3jarige Gribaldi@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wiljemijn

Re: 3jarige Gribaldi@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:16

waarom heb je eigenlijk voor zo'n merrie gekozen, een sportpaard???
het is wel een super mooie merrie!!!!!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:18

Rosalie123 schreef:
Ben het daar ook wel mee eens. En elmiran, als je wilt dat er een slotje op komt dan moet je natuurlijk wel ff een moderator dat laten weten! Tong uitsteken

haha misschien een beetje stom, had geen idee hoe dat moest. Heb dat nu al gedaan dus het zou zo wel dicht zitten Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:21

wiljemijn schreef:
waarom heb je eigenlijk voor zo'n merrie gekozen, een sportpaard???
het is wel een super mooie merrie!!!!!

Omdat ik dus graag verder wil komen met dressuur. Ik heb altijd meer gesprongen en gewoon meer voor me plezier gereden in t bos enzo. Af en toe een wedstrijdje, en nu wil ik gewoon verder Haha! Ik heb al meerder paarden gezien. Ik had ook kunnen kiezen voor een M2paardje die was wel iets groter dus daarom ben ik eerst naar Umi gaan kijken en toen ik haar zag wist ik t eigenlijk al wel dat ze het zou worden, ze was gewoon zo lief en volgde me ook door de bak, en verder vond ik dat er wat in zat haar gangen waren super!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:33

mag ik de laatste reactie dan???
ik zit ook op school.. en zal je zeggen ik krijg 50 euro zakgeld per maand.. maar heb wel een pony waar ik alles voor moet betalen.. heb alles zelf moeten kopen van zadel hoofdstel tot dekens echt alles.. ook werd ze nog eens ziek.. kostte me ook ruim 600 euro.. en daar heb ik geen cent voor van mijn ouders gekregen hoor.. die hebben nooit iets aan mijn pony betaald nooit.. ik betaal elke maan 140 euro stalgeld en dan ook hoefsmid en alles komt voor mijn rekening.. hoe kan het dat ik het dan wel betaald krijg die 180-200 euro per maand en jij niet Clown ???
maar jah... een paard hebben of een paard onderhouden zit ook verschil in.. hoop dat je nog wat geld vrij kunt maken voor een goed passend zadel en wat lessen... en als het jou nog niet echt goed lukt om haar lekker ontspannen te rijden.. laat haar dan nog een maandje op die africhtingsstal staan.. en zeg dat ze er nog maar wat meer aan moeten werken.. denk dat dat voor beide een betere start is.... ik zou het tenminste wel fijner vinden als ik zelf een paard niet kon africhten om er lekker ontspannen mee te kunnen rijden vanaf het begin...
en anders lekker rustig aan doen.. leuk een band opbouwen met je paardje en lekker longeren voor je erop gaat.. longeer haar eerst maar tot ze ontspannen is... en dan erop... voor beide beter denk ik
maar verder meid!!!! heel leuk paard... en wees er zuinig op.. wou dat ik er zo eentje had... mag nu al blij zijn met mijn lekker oude dame van bijna 24 Haha!
groetjes keshia

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:39

Verder betaal ik ook de rest zelf hoor spullen , tandarts, hoefsmid stalling moet ik ook binnekort zelf gaan betalen dus over een jaartje moet ik zowizo wel gaan werken.

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:41

Dimple schreef:
Ik weet niet hoor, maar in het begin toen mijn merrie net ingereden was zat ik toch ook echt wel een beetje voorover. Nou juist om haar te ontlasten.

Wanneer ik achterover ging, liep zij nou juiste harder en raakte ze in paniek.
Dat achterover en recht zitten is wat je met een jonger paard later kan oefenen als ze genoeg vertrouwen hebben.

En Tyrza heeft gelijk, genoeg ge L*Ld, maak er wat van Haha!

Kijk, dat is een verklaring. Daar vroeg ik om, dat kreeg ik niet, en het leek mij nog steeds niet logisch. (De jonge paarden waar ik op heb gezeten, gingen juist harder lopen als ik voorover ging zitten...)

En de laatste zin: helemaal mee eens. Met les (zo te horen gaat die er toch oooooooit wel komen) moet het toch al een stuk beter gaan gaan. Dus het zal goedkomen Lachen

(Waarom vragen om een slotje eigelijk? Het gaat niet offtopic, is niet beledigend (bedoeld, opgevat is wat anders)... )

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 18:16

een slotje omdat ik wel genoeg reacties heb gehad Haha! en t meestal t zelfde commentaar is.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:27

Marijke82 schreef:
QueJira schreef:

Kijk nu een naar het paardje op deze foto s---> viewtopic.php?f=10&t=399265
en dan naar die van jou,beessie heeft constant oren naar achter en loopt er hastikke gespannen bij.

Dit is nou al de tweede keer dat ik die link voorbij zie komen Lips are sealed

@ TS Neem les! Met de juiste begeleiding kom je er echt wel !!

Helemaal mee eens Ja
Je hebt een verschrikkelijk mooi paard onder je kont Kwijl
De foto's zijn niet echt ontspannen maar zie ook niet veel tekenen van verzet.
Ik zou zeggen zoek een goed lesgeefmens en dan snel weer foto's plaatsen Ja

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:27

heb je al nieuwe foto's gemaakt ?
ben ik wel benieuwd naar Lachen
commentaar heb je denk ik wel genoeg gehad Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:28

Citaat:
En Tyrza heeft gelijk, genoeg ge L*Ld, maak er wat van Haha!

Ik vind het eigenlijk wel een mooie afsluiter voor dit topic.
Alles is zo ongeveer gezegd en ik zal hier een slotje op zetten.