Valt ze ..... of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:26

Daar is de TS vast niet blij mee. Die hoort liever dat ze zo'n kei stoere bijrijdster heeft en dat het gave foto's zijn.
Commentaar dat druipt van de waarheid en ervaring wil ze niet horen. Totdat ze haar bijrijdster een keer van de staander af kan krabben, dan snapt ze het wel dat ze toch wel heel stoer was, maar dan helaas niet meer kan rijden!

Of ben ik nou te eerlijk. Of nee wij zeuren toch alleen maar.

Jaha, nou weet je het wel he! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:29

Ze weet het na tig pagina's wel vrees ik Rolleyes Lips are sealed .

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:40

wat is het antwoord nou??
valt ze of niet
ik denk van niet..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:45

TabeR schreef:
wat is het antwoord nou??
valt ze of niet
ik denk van niet..

Nee

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:52

Ro0sj schreef:
Damn zeg...wat is dit een 'zeik'-topic aan het worden....pfff hoellang kun je doorzeuren over een paar foto's....:s

Dan kijk je toch gewoon niet???

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:04

MissSisa schreef:
Dan kijk je toch gewoon niet???

Ik kan me voorstellen dat het voor degene die het topic heeft gestart om niet fijn is om vooral commentaar te krijgen in een topic van 9 pagina's lang... Rolleyes Lips are sealed

Daarbij komt ook nog dat ze het wel weet na 25x....

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:10

Jus_dOrange schreef:
Ik kan me voorstellen dat het voor degene die het topic heeft gestart om niet fijn is om vooral commentaar te krijgen in een topic van 9 pagina's lang... Rolleyes Lips are sealed

Daarbij komt ook nog dat ze het wel weet na 25x....

Oke maar dat was volgens mij niet de TS!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:26

MissSisa schreef:
Oke maar dat was volgens mij niet de TS!!!

Misschien iemand die snapt dat de TS het niet fijn zou vinden en vind dat een aantal bokkers weer eens ontiegelijk overdrijft... Rolleyes

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:27

Jus_dOrange schreef:
Misschien iemand die snapt dat de TS het niet fijn zou vinden en vind dat een aantal bokkers weer eens ontiegelijk overdrijft... Rolleyes

Oke sommige mensen drijven wel eens over. maar ja dat heb je hier op bokt en daar zul je mee moeten leven en anders............ dan ga je maar weg. Klinkt banketstaaf bedoelt. Maar het is misschien wel zo Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:31

MissSisa schreef:
Oke sommige mensen drijven wel eens over. maar ja dat heb je hier op bokt en daar zul je mee moeten leven en anders............ dan ga je maar weg. Klinkt banketstaaflig bedoelt. Maar het is misschien wel zo Verward

Ja maar nadenken mag ook nog, na 30x dezelfde negatieve reactie wordt je ook stapelgek... Dan zijn er ook nog mensen die nog even willen zeggen wat ze denken... Precies hetzelfde als de rest... En als er niet normaal commentaar geleverd kan worden ga ik commentaar geven op de manier van commentaar leveren want zo wordt het de grond in stampen... Scheve mond

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:34

Na 9 pagina's moet de boodschap duidelijk zijn. Wat over en weer katten doet dit topic geen goed en daarom zet ik er een slotje op Lachen