Jelle(Fries)@work in bruin setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suz_anne

Re: Jelle(Fries)@work in bruin setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:23

Werkelijk waar, wat kan iedereen ook door zeuren over sporen of andere dingen die niet goed zijn.!!
Het meiske is 14 jaar en volgens mij een manege ruiter en de meeste paarden op de manege zijn niet meer zo soepel
dat geeft al sneller een ander beeld dan een mooi getraind dressuur paard..

Veel hebben op de manege gereden ik ook, nu ik mijn vz paard rij, ben ik pas echt gaan leren rijden.
Ik vind dat je hier niet echt kritiek op kunt geven en wat zo vervelend is 100 keer het zelfde. :S

Las dat je waarschijnlijk je eigen krijgt, wat leuk joh.!! komt vast helemaal goed meid.!! Haha!
En Jelle zie er echt uit als een lieve knuffelkont.!!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:54

never_no schreef:
Werkelijk waar, wat kan iedereen ook door zeuren over sporen of andere dingen die niet goed zijn.!!
Het meiske is 14 jaar en volgens mij een manege ruiter en de meeste paarden op de manege zijn niet meer zo soepel
dat geeft al sneller een ander beeld dan een mooi getraind dressuur paard..

Veel hebben op de manege gereden ik ook, nu ik mijn vz paard rij, ben ik pas echt gaan leren rijden.
Ik vind dat je hier niet echt kritiek op kunt geven en wat zo vervelend is 100 keer het zelfde. :S

Las dat je waarschijnlijk je eigen krijgt, wat leuk joh.!! komt vast helemaal goed meid.!! Haha!
En Jelle zie er echt uit als een lieve knuffelkont.!!

Vind jij het normaal dan dat een manege paard met sporen gereden worden?
Bij ons mogen er alleen ervaren mensen met sporen rijden en verzorgsters.
Ik zou het niet mogen, ben wel ervaren maar geen geweldig goede ruiter.

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:04

Het valt we mee joh! Haar handen zijn mooie op een lijn met de mond en het ziet er niet onvriendelijk uit. Is duidelijk dat ze het beest de beste voor heeft en het paard lijkt ook niet te lijden. Het is nou eenmaal beperkt wat je met een manege paard kan berijken in 1 les. Hulde aan de manege paard en ik vind dat zulke foto's hier best bij mogen.

Groets!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:07

suleilitha schreef:
Ashley__ schreef:
Hoezo te schraal? Er bestaan ook wat modernere types..... En het is een manegepaard!!

Zo ziet een modern type Fries er heus niet uit, hoor...

Daar kan ik uiteraard op gaan reageren, maar dat doe ik maar niet Lachen Beetje off-topic vind je niet??

JeroenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:26

Jeetje, wat een onvriendelijke foto's. 1 foto is niet erg, maar alle foto's is toch een ander verhaal.

Ik kwam er pas achter dat je sporen omhad toen ik het commentaar las, want ze zitten de hele tijd in je paard gedrukt.
Jammer dat het er zo aan toe gaat in de manege lessen. Ach gut

Yaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:28

wow lijkt me best wilde pony/paard hoor
ziet er wel mooi uit hoor Pling

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:04

JeroenK schreef:
Jeetje, wat een onvriendelijke foto's. 1 foto is niet erg, maar alle foto's is toch een ander verhaal.

Ik kwam er pas achter dat je sporen omhad toen ik het commentaar las, want ze zitten de hele tijd in je paard gedrukt.
Jammer dat het er zo aan toe gaat in de manege lessen. Ach gut

En wat wou je daarmee zeggen? Hier maak je me zó pissig mee!!! Ten eerste vern**k je haar topic, en ten tweede maak je ook eens een argument die niet eens klopt!
Volgens mij heb jij nog nooit op een manege gereden of wel? En zelfs al deed je dat, zo klinkt het niet! Ik zit namelijk ook op een manege. Dus wou je zeggen dat ik het ook verkeerd doe? Stoom uit je oren

Zulk soort opmerkingen vind ik dus niet kunnen. Maarja, wat wil je ook van bokt. Jammer dat het hier dr altijd zo aan toe gaat. Ach gut

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:05

Misschien bedoelt ze alleen deze manege.

_Margot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:06

waar gaat dit nou over?
ik heb getemt, dit is toch zinloos Zij zijn groot en ik is klein!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:08

_Margot_ schreef:
waar gaat dit nou over?
ik heb getemt, dit is toch zinloos Zij zijn groot en ik is klein!

Inderdaad!
Ze heeft gezegd dat ze goed aan haar punten gaat werken. Ze heeft een rijtje met punten neergezet.
Dan vind ik dat we met commentaar moeten komen wat nog niet in dat rijtje staat, anders is het nutteloos omdat ze het al op der lijstje heeft gezet..

Als je der echt wilt helpen moet je met goeie tips komenn! Goeie tips zijn goud waard! Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 20:48

Aangezien de TS gaat werken aan de tips en er niets anders meer komt dan herhaling, lijkt het ons wel tijd voor een slotje.