Rodeo @ Ruby's Inn (USA)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Re: Rodeo @ Ruby's Inn (USA)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:20

Jigger_lief schreef:
Zoo jij luisterd niet of wel,
Het is GEEN kruisband, het gaat om de lies

heb zelf een mening over dit onderwerp, ben er niet voor of tegen

Luisteren? Ik hoor weinig via bokt hoor , maar lees wel van alles en trek daar mijn conclusies uit (één van die conclusies is dat de docenten in Nederland nog niet iedereen op de hoogte hebben gebracht van het fenomeen STAM + T, maar dat terzijde).

In de paardenwereld noemen we het gedeelte van het paard waar die band zit trouwens het KRUIS van een paard (verdiep je maar eens in de verfijnde kunst van de paardenfokkerij als je er meer van wilt weten).

Hier laat ik het eerst maar eens bij. In dit topic is al zoveel geïnsinueerd en met schuttingtaal gesproeid, dat de gemoederen alhier wellicht dermate verhit zijn dat bepaalde bokkers zich er kennelijk niet bij kunnen neerleggen dat verschillende mensen verschillende meningen hebben.

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:24

Heel sterk idd, om mij een beetje persoonlijk aan te vallen
Ben nog altijd een mens en zoals je misschien weet maken mensen wel eens fouten.

en ik zeg helemaal niet dat je geen eigen mening mag hebben, en dat staat nergens hier in het topic.

Citaat:
Luisteren? Ik hoor weinig via bokt hoor

Geen idee hoe oud je bent, maar nogal een kinderachtige opmerking!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:28

Jigger_lief schreef:
Heel sterk idd, om mij een beetje persoonlijk aan te vallen
Ben nog altijd een mens en zoals je misschien weet maken mensen wel eens fouten.

en ik zeg helemaal niet dat je geen eigen mening mag hebben, en dat staat nergens hier in het topic.

Citaat:
Luisteren? Ik hoor weinig via bokt hoor

Geen idee hoe oud je bent, maar nogal een kinderachtige opmerking!

idd

maar Uums: je zegt :
Citaat:
Hier laat ik het eerst maar eens bij. In dit topic is al zoveel geïnsinueerd en met schuttingtaal gesproeid, dat de gemoederen alhier wellicht dermate verhit zijn dat bepaalde bokkers zich er kennelijk niet bij kunnen neerleggen dat verschillende mensen verschillende meningen hebben.

maar je hebt zelf ook een mening..
en toch heb je ook weer steeds een reactie terug gehad.
maargoed...

rasjke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:45

Je merkt hier in ieder geval wel wie hart heeft voor paarden/dieren en wie niet.........

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:02

nou wordt ie helemaal mooi... als je dit geen mishandeling vindt heb je dan meteen geen hart voor paarden/dieren?
ben ik het heel eerlijk gezegd niet zo mee eens. of ik dit mishandeling vindt ja of nee laat ik terzijde, ik ben er niet bij geweest en weet ook niet hoe het nou werkelijk gaat, het kan me niet schelen ook maar het wil niet zeggen dat je geen hart voor dieren hebt wanneer je dit geen mishandeling vindt

.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:13

Joh, dit is nou eenmaal traditie daar. Net zoals het het stierenvechten in Spanje en de walvisjacht in Japan. Die mensen vinden dat normaal. Hier zie je geen cowboys o.i.d. Hier is het woord "cowboy" gekoppeld aan western. Stieren worden er trouwens nog vaak op getraind om te bokken. Of met die kruisband dan wel of niet zo is, ik vind het spectaculair om te zien. Hoe die dieren tot atlethische bewegingen in staat zijn... en ja, ik lach me eigen rot als er weer eentje keihard wordt gelanceerd! Net goed. Maar er voor tekenen om het te verbieden??? Nee hoor, dan kan ik gaan tekenen voor een vliegenmepper, viswedstrijden, hondenracen... Je moet ook beetje realistisch blijven. In andere landen eten ze honden...je kunt overal een probleem van maken, maar zolang het niet in je eigen land gebeurd kun je er weinig aan doen... ik zie mezelf al staan met een bord met een stopteken...wedden dat die koe dat bord straal negeert

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:15

helemaal mee eens dan kun je alles wel zielig gaan vinden. als er nou iemand de ring uitkomt die volgens jou zn pony net ietsje te hard heeft gemept met zn zweep ga je m daar dan een preek staan geven? denk het niet...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:16

Hermesdeux schreef:
Joh, dit is nou eenmaal traditie daar. Net zoals het het stierenvechten in Spanje en de walvisjacht in Japan. Die mensen vinden dat normaal. Hier zie je geen cowboys o.i.d. Hier is het woord "cowboy" gekoppeld aan western. Stieren worden er trouwens nog vaak op getraind om te bokken. Of met die kruisband dan wel of niet zo is, ik vind het spectaculair om te zien. Hoe die dieren tot atlethische bewegingen in staat zijn... en ja, ik lach me eigen rot als er weer eentje keihard wordt gelanceerd! Net goed. Maar er voor tekenen om het te verbieden??? Nee hoor, dan kan ik gaan tekenen voor een vliegenmepper, viswedstrijden, hondenracen... Je moet ook beetje realistisch blijven. In andere landen eten ze honden...je kunt overal een probleem van maken, maar zolang het niet in je eigen land gebeurd kun je er weinig aan doen... ik zie mezelf al staan met een bord met een stopteken...wedden dat die koe dat bord straal negeert

helemaal mee eens !
(zou best grappig zijn toch ? met een stopbord voor een koe gaan staan )

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:28

hee dat ga ik ook proberen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:30

tuliera schreef:
hee dat ga ik ook proberen

ik doe mee

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:31

wie nog meer?

en wie zorgt er voor de stopborden

okee, nu worden we wel erg offtopic

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:32

Nee hoor, mijn paard stopt netjes als ik Ho roep Dus ik sla dat rondje expirimenteren over...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:33

haha die van mij niet denk ik
die walst gewoon door volges mij

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:35

Ja ja, hij is ineens helemaal maf... normaal is hij zo braaf, maar met een band om, moet hij ineens denken aan zijn geaardheid

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:38

ja uhm waar ging dit topic ook weer over

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:40

laugrease schreef:
Casca schreef:
weet je ook waarom die paarden zo bokken?????? omdat ze een riem om de koker doen wat ONTEZETTEND VEEL PIJN DOET!!! ik zou dr niet naar kunnen kijken maar barrelracing lijkt me wel heel gaaf!

idd!!
iemand die het begrijpt!
nou kunnen jullie ons wel leuk penny vinden, maar dit is gewoon niet normaal

jullie hebben helemaal gelijk een meisje bij ons op stal had ook pas een paardje met westernzadel en niemand wist van die achsterste riem en die werd dus ook strak getrokken en toen ging het dus fout en niemand wist wat het was we hebben toen gauw het zadel er af gehaald en toen was het goed osrry maar ik vind dit dus ook niet leuk

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:45

Citaat:
jullie hebben helemaal gelijk een meisje bij ons op stal had ook pas een paardje met westernzadel en niemand wist van die achsterste riem en die werd dus ook strak getrokken en toen ging het dus fout en niemand wist wat het was we hebben toen gauw het zadel er af gehaald en toen was het goed osrry maar ik vind dit dus ook niet leuk

dat had ze dan toch zoiezo wel kunnen weten als ze een westernzadel aanging schaffen?dan weetje toch wel waar alles voor dient? of ben ik nu blond ?

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:49

nee ze had het paardje gekocht en daar zat een westerzadel bij vandaar

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:50

loez schreef:
Citaat:

dat had ze dan toch zoiezo wel kunnen weten als ze een westernzadel aanging schaffen?dan weetje toch wel waar alles voor dient? of ben ik nu blond ?

you're right loez of ben ik nu ook blond soms?

*ben ik wel, maar toch *

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:52

Citaat:

[/quote]
dit was haar eerste paardje en daar zat een wester zadel bij vandaar

*ben ik wel, maar toch *
[/quote]
[/quote]

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:53

sorry mijn qoute zijn slordig geworden maar dit was het eerste paardje en daar zat het westerzadel bij vandaar

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:54

ja,maar als je met een westernzadel gaat rijden (als je er nog nooit mee hebt gereden) dan lijkt het me toch dat je eerst vraagt of zo hoe het werkt..
maarja,laten we maar weer ontopic gaan

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:56

Citaat:

*ben ik wel, maar toch *

hahaha ik ben ook blond
maar daarmee bedoel ik dus dom blond

tuliera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:57

loez schreef:
Citaat:

*ben ik wel, maar toch *

hahaha ik ben ook blond
maar daarmee bedoel ik dus dom blond

zover was ik al hahah
maarja, we hebben gewoon gelijk! blond of niet!

bigbenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:59

ik ben ook blond enn vind het ook niet normaal dus