Rody01 schreef:
Wig_love......... misschien handig als je even leest voor dat je dit soort commentaar gaat geven.. Het GING trouwens over een elastiek geen slof.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rody01 schreef:Mo0wtjee schreef:iedereen probeert je alleen maar te helpen door advies te geven. en jij schiet gelijk in de verdediging met je 'Hoezo beginneling' ik heb het met mijn pony ook een tijdje zo geprobeert. maar ik zal je 1 ding zeggen achteraf krijg je de rekening ze heeft maanden daarna slecht gelopen, dus 1 advies laat 'm lekker op zn eigen benen lopen, lekker neusje eruit, daar heb je op de lange termijn veel meer aan.
het is zonde van zoon leuke pony!
Het is alleen een vraag. Dat het zo over komt is niet de bedoeling. En ik rijd al een jaar voorwaarts met neus er uit. Ik vind het nu de tijd om lekker aan het werk tegaan.
Rody01 schreef:Bedankt voor je reactie
Wij hebben nu de halsverlenger lekker los staan, dat ze er niet meer op steunt, maar wel nageeft. Snap je? Zonder halsverlenger vindt ze dat nog heel moelijk. We hebben ook eerst mijn houding verbeterd. Die kleine dingetjes zijn nu ook weer goed. Mijn instructrice heeft zelf ook velen paarden ingereden, en zelfs ik heb een aantal pony's ingereden.
Ik vind het fijn om van haar les te krijgen, en mijn pony pakt alles snel aan. Mijn ouders hebben 4 jaar les betaald voor eigenlijk niets! Ik heb echt helemaal niets geleerd. Nu ik eindelijk een beetje vooruit ga ben ik daar ook heel erg blij mee. Heb echt een beetje het gevoel van; Ja, dit is het!
Natuurlijk neem ik alle punten mee, maar of ik er NU ook wat mee doe is de vraag. Ik ga lekker door rijden, en na het veulentje gaan we er weer lekker tegenaan. Ik ga dan ook een Dressuur zadel kopen, dus dan ga ik gauw weer een topic openen!
luffwinny schreef:Denk niet dat dit de manier is om haar sterk en lening te maken!Waarom heb je stiek nodig om haar sterk te maken?Ze is 3 jaar, laat haar eerst lekker op der eigen benen lopen en over een jaar meer trainen op het sterker worden (hoop zonder stiek).
Eciara05 schreef:Rody01 schreef:Bedankt voor je reactie
Wij hebben nu de halsverlenger lekker los staan, dat ze er niet meer op steunt, maar wel nageeft. Snap je? Zonder halsverlenger vindt ze dat nog heel moelijk. We hebben ook eerst mijn houding verbeterd. Die kleine dingetjes zijn nu ook weer goed. Mijn instructrice heeft zelf ook velen paarden ingereden, en zelfs ik heb een aantal pony's ingereden.
Ik vind het fijn om van haar les te krijgen, en mijn pony pakt alles snel aan. Mijn ouders hebben 4 jaar les betaald voor eigenlijk niets! Ik heb echt helemaal niets geleerd. Nu ik eindelijk een beetje vooruit ga ben ik daar ook heel erg blij mee. Heb echt een beetje het gevoel van; Ja, dit is het!
Natuurlijk neem ik alle punten mee, maar of ik er NU ook wat mee doe is de vraag. Ik ga lekker door rijden, en na het veulentje gaan we er weer lekker tegenaan. Ik ga dan ook een Dressuur zadel kopen, dus dan ga ik gauw weer een topic openen!
Ik dacht eerlijk gezegd dat je wat met het commentaar deed maar blijkt dat je er toch niks mee doet. Je heb nog steeds die halsverlenger om, terwijl je hem nog verkeerd gebruikt want het is een hals verlenger maar ze loopt nagevelijk! Jammer. Ik wens je veel succes met het paard, ben blij dat ze straks een veulen krijgt en vrij heeft, want vind het eerlijk gezegd toch best zielig voor het beessie.