zaralover schreef:5 minute is ook echt altijd. ik maak zo ff nieuwe foto's oke? want dit is zo irritant
doe je beugels dan gelijk 3 a 4 gaten langer, kunnen we zien of je te groot bent of niet .. is die discussie ook weer uit te wereld!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Air schreef:Hooo Enniee dat kan niet hoor! Dat stond in het slechte lijstje!
TS als je er mee gaat gooien dat je bijna 20 wordt, gedraag je er dan ook naar en doe wat met de reacties.
Iemand uitschelden heeft geen zin, maar als ik jou was en deze kritiek op mij kreeg zag ik in dat dit niet goe is voor het welzijn van de pony en veranderde ik een hele boel!
! xx_Kelly_xx schreef:Ik zal binnenkort inderdaad een HAW topic openen, ik weet inidergeval 1 ding, ik ben NIET te groot voor mijn paard. Paard is 1,67 en ik ben zelf 1,66. En dat is bij jou het probleem, je bent te groot, maar dat wil je niet zien en niet horen want volgens jezelf ben je super goed bezig.
zaralover schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik zal binnenkort inderdaad een HAW topic openen, ik weet inidergeval 1 ding, ik ben NIET te groot voor mijn paard. Paard is 1,67 en ik ben zelf 1,66. En dat is bij jou het probleem, je bent te groot, maar dat wil je niet zien en niet horen want volgens jezelf ben je super goed bezig.
oke ik ben benieuwd, ik hoop wel dat die foto van je profiel al heel oud is, anders weet ik niet wat jij te zeggen heb tegen mij. misschien ben je niet te groot maar dan kun je nog wel je paard in de wegzitten, en je kan ook te groot zijn en je pony/paard niet in de weg zitten
zaralover schreef:is kijken hoe jij zou doen als je grond in getrapt word, heb je toevallig een topic?
iedereen hier trouwns , stuur maar foto's , kijk of jullie wel perfect zijn
zaralover schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik zal binnenkort inderdaad een HAW topic openen, ik weet inidergeval 1 ding, ik ben NIET te groot voor mijn paard. Paard is 1,67 en ik ben zelf 1,66. En dat is bij jou het probleem, je bent te groot, maar dat wil je niet zien en niet horen want volgens jezelf ben je super goed bezig.
oke ik ben benieuwd, ik hoop wel dat die foto van je profiel al heel oud is, anders weet ik niet wat jij te zeggen heb tegen mij. misschien ben je niet te groot maar dan kun je nog wel je paard in de wegzitten, en je kan ook te groot zijn en je pony/paard niet in de weg zitten
zaralover schreef:hou gewoon je bek als je niks beter weet en zoek een leven
zaralover schreef:ik word verdomme deze maand 20 dus gewoon je bek houden ja
Ik zal mijn Tem even gaan aanvullen.