riannezweeds schreef:nah, weet je wat het is? iedereen kan in het z komen met zn paard, het is maar per keer dat je zelf n keer toevallig netjes rijdt, of je paard loopt extra fijn, maar als n jury je elke keer als er iets leuker was als de oefening ervoor een winstpuntje geeft kom je wel in het z dressuur, bij springen vind ik dit anders, als je als ruiter niet goed bent zul je nooit hoog komen is gewoon niet mogelijk, nu vind ik oko zeker niet dat die dan geweldig zouden moeten zijn want er zijn dr n hoop die niet een galopsprongen kunnen tellen als ze opt paard zitten word ookaltijd heel er moe van dat zinneetje hij rijdt Z dusss.... whahaha
Dan vraag ik mij toch af waarom het gros van de ruiters in het L van levenslang blijft hangen, er heel veel M ruiters vastlopen
en er niet meer ruiters Z rijden (altijd dezelfde namen)
dus was het maar zo simpel...Sinterklazen kom ik hier in de regio niet meer tegen (Ik ken er 1, maar nog nooit bij in de ring gereden
)
maar realisme ook haha
De ene Z-ruiter kan niet overbrengen wat/hoe dingen moeten, kan niet aanvoelen hoe een paard zich gedraagt etc. Terwijl iemand die niet eens wedstrijden rijdt, het misschien beter uit kan leggen, maar dus nooit in het Z heeft gereden om dat hij/zij die ambities niet heeft.