uhmm ik heb ff een vraagje aan de mensen hier.... moet/zal ik hier update's blijven geven, hoe het gaat elke dag enz..? want als niemand het verder meer leest heeft dat ook niet zo heel veel nut....
KiWiKo
Geplaatst: 09-09-03 21:12
ik wil heel graag blijven lezen hoe het gaat, dus als je wil graag.
Loolapelooza
Geplaatst: 09-09-03 21:23
Ik heb het topic nog maar net ontdekt maar zou ook graag willen weten hoe het verder loopt. Je hebt iig echt super gehandeld, ook andere Bokkers verdienen hier echt een grote pluim!
Ik duim voor Meike!
anne_bento
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 21:27
ja ik vind het goed hoor dan.... vanavond ging het trouwens heel goed, ze stond lekker te eten, met dr oortjes naar voren, heb dr leker gepoetst en kon dr achterhoeven uitkrabben 1 voorbeen niet omdat ze op het andere voorbeen nog niet steunt... en die pijnlijke voorbeen heel voorzichtig steentjes enz uit gehaald....
medicijnen geven ging wel goedl heb het nu niet op een appel ofzo gedaan maar gewoon in dr mond gespoten, en poeder moest ik mengen met water, daarvoor heb ik een lege spuit gekocht bij de apotheek en daarin gedaan en ook in dr mond gespoten....
dus dat ging wel goed
FlairS
Geplaatst: 09-09-03 22:06
Heb je de eigenaar nog niet gesproken?
Carolien007
Geplaatst: 09-09-03 22:20
wat goed zeg dat je al zoveel hept geregeld voor haar. Ik lees het hele topicook nog maar net, maar ik hoop dat alles weer goed komt.
Klopping
Geplaatst: 09-09-03 23:00
hallo laat ons a u b steeds weten hoe het met Meike gaat Wij zijn echt geinterresseert
Suusje1986
Geplaatst: 09-09-03 23:10
Jeetje, wat een verhaal zeg. Ik lees dit hele topic pas net en ik zou ook heel graag willen weten hoe het verder gaat!
Even voor iedereen die heeft meegeholpen met deze actie: echt SUPER wat jullie hebben gedaan!!! Er zijn toch ook nog veel mensen met het hart op de goede plek....
Annuh, ik vind het echt heel goed wat je allemaal voor Meike hebt gedaan, ik hoop echt dat het weer helemaal goed komt.
Nuage
Geplaatst: 09-09-03 23:47
Natuurlijk wil ik weten hoe het met Meike afloopt!! En je mag me ook persoonlijk aanspreken voor hulp hoor Annuh, je hebt mijn mobiele nummer. Als de nood daar is bel je maar, ik zal alles doen wat ik kan. Je weet dat als Meike daar weg moet om wat voor reden ze hier terecht kan. Ook als je haar eventueel wilt kopen kan je me om hulp vragen. En natuurlijk als ik de politie weer moet bellen No problem. Ik hoor heel graag al het nieuws over Meike!
Mayo
Geplaatst: 10-09-03 00:36
Tuurlijk willen wij updates Ben benieuwd hoe je schat het maakt.
Kimke
Geplaatst: 10-09-03 10:47
allemaal een dikke proficiat hoor zoiets zou echt niet mogen , . Hij heeft echt geen recht om boos te worden , je wou zijn ponny helpen , wijs hem daar maar vet op , hij is het niet waard om beesten te houden ,
anne_bento
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 15:17
esme_27. echt super dat ik altijd met meike bij je terecht zou kunnen.... sowiezo iedereen die zoveel helpt nog een keer bedankt! kan het niet vaak genoeg zeggen....
vanochtend om 6 uur al naar dr toe geweest, ze lag wel weer op dr vaste plekje maar toen ik aankwam en ze me zag stond ze meteen op en hinnikte dit keer wel even snel medicijne gegeve en snel weer naar huis toe....
heb de eigenaar nog niet gesproken, maar ik geloof dat ze Djuno hier op bokt heet, die heeft maandagavond gebeld met hem omdat ze zo boos was... en mij er uiteraar buiten gelaten.
ze heeft gevraagd of ze te koop was waarop hij antwoorde dat ze bij het interieur hoorde en zijn kleinkinderen en de meiden (wij dus )hadden er plezier van....
verder ook dat als de nood aan de man kwam zou hij ze weggeven aan de meiden daaruit maak ik wel een beetje op dat hij niet zo boos is op ons.... aangezien hij dat anders niet zo zeggen lijkt mij.... maar zelf ben ik hem nog niet tegegekomen.....
SaisjeKiekie
Geplaatst: 10-09-03 15:29
oliebol wat rot ik vind het echt erg om meike zo te zien ze verdient het niet die lieverd! k hoop dat t snel goed met dr gaat !!!
djuno
Geplaatst: 10-09-03 16:48
ja meis ....dat ben ik
Let_be
Geplaatst: 10-09-03 18:35
Gelukkig dat het al beter gaat!
anne_bento
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 19:43
oke.. ik heb net de eigenaar gesproken.....
er hing een briefje op de schuurdeur dat we meteen naar ze toe moesten komen, of bellen en direct moesten stoppen met de medicijnen omdat hun ook al gaven....
dus wij maar meteen daarheen gegaan, en heel toevallig waren ze er allebij, eerst deed die vrouw open, die is echt zo onwijs aardig...! die vroeg wat er nou precies allemaal gebeurd is dus ik uitleggen en de medicijnen laten zien die ik meehad.. toen ging ze die man roepen...
hij begon meteen te zeure wat dit allemaal voor gezeik was met politie enz en ik heb mezelf dus best wel verlult hij vroeg, hij komt diegene die de politie heeft gebeld erbij dat het slecht met dr gaat? dus ik zei, ja dat had ik verteld op internet....
maar djuno die gebeld had, had dat ook gezegd dat ze het van internet had terwijl ik ontkende dat ik iets van dat telefoontje afwist... maarja hij had natuurlijk al door dat het via mij is uitgelopen helemaal...
maar goed, toen liet ik de spuiten zien, die quadrisol had hij ook, ik moest van de dierenarts 1 streepje per dag geven maar die vent vond het veels t weinig en geeft nu 5 per dag.... een andere spuit vond hij onzin dus die gaat hij nu niet meer geven (ij heeft alles ingenomen he) en die kosten gaat hij claimen bij de politie. en het poeder wat ik moest mengen met water, had ik verteld dat het tegen de pijn was dus die moest ik ff geven nu en die geeft hij ook verder elke dag nu...
toen zat hij nog te zeure dati k hem had moeten bellen op zijn mobiel, dus ik nog, ik heb uw mobiele nummer niet, dat vond hij allemaal onzin. en toen vroeg hij van wie ik die medicijnen had, dus ik verteld van wie, nou dat vond ie ook onzin want wij wisten dat wij die en die als dierenarts hadden ofzo? ik heb nooit geweten welke dierenarts hij heeft maar goed.... en de hoefsmid, ik zei dat ze niet meteen bekapt mag worde,nou dat was ook onzin want hoe sneller hoe beter!! maar gelukkig komt de hoefsmid pas volgende week dus hopelijk is het dan stukken minder....
nou ja nog ene heel gesprek gehad waar het op neer komt is dat hij alles onzin vond wat wij zeiden, zoals gewoonlijk, ik ben het wel gewend, maar we mogen wel gewoon blijven komen daar en hij geeft de medicijnen nu... teminste. dat hoop ik maar....
Llewella
Geplaatst: 10-09-03 20:07
Oeffff...
Ik hoop niet dat ie al te eigenwijs is en de noodzaak gewoon inziet, zoniet denk ik dat heel wat mensjes hier bereid zijn de actie te herhalen. Het is gewoon een vrij kritieke situatie dus hij moet het wel serieus nemen. Ik hoop het...
Iig veel stertke ermee, ik zou graag een keer meike een knuf willen komen geven maar weet niet of dat jou in een lastig parket kan brengen (al die paardenmiepjes die denken dat ze alles weten en overal hun neus tussen steken ). Iig hou ons op de hoogte!
anne_bento
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:11
als iemand Meike en de andere shets een keer wil meeten mag dat hoor die vent is nu wel beetje pist op mij maar goed blijkbaar vind hij ons goed genoeg dat we moge blijven
ilsjuh
Geplaatst: 10-09-03 20:56
Jeetje Anne, echt bewst vind ik het er nog niet uitzien!!!Tenminste hoe hij over de medicijnen praat en alles...kan het maar niet begrijpen!!! Kan me ook niet voorstellen dat hij zich aan zijn beloftes houd om de medicijnen te geven...sorry...!!! Hoe meneer er ook over denken mag, ik vind nog steeds dat je het hartstikke goed doet en vind ook nog steeds dat de mede bokkers je echt onwijs goed helpen/hebben geholpen!!!Heel veel sterkte en hou me op de hoogte!!!! Kus en Knuf voor meike en jou...
Klopping
Geplaatst: 10-09-03 21:09
Anne meid proficiat , dat je met de eigenaar goed hebt kunnen praten, het zal wel niet veel uithalen , wat de verzorging betreft, maar jij hebt je Meike nog, Houd de boel maar goed in de gaten, hoeveel pony's heeft hij eigenlijk?????? Knuffel voor jou en Meike Als je iets nodig hebt mail me maar mklopping@hotmail.com, trefwoord Meike
anne_bento
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:12
hij heeft nog een oude shethengst en een shetmerrie met veulentje, daar gaat het wel heel goed mee, die hoeven groeien helemaal niet snel dus die zijn nooit te lang.... de oude hengst word 2 keer in de week berede door een meissie van 8 die ik les geef, en de andere word door me zusje bereden, die is super dik en het veulentje word goed opgevoed
petraaken
Geplaatst: 11-09-03 10:56
Meid, hou haar goed in de gaten en van zodra je merkt dat het opnieuw slechter gaat met haar, aanbellen en vragen of ze wel haar medicijnen krijgt. Gelukkige mag je haar wel blijven zien.
Let_be
Geplaatst: 11-09-03 15:15
Wat een eigenwijze man, naja gelukkig werkt hij toch mee....
ellenlouise
Geplaatst: 11-09-03 15:37
Ik hoop ook dat je ons op de hoogte houdt! Er hebben zoveel bokkers met je meegeleefd!
Ben blij dat het beter gaat met Meike maar houd haar maar goed in de gaten, ik vertrouw die man niet zo. Heb je nou nog iets van de DB gehoord of is alleen de politie geweest?
Mayo
Geplaatst: 11-09-03 16:16
5 streepjes quadrisol? Pfoe, da's niet weinig... ik hoop dat hij zich er aan houd om de medicijnen te geven en ook op de normale manier, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in... zeker omdat hij praktisch alles onzin vind wat er gaande is... succes!