I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:28

Miss_Petit schreef:
Ieder zijn mening.

Tyrza zei eerder al iedereen mag zijn mening uiten. Maar daarom hoef je het er nog niet mee eens te zijn, of wel?

En dat jij elk paard kan rijden zonder slof toppie, maar zo als Billy al eerder aangaf, staat er ook de reden bij.

Of denk jij dat hij voor een appeltje wel braaf is? Haha!

om even op jouw LAAG niveau verder te gaan: VOOR EEN APPELTJE NIET NEEN, doe er nog wat WORTELTJES BIJ Haha!

en elk jong paard is een risico om in te rijden, daar kies je zelf voor, vallen en opstaan hoort daar gewoon bij!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:30

Dus als ik het goed begrijp?

Liever je nek breken, dan een hulpteugeltje erbij pakken?
Geen paard is het waard te verongelukken!

Dan heb jij mazzel gehad met al je jonge brave paarden! Knipoog

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:32

Miss_Petit schreef:
Dus als ik het goed begrijp?

Liever je nek breken, dan een hulpteugeltje erbij pakken?
Geen paard is het waard te verongelukken!

Dan heb jij mazzel gehad met al je jonge brave paarden! Knipoog

geen hulpteugels voor mij Schijnheilig

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:33

*blablablablabla*

die wat gestrekte armen ga je langzaam maar zeker afleren hoor kim hahaha is ook mijn probleem dus ik weet er alles van, en tryza bind ze anders wel een keer voor je vast hihi.........zo streng is ze Haha!

leuk hoor dat je dezen 'kans' krijgt, echt leuk voor je !!!! Geniet er maar van.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:34

jess2130 schreef:
Ikzelf geloof in de klassieke rijkunst en daar hoort GEEN slof bij en dat maakt mij ook GEEN PENNY Boos!

Geen slof? Dacht dat ze in de klassieke rijkunst ook de nodige hang en sluitwerk eraan en in hingen Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:37

jess2130 schreef:
jouw LAAG niveau

Kun je het misschien een beetje een volwassen discussie houden?
Ook al ben je het niet met een ander eens, dat betekent niet dat je je moet verlagen tot scheldpartijen en beledigingen.
Dank je wel.

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:40

Billy schreef:
Kun je het misschien een beetje een volwassen discussie houden?
Ook al ben je het niet met een ander eens, dat betekent niet dat je je moet verlagen tot scheldpartijen en beledigingen.
Dank je wel.

dat was puur op het feit dat missie effe bleef doordrukken op het pennyfeit!!!! dat snapt zij denk ik ook wel aan het sarcastische antwoord!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:50

Nagelbijten / Gniffelen Penny *STAMP*

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:53

jess2130"]
dat was puur op het feit dat missie effe bleef doordrukken op het pennyfeit!!!! dat snapt zij denk ik ook wel aan het sarcastische antwoord!
[/quote]

Jij reageerde hier op:
[quote="Miss_Petit schreef:
Ieder zijn mening.

Tyrza zei eerder al iedereen mag zijn mening uiten. Maar daarom hoef je het er nog niet mee eens te zijn, of wel?

En dat jij elk paard kan rijden zonder slof toppie, maar zo als Billy al eerder aangaf, staat er ook de reden bij.

Of denk jij dat hij voor een appeltje wel braaf is? Haha!

Een heel normaal antwoord, en ik zie geen penny, jij wel?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:02

Wat gezellig hier Clown , ik ben een avondje niet on-line en heb flink wat bij te lezen Haha! .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:32

jess2130 schreef:
trouwens bij het tweede paard in de galopfoto's wordt hij duidelijk WEL gebruikt.

Dus hangt hij er toch niet voor niks Schijnheilig Tong uitsteken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:34

jess2130 schreef:
om even op jouw LAAG niveau verder te gaan: VOOR EEN APPELTJE NIET NEEN, doe er nog wat WORTELTJES BIJ Haha!

en elk jong paard is een risico om in te rijden, daar kies je zelf voor, vallen en opstaan hoort daar gewoon bij!

Jess,

Mag ik je uitnodigen om eens langs te komen? Dan kan je met eigen ogen zien hoe wij te werk gaan en dan heb je ook geen vertekend beeld, wat klaarblijkelijk zo bij je over komt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:42

Ik rij ook altijd zonder slof
Vind het zelf ook ondingen.

Toch kan ik deze foto's goed aanzien
Je ziet geen in de krul getrokken paard.
En aangezien ik Kim ook in het echt heb zien rijden, weet ik dat ze een fijne hand heeft en ook genoeg ervaring heeft om de slof niet te misbruiken.

Ik heb het al eerder in dit tpoic gezegt, als iedereen de slof erzo bij had als in dit topic, dan zeur ik nooit meer over hulpteugels op rt

Kan je wel wat foto's zenden met daarop echt slofmisbruik, waar ik in het topic ook heb lopen tieren, wat ik als ik dat hier had gezien ook wel gedaan had. Kim of geen Kim. dat intereseert me dan geen zier..

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:42

Ineke2 schreef:
Dus hangt hij er toch niet voor niks Schijnheilig Tong uitsteken

dan moet er ook niet gezegd worden dat hij er voor niets hangt Schijnheilig

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:44

Tyrza schreef:
Jess,

Mag ik je uitnodigen om eens langs te komen? Dan kan je met eigen ogen zien hoe wij te werk gaan en dan heb je ook geen vertekend beeld, wat klaarblijkelijk zo bij je over komt. Lachen

filmpje kan misschein ook helpen (woon in België) Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:45

De meeste tijd hangt hij er toch ook voor niks...zo hoort het namelijk ook...
Zo kun je ook met zweep rijden en hem niet gebruiken, als je nodig heb gebruik je hem en zo niet heb je wel vast voor het geval dat

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:47

jess2130 schreef:

Essen ligt een half uur bij me vandaan Knipoog

Op een film komt het toch niet tot zijn recht, is mijn ervaring.

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:53

runningkawa schreef:
Ik rij ook altijd zonder slof
Vind het zelf ook ondingen.

Toch kan ik deze foto's goed aanzien
Je ziet geen in de krul getrokken paard.
En aangezien ik Kim ook in het echt heb zien rijden, weet ik dat ze een fijne hand heeft en ook genoeg ervaring heeft om de slof niet te misbruiken.

.

mijn mening is gekomen van foto 1 : kantelen van het hoofd
foto 3 en 4 heb ik het gevoel dat er een te harde weerstand is in de handen en zoals eerder vermeld, het gebruik van de slof in galop (meerdere foto's) bij het tweede paard...
meer niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:57

Als jij een jong dier perfect met het hoofd kan houden waar je wil, mag je voor heel Nl zadelmak komen maken denk ik Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:58

Dat kantelen is vanwege het feit dat dat paard erg veel moeite heeft om zijn balans te houden vanwege zijn omvang, waardoor hij wat op de voorhand valt. Op het moment van de foto corrigeert Kim dit, maar dit paard is nog niet zo flexibel en atletisch dat hij meteen recht onder zijn ruiter kan komen.

En sorry, maar ik vind je een beetje muggezifterig met een strakke slof bijTiesto. Er hangt een lus in. Hij hoeft niet persé tot op de grond te hangen om los te zijn. Hoogstens dat ze niet gelijk hangen. Maar spanning staat er zeker niet op.

Ik vind je een beetje unfair worden, Jess...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:03

jess2130 schreef:

Als je dan live gaat kijken, jah dan een filmpje maken van hoe jij kijkt Lachen grinzzzz

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:07

runningkawa schreef:
Als jij een jong dier perfect met het hoofd kan houden waar je wil, mag je voor heel Nl zadelmak komen maken denk ik Haha!

ik vind bij een jong paard lengte in de hals heel belangrijk en dat kan ik hier spijtig genoeg niet zien

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:09

Tyrza schreef:
Dat kantelen is vanwege het feit dat dat paard erg veel moeite heeft om zijn balans te houden vanwege zijn omvang, waardoor hij wat op de voorhand valt. Op het moment van de foto corrigeert Kim dit, maar dit paard is nog niet zo flexibel en atletisch dat hij meteen recht onder zijn ruiter kan komen.

En sorry, maar ik vind je een beetje muggezifterig met een strakke slof bijTiesto. Er hangt een lus in. Hij hoeft niet persé tot op de grond te hangen om los te zijn. Hoogstens dat ze niet gelijk hangen. Maar spanning staat er zeker niet op.

Ik vind je een beetje unfair worden, Jess...

[quote]

ik blijf er niet over doorbomen, ik zei gewoon even vanwaar mijn mening kwam Bloos meer niet, mijn commentaar had ik reeds gegeven, dus ik zie niet wat hier unfair is Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:11

jess2130 schreef:
ik vind bij een jong paard lengte in de hals heel belangrijk en dat kan ik hier spijtig genoeg niet zien

Ja dat is wat jij vind, en niet iedereen denkt het zelfde!!

Prachtige paarden hoor!! OK dan! Ik neem aan dat die slof in kundige handen is, dus geen woorden daar over. Het is geen 12 jarige die haar paard in de krul trekt omdat dat stoer is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-04 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:12

Vind ik ook belangrijk
maar heb er pas ook 1 gereden die het (nog) niet deed
Die kropte zich zelf erachter, maak je dan foto's ziet het ook erg raar uit.
Later durfde hij mijn hand wat te gaan volgen, kreeg je weer een ander beeld. Goed was het nog niet, maar toen was hij verkocht Lachen

verder heb je paarden die van dat stukje "vrijheid' misbruik maken en er van tussen bokken.
Nou die krijgen van mij dan maar ff wat minder, zie later wel weer of het kan.
Dat verschilt dus bij mij per dag of beter gezegt, per minuut, per gevoel wat hij dan geeft.

1 ding is zeker, perfect lopend, dan doen er maar een paar meteen in het begin en mijn ervaring is, dat dan dan niet de boefjes zijn, maar de rustige karakters.