Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LaFunkyJazz schreef:Ik vind het goed dat je nu reageert opd e tips die wel normaal gegeven worden. Probeer derest te negeren, en als het echt respectloos is. TeM.
Niet heel bokt probeerd je de grond in te boren
LaFunkyJazz schreef:Ik vind het goed dat je nu reageert opd e tips die wel normaal gegeven worden. Probeer derest te negeren, en als het echt respectloos is. TeM.
Niet heel bokt probeerd je de grond in te boren
KiWiKo schreef:Zwaar is niet erg............... paard tegenwerken wel.......
kan een poppetje van 50 kilo ook
Ik ben een 'poppetje' van 48 kilo en merk het direct. Als ik lomp ga zitten of m'n dag niet heb qua zitten (spierpijn, moe oid) gaat de pony minder lopen. Zit ik ontspannen en netjes, lopen ze veel fijner. Dat ligt dus zeker niet direct aan je gewicht. geerke schreef:als er een volwassen vent op een haflinger zit mag het wel,en hier krijgt TS veel kommentaar over haar gewicht.....wat volgens mij minder is dan een volwassen man.
Ik vind die pony helemaal zo slecht nog niet lopen....ik heb in mijn(instructrice)leven wel erger gezien.....
LaFunkyJazz schreef:Je mening geven en iemand de grond in boren is wat anders hoor!
Jij kan mij niet vertellen dat je vindt dat iedereen respectvol reageerd op een (te) zware amazone. Ik heb reacties er tussen zien staan die respecvol waren en toch de boodschap overkregen. Maar ook respectloze reacties.
geerke schreef:als er een volwassen vent op een haflinger zit mag het wel,en hier krijgt TS veel kommentaar over haar gewicht.....wat volgens mij minder is dan een volwassen man.
Ik vind die pony helemaal zo slecht nog niet lopen....ik heb in mijn(instructrice)leven wel erger gezien.....
Juul schreef:geerke schreef:als er een volwassen vent op een haflinger zit mag het wel,en hier krijgt TS veel kommentaar over haar gewicht.....wat volgens mij minder is dan een volwassen man.
Zeggen we niet. Een volwassen man van 1,80m en 100 kilo kan veel minder belastend voor een paard zijn dan iemand van 1,50m en 100 kilo.
AnnemiekvM schreef:[naam] schreef:Zeggen we niet. Een volwassen man van 1,80m en 100 kilo kan veel minder belastend voor een paard zijn dan iemand van 1,50m en 100 kilo.
Mannen wegen niet allemaal 100 kilo. Het gaat ook om verhoudingen en een man van 100 kilo kan ook echt niet op deze pony rijden!!
Ging mij om die verhouding.
weetergeen schreef:LaFunkyJazz schreef:Je mening geven en iemand de grond in boren is wat anders hoor!
Jij kan mij niet vertellen dat je vindt dat iedereen respectvol reageerd op een (te) zware amazone. Ik heb reacties er tussen zien staan die respecvol waren en toch de boodschap overkregen. Maar ook respectloze reacties.
De enige respectloze reacties die ik hier gezien heb zijn van de TS zelf........... Waarom zou de pony niet in bescherming genomen mogen worden??????? Het beestje kan zelf zijn mond niet los trekken om te vertellen dat hij er last van heeft en misschien over een paar jaar met een versleten rug moet leven!
LaFunkyJazz schreef:Jij begrijpt me! Ik wil gerust er op in gaan. In sommige dingen. maar als ik via pb of via dit topic te horen krijg dat ik maar een andere instructrice moet pakken, en dat ik mijn paard mishandel enzo, dan denk je toch in jezelf laat maar allemaal...Dat praat ik toch ook niet goed! Zo heb ik daan de TS gevraagd om ook de andere tips in haar op te nemen en daar gewone reacties op te geven. En het in bescherming nemen, tuurlijk is het goed dat het gezegd word. Maar dat kan met RESPECT. Dit komt van beide kanten, dus niet alleen van de TS. Als ze Pb's met allerlei verwijten krijgt snap ik dat ze er ook een beetje kriegel van wordt.
pubelia schreef:Sorry hoor maar als ik van iemand een pb krijg dat ik mijn paard mishandel en dat als ze de DB op me af stuurt mijn paard afpakken vinden jullie dat dan normaal.