abigailabby schreef:Dat weet ik nu al, ik heb zelfs nu al soms een drukke pony,
Toen hij nog in loo stond en wijzelf al waren verhuisd kwam ik meestal maar 3,4 keer per week.
Elke keer als ik toen wilde rijden, dacht hij alleen maar aaan hard gaan, als ik hem inhield kreeg ik een paar bokken na, en toen stond hij overigens alleen op mueski, (daar wass het gras verser en hoger, vandaar dat we nu wel brok voeren)
Dat komt omdat je pony geen respect voor je heeft. Hij lacht je KEIHARD uit!
Jou pony heeft allang door dat als hij zulk gedrag vertoont dat hij onder het werk vandaan te komen.
En als hij dan eindelijk besluit toe te geven, wat dus gem. na een half uur is. Dan moet hij nóg een uur. Dan heeft hij er dus voor zijn gevoel totaal geen baat bij gehad toe te geven, want er wordt alsnog een uur aan hem getrokken en geplukt. Ik vindt het maar zielig voor je pony, en als je wilt dat hij niet de rest van zijn leven kreupel blijft zal ik dit maar eens heel goed in de oren knopen.
Laat je ouders dit topic eens doorlezen. Misschien dat ze je dan gaan helpen bij het snel vinden van een goede instructeur. Want dit is IMO pure mishandeling als het zo doorgaat. Want ik kan wel raden dat het niet allemaal op een zacht handje gebeurt. Dus ipv. Ja en Amen te zeggen stel ik voor dat je er nu ook daadwerkelijk verandering in gaat brengen.
ARME PONY!