Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rosalie123 schreef:Ben het daar ook wel mee eens. En elmiran, als je wilt dat er een slotje op komt dan moet je natuurlijk wel ff een moderator dat laten weten!
wiljemijn schreef:waarom heb je eigenlijk voor zo'n merrie gekozen, een sportpaard???
het is wel een super mooie merrie!!!!!
Ik heb al meerder paarden gezien. Ik had ook kunnen kiezen voor een M2paardje die was wel iets groter dus daarom ben ik eerst naar Umi gaan kijken en toen ik haar zag wist ik t eigenlijk al wel dat ze het zou worden, ze was gewoon zo lief en volgde me ook door de bak, en verder vond ik dat er wat in zat haar gangen waren super!
???
Dimple schreef:Ik weet niet hoor, maar in het begin toen mijn merrie net ingereden was zat ik toch ook echt wel een beetje voorover. Nou juist om haar te ontlasten.
Wanneer ik achterover ging, liep zij nou juiste harder en raakte ze in paniek.
Dat achterover en recht zitten is wat je met een jonger paard later kan oefenen als ze genoeg vertrouwen hebben.
En Tyrza heeft gelijk, genoeg ge L*Ld, maak er wat van
en t meestal t zelfde commentaar is. Marijke82 schreef:QueJira schreef:
Kijk nu een naar het paardje op deze foto s---> viewtopic.php?f=10&t=399265
en dan naar die van jou,beessie heeft constant oren naar achter en loopt er hastikke gespannen bij.
Dit is nou al de tweede keer dat ik die link voorbij zie komen![]()
@ TS Neem les! Met de juiste begeleiding kom je er echt wel !!

Citaat:En Tyrza heeft gelijk, genoeg ge L*Ld, maak er wat van