Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paardrijden is en blijft mijn leven, kan het me echt niet voorstellen zonder hoor! Ook al is het soms wel heel moeilijk om me over alle angsten heen te zetten.. Je voelt je toch ook wel een beetje moedig als je dat dan toch maar weer gedaan hebt!
Ik ben er nog niet hoor, maar heb gelukkig heb ik hele goede begeleiding en hierdoor groeit eindelijk mijn zelfvertrouwen. Ik denk dat het wedstrijd rijden bij mij nog wel even zal duren hoor, mijn spanning zit nog met name met het rijden met andere paarden in de bak. Wat het losrijden natuurlijk wel erg lastig en spannend maakt. Angst is een raar iets... des te meer je je er tegen verzet des te erger wordt het.
)
Madje1992 schreef:Het is inderdaad heel belangrijk om door te zetten ja.
Maar bij mij blijft het toch altijd even eng, want doorzetten heb ik een tijdje gedaan, maar mijn paard werd alleen maar erger en dus werd ik nog banger. Maar mijn broertje kent mij en het paard hoed en hij gaat me helpen er door heen te komen. Hij zegt dat hij samen met mij mijn paard kan stoppen haar truc te doen.
Maar inderdaad daarna heb je wel zoiets van, ik heb het wel mooi gedaan
)