Citaat:Dus?
Praat dat deze foto's goed?
Blijkbaar niet voor jou.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Dus?
roxje21 schreef:Citaat:Dus?
Blijkbaar niet voor jou.

Maar ik ben het wel eens met de rest (ziet er niet uit
)
!
!
!
!
ElineThera schreef:@LotjeJustine: Leuk Schetje, maar ja bent er inderdaad wel een beetje groot voor!
Trek je niet te veel aan van wat ze zeggen, als je het een x rijd daar lijt ie (ie=de schet) niks mee hoor!
Maar wel grappige foto's!
xxxjeee Mii!
meiske16 schreef:ElineThera schreef:@LotjeJustine: Leuk Schetje, maar ja bent er inderdaad wel een beetje groot voor!
Trek je niet te veel aan van wat ze zeggen, als je het een x rijd daar lijt ie (ie=de schet) niks mee hoor!
Maar wel grappige foto's!
xxxjeee Mii!
een schetje jah
Vinaba schreef:bestaat dit topic ook nog steeds?
LotjeJustine schreef:.
daar zijn fotos van gemaakt alleen ik krijg ze nie op de comp het progamma daarvoor moet opnieuw geinsteleert worden
barlover schreef:LotjeJustine schreef:.
daar zijn fotos van gemaakt alleen ik krijg ze nie op de comp het progamma daarvoor moet opnieuw geinsteleert worden
je hebt mijn pony eerste verzorgt en die was veel groter, daar paste je kei goed op. je komt niet meer tergu zonder iets te zeggen en dan ga je naar 2 pony's waar je gewoon niet meer oppast. ik snap dat niet.
en dan zeg je dat je daar een tuig voor hebt, voor 2 pony's die niet van jezelf zijn. ik geloof het gewoon echt niet.