neee hoor.. ze ging gewoon lekker rollen.. en héél hard met haar hoefjes spetteren.. njaa eerst vond ik het wel grappig maar achteraf gezien had ik streng mogen zijn want toen dacht ze inneens dat ze alles mocht [klein eigewijs paardje]
@jade: vind de modderblooper een gemaakt blooper want je laat hem ook lekker zijn gang gaan en een blooper is iets onverwachts wat je nou meestal niet leuk vind of wil hebben
Ik weet het.. Maar het was gewoon zo een grappig zicht.. achteraf heel boos geweest op mezelf.. mja had het nog nooit voorgehad en stond een beetje raar te kijken.. En ik denk nie da ze pijn heeft ofzo hoor.. Ze vind da gewoon leuk om al da water in het rond te spetteren.. Dat doet ze met dr drinkbak ook..
misschien ook een beetje een blooper haha was met VD fig lag languit en ik ook maar ineens ging hij weer rechtop en ik duikel er zo vanaf foto is net te vroeg anders was het helemaal lachen geweest maar t was wel een blooper
hey, ik had les vandaag we gingen weer eens springen , en zoals je ziet deed ie het eens wat goed dan wat minder maar mijn lesgever kon er wat van kijk goed op de eerste foto hij dacht dat ie mee ging springen en was precies als een eend aant rondtrippelen
groetjes faye
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-06-06 23:07, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Geen blooper.
Ik vind de modderfoto's wel grappig. ook al is het neit goed, daar is dit topic niet voor. Dit gaat om de bloooper, als alles goed afgelopen is is het gewoon mooi toch?
Elke keer als ik slecht gezind ben kom ik hier kijken en dan lach ik zo weer.
Mensen wat een GEWELDIG topic! Whaha ik lach me dood! Die shet in die modderplas is niet zo'n probleem volgens mij. Ik heb vroeger ook shetjes verzorgd, dat je ff perplex staat te kijken omdat ze gewoon van die gekke acties hebben! En als je het verder niet meer toelaat ..