Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: Hoe leer ik mijn paar om een piruette te doen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 10:27

klomp schreef:
Needje schreef:
Dat je iets niet via internet kan leren ok, maar de basishulpen kunnen toch uitgelegd worden. Zie t probleem niet. Daar is dit forum toch ook voor?! Als je de juiste hulpen weet, is t verder een kwestie van oefenen. En het is idd beter als er iemand bij staat die je kan begeleiden. Maar of de hulpen nou mondeling worden verteld, of via internet (of boek what so ever) maakt geen zak uit!
Dus las iemand mij die hulpen van de koprol nog ff kan geven......

je pakt een voorbeen met uw linkerhand, geeft daarna een schup onder de kont van uw paard en hopla uw koprol is kompleet

Klomp klomp klomp toch! Helemaal fout!
Voor een gewone koprol moet je paard laten buigen en dan een schup onder zijn/haar kont geven!
En voor een koprol achteruit moet je je paard laten steigeren en dan tegen zijn/haar buik aan duwen!

sorrie ik het gewoon niet laten

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:09

DunDijk schreef:

klomp schreef:

je pakt een voorbeen met uw linkerhand, geeft daarna een schup onder de kont van uw paard en hopla uw koprol is kompleet

Klomp klomp klomp toch! Helemaal fout!
Voor een gewone koprol moet je paard laten buigen en dan een schup onder zijn/haar kont geven!
En voor een koprol achteruit moet je je paard laten steigeren en dan tegen zijn/haar buik aan duwen!

sorrie ik het gewoon niet laten

oh vandaar dat het steeds niet lukte....goed ik volg je tip op...misschien dat het nu eindelijk lukt dan

heb jij de skelter al geprobeerd ??
[/quote]

edit; nu ben ik weer slecht bezig zeker? sorry hoor maar ik geef altijd serieuze antwoorden...mag ik ook eens een keer een geintje maken? gelukkig doen jullie noooooit wat....allemaal (schijn) heilig...

dat ik hier uberhaupt nog op in ga...

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:18

Maar alle gekheid op een stokkie...

Je ziet dit topic, we openen em, er staan normale adviezen in, vervolgens reageerd de TS niet meer en je ziet dat de TS iemand is met nu nog steeds maar 9 posts, en wat voor een posts . Er wordt op dat moment vanuit gegaan dat het om een schaduwaccount gaat, oke misschien mag dat niet door andere Bokkers beslist worden, maar dan nog, als iemand een vraag steld wordt ie meestal normaal beantwoord. Er lopen idd een zooitje Bokkers rond die van elke vraag een discussie maken daar sta ik ook van te kijken, maar dit verhaal is toch echt overduidelijk.

Ik denk dat zelf al zou de TS het serieus bedoeld hebben en dit terug zou lezen er ergens best om kan lachen, maar na al die dagen, wat is het inmiddels weken, geloof ik echt niet meer dat dit een serieuze vraag was.....

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:44

De skelter? Dat kan Kiki al lang! Leer jij de jouwe eerst maar eens om te auto rijden

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:47

Ludora schreef:
Maar alle gekheid op een stokkie...

Je ziet dit topic, we openen em, er staan normale adviezen in, vervolgens reageerd de TS niet meer en je ziet dat de TS iemand is met nu nog steeds maar 9 posts, en wat voor een posts . Er wordt op dat moment vanuit gegaan dat het om een schaduwaccount gaat, oke misschien mag dat niet door andere Bokkers beslist worden, maar dan nog, als iemand een vraag steld wordt ie meestal normaal beantwoord. Er lopen idd een zooitje Bokkers rond die van elke vraag een discussie maken daar sta ik ook van te kijken, maar dit verhaal is toch echt overduidelijk.

Ik denk dat zelf al zou de TS het serieus bedoeld hebben en dit terug zou lezen er ergens best om kan lachen, maar na al die dagen, wat is het inmiddels weken, geloof ik echt niet meer dat dit een serieuze vraag was.....

juist!!! en zo is het!! en het is niet alleen dat bokkers in de gaten hebben dat het hier om een schaduw account gaat, maar ook door moderaters...daar was naar mijn weten onderzoek naar gedaan. dit hele topic was vanaf het begin al 1 grote grap en dan vind ik het nog netjes dat er mensen waren die hier serieus op in gingen...toen iedereen erachter kwam dat dit een onzin topic was kwamen er pas grapjes...en die sloegen niet eens op de TS...maar ja sommigen hebben een bord voor hun koppies...jammer!

@ dundijk: hmm...ik moet zelf eerst nog auto leren rijden, haha!!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 11:48

klomp schreef:
@ dundijk: hmm...ik moet zelf eerst nog auto leren rijden, haha!!

Ik kan ook nog geen auto rijden...maar omdat Kiki het kan is dat erg handig
die kan mij nu overal heen brengen

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 14:25

aha...das eigenlijk dubbel zo slim!! je paard kan auto rijden en is tevens gelijk je chauffeur...hhhmmm...luxe hoor!!! hahaha!!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:17

dat wil ik oook !

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 07:49

Nou je kan ze bij mij in training doen maar dat kost héél veel centjes

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:42

nu deze basis erin zit ben ik bezig met de voorwaartse salto: springen, hand tussen de voorbenen om te laten buigen, een pets op zijn kont, en hopla! wel goed vasthouden hoor!

nance1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 01:25

lachen hoor, jullie penny girls. Hoe oud zijn jullie eigenlijk. Zit de brinta nog in jullie mondhoeken.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 11:29

nee, ben mijn tutter al kwijt hoor ondertussen. de sint heeft hem meegenomen!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 17:04

Nou als je het wil weten ik al 6 jaar hoor.
En ik hou heel erg van mijn zwarte arabische hengst

Sjonge jonge ons word ook geen lolletje meer gegunt..zullen we in de HK maar een topic openen? Super paarden/pony's oid. Maar dat is dan alleen voor ons penny's

nance1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 23:56

Je zal wel een 0 (60)vergeten zijn. Dan ben je nog erg kinderachtig voor je leeftijd.

nance1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 23:57

geef mij de van silfhoutjes maar. en angela van den berg van de jong riders

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:02

nance1 schreef:
Je zal wel een 0 (60)vergeten zijn. Dan ben je nog erg kinderachtig voor je leeftijd.

Nee ik ben geen 0 vergeten.
Weet je he, de enige die nu kinderachtig doet ben jij wel.

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:30

DunDijk schreef:
nance1 schreef:

Nee ik ben geen 0 vergeten.
Weet je he, de enige die nu kinderachtig doet ben jij wel.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:01

DunDijk schreef:
Nou je kan ze bij mij in training doen maar dat kost héél veel centjes

hmm...als het bij centjes blijft en niet bij hele euro's, dan valt het nog mee, haha

nieuwe zeur gesignaleerd; nance 1 met wel 6 posts!! wow...misschien ook wel een schaduwaccount??

dat dit topic nog niet op slot staat???!!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:02

Na dit vind ik wel heel erg raar dat meisje die deze topic heeft geopent zie je zowat op geen ene bladzijde zou ze dan al haar pirruette aan het draain zijn..?vraag je welk niveua ze rijd geeft ze geen antwoord nou vind ik het echt niet zo gek dat het hier dan een lol boel word hoor zij geeft toch geen antwoord.
BTW: mijn paard kan allang koprollen toen die 1 was al als veulen gooide we hem in de losgooi bak en huppa daar ging die op de meters koprollen och wat was ik trots op mijn mooierd:P

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:05

Stascha_kim schreef:
Na dit vind ik wel heel erg raar dat meisje die deze topic heeft geopent zie je zowat op geen ene bladzijde zou ze dan al haar pirruette aan het draain zijn..?vraag je welk niveua ze rijd geeft ze geen antwoord nou vind ik het echt niet zo gek dat het hier dan een lol boel word hoor zij geeft toch geen antwoord.
BTW: mijn paard kan allang koprollen toen die 1 was al als veulen gooide we hem in de losgooi bak en huppa daar ging die op de meters koprollen och wat was ik trots op mijn mooierd:P

hee das niet eerlijk...die van jouw heeft aangeboren talent...wij moeten het leren met bloed, zweet en tranen!!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:06

Hahaha die van mij is een natuurlijktalent joh en als me pa of me ma ff naar de hypo moet met me ach dan pakt MIJN NATUURTALENTJE wel ff de auto echt een geboren talent hiih en dan rijd die me zo huppa naar de hypo en natuurlijk wat voor hem zelf uitzoeken he:P

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:10

Stascha_kim schreef:
Hahaha die van mij is een natuurlijktalent joh en als me pa of me ma ff naar de hypo moet met me ach dan pakt MIJN NATUURTALENTJE wel ff de auto echt een geboren talent hiih en dan rijd die me zo huppa naar de hypo en natuurlijk wat voor hem zelf uitzoeken he:P

mazzelaar!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 10:11

En ik zet een slotje.