Guusje de Z2 fjord!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:10

Scherps schreef:
Plingeze dieren zijn gemaakt omdat er een stel sukkels hoger op wilde komen met een fjord en of haflinger.

Deze opmerking vind ik dus echt nergens op slaan

Maar..wat een gezeik hier zeg
Ik vind het echt een leuke fjord en op de foto's ziet het er goed uit

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:51

Jezus wat een gezeik Scheve mond Puur jaloezie! Sneu van sommige bokkers Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:06

Waarom moet een topic over Guus toch altijd zo eindigen? Oké ze heeft niet altijd even netjes gereden, maar er zit weer verbetering in en dat vind ik knap! Het ziet er netjes uit op de foto's

En een fjord schop en trek je echt niet naar het Z hoor. Anders haal ik vandaag mijn sporen en stangbit nog uit de kast. Wat ik ook lekker makkelijk vind is om iemand af te zeiken die hier zelf helemaal niet komt.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:12

deedee19 schreef:
Waarom moet een topic over Guus toch altijd zo eindigen? Oké ze heeft niet altijd even netjes gereden, maar er zit weer verbetering in en dat vind ik knap! Het ziet er netjes uit op de foto's

En een fjord schop en trek je echt niet naar het Z hoor. Anders haal ik vandaag mijn sporen en stangbit nog uit de kast. Wat ik ook lekker makkelijk vind is om iemand af te zeiken die hier zelf helemaal niet komt.

Amen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:26

deedee19 schreef:

Hehe, wendy is verstandig Tong uitsteken. Wat een gezeur. Ik vind het de moeite haast niet meer waard om te kijken, maar wat er soms gezegd wordt, puur gefrustreerd gedrag, waarom gunnen jullie Jo & Guus het succes niet? Daar lijkt het anders erg op. Als ik dan zou willen kan ik ook wel 'trekkend' naar het Z toe komen, maar ik denk toch echt dat het anders in elkaar steekt.....

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:27

Vind het hartstikke goed van d'r OK dan! En Guus is een gave fjord

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:30

Lielle schreef:
Jij vindt een kringkampioenschap net zo belangrijk dus als het goud van Anky?

Acht laat ook maar. Ik vind de hele ophef hier wat overdreven, als ik dezelfde kanttekeningen bij een KWPN-er zit, gaan jullie lekker meedoen Lips are sealed Kritische noten zijn niet gewenst *dit is nou eenmaal bokt*

Ik zag net dat je al 33 bent, als je dan verstand hebt zoals je wilt laten zien, geef je aan dat dit een zinloze discussie is. Vind het zo laag om haar de grond in te boren.....

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:42

Lielle schreef:
Jij vindt een kringkampioenschap net zo belangrijk dus als het goud van Anky?

Ik denk niet dat we dit moeten gaan vergelijken met Anky.
Het gaat er om dat Jolanda dit heeft bereikt met haar fjord
ik bedoel alleen maar te zeggen dat dit voor een fjord toch
wel een hele prestatie is.

Er zijn genoeg KWPN-ers die dit niveau ook lopen en ik dat minder bijzonder vind omdat we weten dat ze dat kunnen.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:43

people.... zoek een hobby ~~}>

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:45

knightloekie schreef:
people.... zoek een hobby ~~}>

Clown vrij droog,tis alleen zo jammer iedereen denkt maar dat je het maar voor mekaar kan krijgen ja tuurlijk pak je stang en trens,hoedje op en je rijd GP

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:10

je komt niet zomaar in het Z2 daar moet je wel wat meer voor doen dan alleen maar een hoedje opzetten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:11

even voor alle duidelijkheid, ik ben bepaald niet jaloers alos been there, done that Knipoog, en ja ik vind het knap wat Jolanda voor elkaar heeft gekregen. Maar ik vond haar demo in Wanroy vorig jaar enorm onsympathiek tegenover Guusje en dat heb ik hier steeds gezegd, en daaraan toegevoegd dat ik DEZE FOTO'S WEL LEUK vind. En ik vind het knap dat ze heeft ingezien dat ze op de verkeerde weg was, dat is een veel grotere prestatie dan die hele Z2 proef en dat heb ik zelf ook gedaan *LOL*

deedee19 schreef:
en hier kan ik me dus bij aansluiten.

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:18

Dit vind ik nou fijne foto's om te zien Lachen

Ik kan me de reacties van mensen als Sjuimpje en Lielle, die positief maar enigszins sceptisch zijn, héél goed voorstellen. Ik ken Jolanda persoonlijk en ik heb een aantal optredens van dichtbij meegemaakt, soms met de tenen krom in mijn schoenen. Nu ziet het er gelukkig allemaal weer veel beter uit

Enne over dat kampioenschap...voor mij is een kringkampioenschap misschien wel net zo spannend als een wereldbekerwedstrijd voor Anky, het is maar net waar je ambitie en mogelijkheden liggen Haha!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:19

jeeeeeeeeeh alles opgelost nu verder over de foto;s Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:21

Saar schreef:
Dit vind ik nou fijne foto's om te zien Lachen

Ik kan me de reacties van mensen als Sjuimpje en Lielle, die positief maar enigszins sceptisch zijn, héél goed voorstellen. Ik ken Jolanda persoonlijk en ik heb een aantal optredens van dichtbij meegemaakt, soms met de tenen krom in mijn schoenen. Nu ziet het er gelukkig allemaal weer veel beter uit

Lovers Lovers zo denk ik er dus ook over

Citaat:
Enne over dat kampioenschap...voor mij is een kringkampioenschap misschien wel net zo spannend als een wereldbekerwedstrijd voor Anky, het is maar net waar je ambitie en mogelijkheden liggen Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:48

Citaat:
Gaat het hier nou om de foto's die leuk/niet leuk zijn?
Gaat het hier om z'n manen?
Gaat het hier om z'n afstamming?
Gaat het hier om hoe hij ooit liep?
Gaat het hier om hoe men elkaar het beste uitl*lt?
Gaat het hier om wat hij ooit wel/niet heeft gewonnen?
Gaat het hier om mensen die elkaars mening weer eens niet gewoon kunnen laten voor wat het is?

geweldige opmerking, ben het er helemaal mee eens. Vind het een leuk beest, geweldig voor d'r dat ze het zo ver heeft geschopt.

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:01

En uiteindelijk zijn we het toch weer ongeveer met elkaar eens, want ik sluit me ook aan bij Saar Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:10

ik vind het mooie foto's:het is ook zo'n lekker kerel!
en die foto van Guus en Naisven is ook leuk!

ff off topic:Liesje4ever wat heb je een gaaf onderschrift!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:37

Ik heb haar meerdere malen zien rijden, in het Z bij ons in de kring! Ze was niet echt dressuurmatig bezig maar meer kunstjes aan het uitvoeren! Ik moet haar wel nageven dat ze het allemaal op een paardvriendelijke manier uitvoerde, waar veel mensen nog wat van kunnen leren Haha! !

Tevens heb ik een keer zitten schrijven in het Z, in een ring waarin zij ook startte! Zij kwam de ring binnen en ging, voor de jury, "piaffe"staan doen. Dit vond ik werkelijk waar echt belachelijk. Ze had er in de proef al veel moeite mee om het vloeiend en voorwaarts over te laten komen en dan gaat ze zo'n soort oefening staan doen, waarvan haar fjordje alleen maar meer terughoudend werd! Ieder moet doen waar hij of zij zich lekker bij voelt, maar dit is wat ik er van weet! Lachen

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 23:38

ik vind het super knap dat ze dit heeft bereikt en doe het haar niet na Haha!
alleen op de foto's lijkt het af en toe net alsof ze met hele andere dingen bezig is.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 08:40

Quarterh0rse schreef:
ik vind het super knap dat ze dit heeft bereikt en doe het haar niet na Haha!
alleen op de foto's lijkt het af en toe net alsof ze met hele andere dingen bezig is.

Op die foto´s kijkt ze in de spiegels Knipoog

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:56

Evy schreef:
Blijkbaar vinden jullie van wel
want jullie zitten nog steeds te zeuren of het een kringkampioenschap, landelijk of whatever was Schijnheilig

Nou als je jezelf er mee promoot dan kan ik me voorstellen dat mensen dat wel precies willen weten ja.
Ik vind het overigens wel knap dat ze kringkampioen geworden is bij de ponies in het Z2. Ik zou het ook wel eens een keer willen worden, kringkampioen in de B he Pling . Maar dan moeten we nog maar eens extra gaan trainen denk ik Bloos anders zullen we dat van de B nog niet zo 1,2,3 kunnen redden.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:00

deedee19"]
[/quote]
Ik denk als ze ook op shows zo gaat rijden sommige bokkers misschien wel hun mening gaan bij plaatsen. Maar als de show op de oude toer gaat, ja dan blijf je discussieren over de meest bekende Fjord van Nederland Cool

[quote="deedee19 schreef:

Persoonlijk denk ik, dat je paarden onder dwang ook best naar het Z kunt rijden (hoe meer starts hoe meer kans Bloos! ), of ik dat de manier vind dan zeg ik nee.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:03

Saar schreef:

Hyper! ik ga hierin helemaal met je mee.

Chello0w

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:25

Zoooo wat een suuper stoere fjord!! Kwijl
Hij is echt kick!!