Deel II: meer volgens bokt-normen;) Unique @hardwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoRiNe

Re: Deel II: meer volgens bokt-normen;) Unique @hardwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 20:16

suppeeerrrr mooi paard....maar ik vind dat je m soms wel echt iets TE overdreven laag rijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:15

Renske20 schreef:
Fellor schreef:
Ik vind hte een erg leuk paard, maar alleen al die foto's dat hij binnenkomt e.d. Dit paard ziet er niet uit alsof ie emotioneel genoeg op orde is om hem ontspannen laag en rond te rijden.

een paard dat 'emotionoeel niet genoeg op orde is'....
frans zei dat hij op die foto's net de bak in kwam waar 2 merries rondliepen, tsja dan krijgt een hengst weleens praatjes, heeft niets te maken met emotioneel niet op orde zijn, sinds wanneer bestaat dat eigenlijk bij paarden....??

Als je dat enit onderkent bij paarden heb je heel veel gemist... HOevaak zie je neit paarden die in de kop gewoon kapot zijn gemaakt door 23,5 uur per dag op stal staan of eentonig werk. Ik vind dat een paard pas correct LDR gereden akn worden als je hem, eerst zover hebt te ontspannen. Danb is het uitbouwen van een training. Op deze manier ziet het er meer uit als "hoe hou ik mijn hengst onder controle" . Ik zeg overigens neit dat dit paard er ongezond uitziet of wat dan ook, maar het geeft geen prettig beeld.

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 16:53

Op welke manier als ik vragen mag!

Je refereert hierboven naar een manier.

Fleurfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:58

Hey Frans, kijk eens bij mij, ik heb gelezen dat ik nu de beste ruiter van stal ben, dusse... ik kan Limerick best wel gaan trainen voor jou zodat je op vakantie kan, laat maar weten wanneer!!!

Fleurfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:02

Fleurfan schreef:
:wave: Hey Frans, kijk eens bij mij, ik heb gelezen dat ik nu de beste ruiter van stal ben, dusse... ik kan Limerick best wel gaan trainen voor jou zodat je op vakantie kan, laat maar weten wanneer!!!

Sorry was dit vergeten erbij te zetten viewtopic.php?f=53&t=498949

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:22

oud topic, heb ff getemd

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:39

Ik heb echt een hele vervelende mededeling voor je: je bent te groot ervoor! Jammer hoor... Nou ben ik een stuk kleiner, dus misschien moet je dit lekkere ding maar gewoon aan mij geven??

Zonder dollen, ik vind het een geweldig dier. Ik vind het er goed uit zien, soms idd wel een beetje erg diep, maar ik vind het wel goed dat je je paard daar kan rijden waar je hem hebben wilt.

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:42

ja erg oud.. daar was het zomer, nu sneeuwt het al

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:44

Dit is inderdaad een oud topic, daarom een slotje.