Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

succes!!het is mogelijk, maar als je geen ervaring hebt lijkt dat me heel sterk
rijdt je dan bij de pony's of bij de paarden? 

heb alleen nog wazige spring foto's waar hij niet echt helemaal op staat
zal eens kijken of er iemand weer mee kan om nieuwe ervan te maken. virgin_lady schreef:ik rijd deze paarden voor andere de schimmel eerder gereden maar toen gestopt wegens problemen
virgin_lady schreef:de gene waar ik les van heb ik niet via de opleiding. ik ga de foto's eens laten zien aan en dan ben ik benieuwd naar het antwoord. weet eigenlijk niet of deze gediplomeerd is.
de gene van de vos ben ik wel tevreden mee![]()
ik rijd deze paarden voor andere de schimmel eerder gereden maar toen gestopt wegens problemen

Zam schreef:virgin_lady schreef:ik rijd deze paarden voor andere de schimmel eerder gereden maar toen gestopt wegens problemen
En inmiddels rij je wel weer op de schimmel ?

virgin_lady schreef:Ik heb onderlinge gereden op de manege en daarna de B mocht L starten maar was te groot voor de pony dus niet gedaan.
en als deze pony langer zonder bit moet, is een echt bitloos hoofdstel dan geen idee?

Maflinger schreef:Als je kijkt naar de benen van de ruiter op de schimmel en vergelijkt met die op de vos. Dat scheelt wel een paar maten, of niet?

Maflinger schreef:Als je kijkt naar de benen van de ruiter op de schimmel en vergelijkt met die op de vos. Dat scheelt wel een paar maten, of niet?