen/kapstokken nog niet gezien zeker ?

Agja, hij liep wel errgg lekker, toen die instructrice hem gereden had.. Bij instructrice en Roosje was hij echt heet, bij mij niet.. Ik denk dat ik door de jaren heen heb geleerd hoe ik daar mee om moet gaan, en dat romeo weet dat hij toen geen kans krijgt om maf te doen..

Tijdens buitenrit was hij wel helemaal gek, hard galopperen, trekken *zielige handen *, en maar blijven dribbelen..

naah dat had ik wel gezien maar dan nog ,,
Dat hebben zelfs dressuurruiters wel eens

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 17:27

Biepje schreef:
dat meisje rijdt er anders niet slecht mee, best jammer dat Romeo daar niet naartoe gaat! Ik hoop dat hij het super krijgt bij de Denen, alleen al dat jij dan gelukkiger bent, want hij verdient een leuk plekje.
Ga jij nu bij de paarden crossen?

Heb nog 2 hengsten, die niet van mij zijn, die ik ook nog eens rij. Die gaan naar duitslang en ierland om te dekken. Dan komt er waarschijnelijk weer een andere pony, die ook niet van mij wordt, die ik mee moet helpen inrijden, en beetje leren springen, en basis dressuur..

En dan komt er een 3,5 jarig paardje. Laten we waarschijnelijk inrijden, of ik zelf met wat hulp.. Dan ga ik daar dus echt zeker mee crossen, want dat kan ik echt niet missen... Dusja als we pech hebben, en het geen crosser blijkt te zijn uiteindelijk, maken we hem zadelmak, beetje basis, maar dan wordt hij weer verkocht.. Want een dressuur paard moet ik echt niet hebben, vind dressuur nog altijd zo enorm saai.. Maarja het moet nu eenmaal....

Dus over paar jaar ben ik weer te vinden op de cross-wedstrijden, tot die tijd zal ik het toch echt moeten missen..

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:15

jammer maartje!! houdt je maar niet te veel bezig met die Denen, laat je ma dat maar lekker regelen en geniet er nog maar lekker van zolang het nog kan!

hopelijk vindt je straks een leuk paardje!! en natuurlijk eentje die kan crossen en als dressuur goed gaat is het best leuk hoor (zegt een springmuts )

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:58

Wat jammer dat hij verkocht wordt! Jullie waren een echt team!
Maar er komt vast wel een paard waar je het goed mee kan vinden.

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:24

hey, super jammer voor je. maja ..

Maartje__

Re: Romeo en eventuele (Deense) kopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 22:41

stukje mail van denen.. Klink wel goed, krijg meteen veel beter gevoel

Citaat:
We wish to thank you so much for being the next ones to take good care of Romeo, he will be our star and I'm sure that Maria will take very good care of him supported by her little sister. Maartje and her family are always welcome to visit him at us. We will update Maartje by email how things are going on with him.
About haveing Romeo sent to Denmark it's up to you to decide when we shall do this. If you want to keep him because of Maartje during christmas it's OK by us. Just let us know it, we will maybe talk to Isabelle she knows some compagnies who drives to Denmark weekly.
I don't know how to pay for Romeo maybe Isabelle knows how to arranged that. We will talked about that later.
Once again, thank you, Maria is shinning like a sun rigth now, it's almost dayligth here rigth now

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:48

super maartje!! klinkt goed!! alhoewel dat van mij ook goed klonk, maar het is altijd afwachten!!
best raar dat ze je de tijd gunnen! terwijl dat kind daar op springen staat

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 23:24

reddytobias schreef:
super maartje!! klinkt goed!! alhoewel dat van mij ook goed klonk, maar het is altijd afwachten!!
best raar dat ze je de tijd gunnen! terwijl dat kind daar op springen staat

ja idd, eerst moet het allemaal snel snel snel...

Maarrre komt omdat toen ze belden dinsdag, ik infuus had in het ziekenhuis.. enne dus toen hebben we allemaal uitgelegd dat ik erg ziek was.. Ze mailden terug.. (uitleg via PB graag)

Citaat:
First of all, we do fell with you about your concern for Maartje but she looks like a strong girl, so I'm sure she will get over it.

en ze mailden:

We will talked about that later.
Once again, thank you, Maria is shinning like a sun rigth now, it's almost dayligth here rigth now. I hope our sun can bring some energy to Maartje.

Dusse ze vinden me nu zielig enne gunnen mij de tijd met Romeo nog even.. Morgen gaan we digitale videocam kopen, dusse ik ben deze weken wel zoet.. Ga echt uuuureeen video maken, let maar op

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 23:26

geweldig leuk mailtje van die denen!

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 23:56

Ik vind ook dat het een super mailtje is! Ik dacht wel dat die Maria de hele tijd al Romeo wilde (en papa heeft uiteindelijk toe nee ik weet niet ) Ze zijn een mooi team ook! kijk al uit naar nog meer foto's

_Yvonne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 01:05

Heey Maartje, jammer voor je dat die Nederlands Romeo niet wilden, maar hij zal t bij de Denen ook zeker goed krijgen.

Veel succes ermee verder, ik blijf dit topic nog wel volgen

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 01:14

Crisje_Lanc schreef:
Heey Maartje, jammer voor je dat die Nederlands Romeo niet wilden, maar hij zal t bij de Denen ook zeker goed krijgen.

Veel succes ermee verder, ik blijf dit topic nog wel volgen

Okey.. rond 27 28 dec gaat hij weg, dus dan komen er weer foto's..

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:13

fijn dat je er nu een beter gevoel bij heb,, heel veel plezier nog met hem deze week,, en wel een filpje hier plaatsen hé veel succes verder nog,, ook ik blijf dit topic nog volgen

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:25

Ik vind het een mooi mailtje wat ze gestuurd hebt. Gewoon heel goed contact houden. Dus adres en alles uitwisselen. Een ding is wel je weet waar je vakantie naar toe gaat:P

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:38

mooi meid ,
ik weet niet hoe het voelt..om een paard te moeten verkopen maar dat maak ik ook nog wel eens mee.
en ja ik wacht ook op de foto's.
ja lekker op vakantie hee naar denemarken mischien zie je da ook nog wat zij met de pony heeft bereikt!
gr. vanity_lief

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 10:49

Aarg, heb gister echt er heel erg mee gezeten.. Telkens als ik dit topic zie, wil ik naar hem toe rennen, en even knuffelen... Ik ben zooo bang dat ik hem ga vergeten, hoe hij voelt, ruikt, doet, alles...

Ik heb nu het idee dat ik er echt nooit overheen zal komen als hij weggaat, dat alles stopt met leven.... Maar begin dit jaar ben ik mijn oude pony verloren (31 jaar), we hebben haar in moeten laten slapen. Toen had ik ook het idee dat ik er echt nooit overheen zou komen, maar dat lukte me....

Dus ik weet wel dat het leven hier niet stopt, maar zo voelt het wel.. Hij is gewoon mijn maatje, heeft me alles geleerd.. En nog maar 23 dagen, en dat is veel te weinig voor wat ik nog allemaal met hem wil doen

Aaah, ik wil helemaal geen afscheid nemen.. Toen ik mijn oude pony begin dit jaar verloor, bleef ik mezelf maar voor houden dat ze op de wei stond.. Zo hield ik mezelf op de been, met de gedachte dat ze er nog gewoon was.
Zal bij Romeo wel hetzelfde gaan.. Op zich niet echt goed, want uiteindelijk moet je toch toegeven dattie weg is, en dan komt het nog veel harder aan...

23 dagen, en dan gaan we hem brengen.. *gelukkig mogen we hem brengen, en hun betalen *.. Mijn zus en zusje willen mee, maar ik wil dat niet.. Ik wil gewoon de laatste dagen alleen met hem zijn....

Pff ik haat dit echt

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:56

Dan kun je wel zien waar die komt te staan enzo.. Ik vind het wel fijn dat je hem zelf mag brengen!! En afscheid nemen is nooit leuk!!

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:59

Heh meis!

Heel veel sterkte de komende tijd!
Kop op!