Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joolien schreef:Ik bied je bij deze aan om een keer enkel voor de reiskosten langs te komen om samen eens te kijken wat er beter kan.
Kleine aanvulling: ik kijk vooral naar de samenwerking tussen paard en ruiter waarbij de instelling en houding van de ruiter het belangrijkst is. Zowel vanaf de grond als onder het zadel. Ik kan je dus snel handvatten geven om verder te gaan.
knollentuin schreef:Dat lesgeven op basis van rechtrichen is zo een makkelijke open deur similtan... TS heeft een gewone goede instructeur nodig- gewoon goede instructeurs geven les nav het scala.. Daar is het recht gericht gaan een onderdeel van- basis-
silmitan schreef:knollentuin schreef:Dat lesgeven op basis van rechtrichen is zo een makkelijke open deur similtan... TS heeft een gewone goede instructeur nodig- gewoon goede instructeurs geven les nav het scala.. Daar is het recht gericht gaan een onderdeel van- basis-
Joolien schreef:Ik bied je bij deze aan om een keer enkel voor de reiskosten langs te komen om samen eens te kijken wat er beter kan.
Kleine aanvulling: ik kijk vooral naar de samenwerking tussen paard en ruiter waarbij de instelling en houding van de ruiter het belangrijkst is. Zowel vanaf de grond als onder het zadel. Ik kan je dus snel handvatten geven om verder te gaan.