Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij luisterde eerst echt totaal niet en ben ook wel echt boos geworden, maar dan is hij doof voor de hulpen ofzoiets
uiteindelijk wel aan de praat gekregen
nu reed de klier van de manege ook mee! Hij heeft wel twee andere paarden gebeten. Als hij in de buurt kwam kreeg ik zowat een hartaanval. Zeker omdat in het uur daarvoor het paard waar ik op reed bokte door die klier! Het meisje bleef nog net zitten. Als ik bang werd ging ik gewoon zingen
helpt echt! (Ik heb de tip van het vorige topic!) ik heb het paard waar ik op reed ook veel beloond als hij braaf was en als er een auto langs kwam scheuren in de hoop dat hij niet zou schrikken. Nou er is verder niks gebeurd en ben best blij met het feit dat ik m'n angsten aan het overwinnen ben! Volgende week weer lekker lessen! 
en vorige week van m'n bijrijdpaard afgedonderd, 2 dagen later zat ik op het (voor mij) engste paard van de manege
heb zo veel sprongen gemaakt in een korte tijd!
laughterline schreef:Volgens mij was en ben je ontzettend op de goede weg maar heb je heel erg pech gehad! Dat de angst niet op alle pony's is is al heel erg goed. Zet een stapje terug en win kleine cm's
Het voelt wel fijn om het allemaal even van me af te schrijven.
Weet je hoe t komt Yellona?
laughterline schreef:Weet je hoe t komt Yellona?
Bij mij is t een beetje in de stal terug...d'r was een paard op de manege die blijkbaar sinds een tijdje een spelletje speelt in de stal. Rondjes draaien
Yellona schreef:Kleinester schreef:Hier nog een angsthaas!
Ik ga er morgen na 5 jaar weer een keer op... We zullen zien!
5 jaar geleden helaas gestopt door angsten en onzekerheden dus morgen wordt wel een overwinning!!
Hoe was het?

goed zeg dat je volgende week ook al weer gaat
.