Heb je nog meer van zulke leuke paardjes??
Enne jij kan ook wel leuk sturen denk??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Tulandro schreef:Ik weet zeker dat dit topic heel anders was verlopen als de ruiter een vrouw was geweest..

Tulandro schreef:Ik weet zeker dat dit topic heel anders was verlopen als de ruiter een vrouw was geweest..
Toydoll schreef:Maar mooi paard is het zeker
maar ik vindt nog steeds dat ie lange manen moet hebben. Veel stoerder en wilder

). Vind dat het vanaf de foto's duidelijk uitstraalt dat hij nogal explosief/heet was, en ja, dan moet er gewoon flink er aan gereden worden, of 'ie nou 3, 4 of 10 is
fransheijs schreef:Dat jullie zo vallen over die Cap is mi wel goed! Ik rijdt zonder cap en dat doe ik al 10 jaar dat is ook mijn eigen keuze, ik heb zelf geen cap meer! Maar vind het wel goed dat jullie er allemaal zo op gebrand zijn!
@Kimmie: Dat zal wel niet! Want je hebt hier helemaal gelijk in. Ik heb er nog wel een hoop foto's van en hij was die dag echt niet te genieten! haha. Het was meneer hengstestreek afgelopen zondag! Vandaar dat ie van mij zo hard heeft moeten werken en dat ik hem zo er bij elkaar heb gereden! Ik zal kijken of er nog wat minder bij zit tussen de foto's!
maarja mijn motto: hij vervelend, dan ik vervelend en dan moet ie hard werken..haha
: Gaaf dier
frunnik schreef:Tulandro schreef:Ik weet zeker dat dit topic heel anders was verlopen als de ruiter een vrouw was geweest..
Ik denk dat dat niet de reden is. Ik denk dat Frans zelf het verschil maakt, doordat hij niet gelijk steil overend gaat als er eens een beetje kritiek komt.
Enne ik ben niet vrijgezel dus daar ligt het bij mij ook niet aan, anders had ik mijn charmes allang in de strijd gegooid![]()
Maar ik vind het wel eens verhelderend om een discussie te kunnen volgen die niet gelijk na twee dagen een slotje krijgt. En zowaar eens onderbouwde argumenten te horen. Daar kun je nog eens wat van leren, toch?
M_A_X_ schreef:kimmie1 schreef:Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.
Nouw ik ben het helemaal met je eens!! cker z'n jong paard!! lekker op lengte rijden!!
Maar mooi paard hoor!!
ik zie dat ook liever maar in het vorige topic kreeg die er flink commentaar over. BeLoVeD schreef:missnynke schreef:stoer hoor, zonder veiligheidscap, en wel met je petje achterstevoren.
wow, me is onder de indruk!
Nou idd
Citaat:stoer hoor, zonder veiligheidscap, en wel met je petje achterstevoren.
wow, me is onder de indruk!
helemaal gelijk!
de jongen die erop zit is ok niet verkeerd